Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Diody LED do jazdy dziennej
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 29-12-2015, 21:29   

Przemas_pepe napisał/a:
W moich niestety brak jest sterującego kabla dlatego kombinuje jak mogę wykorzystać ewentualnie sterowanie funkcją AUTO
Kupujesz przekaźnik 12V i podłączasz kabel zasilający LED do przekaźnika na styk normalnie zwarty, sterujesz przekaźnikiem za pomocą kabla podłączonego do świateł postojowych. Ot i cała filozofia. http://img.nokaut.pl/p-e9...-z-uchwytem.jpg jeśli taki to 30 przez bezpiecznik 10A do akumulatora (np. taki na przewodzie http://tomas-tuning.com/a...351_4080.html), 87a do + na LED, 86 do postojowych, 85 do masy. Załączenie świateł przez tryb Auto wyłączy LED'y
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Przemas_pepe 
Nowy Forumowicz
Przemek

Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 15
Skąd: Toruń
Wysłany: 29-12-2015, 22:11   

Dzięki wielkie to chyba rozwiąże mój problem. :)
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 30-12-2015, 18:24   

Na pewno. Jak robisz sam to warto kupić nawet najprostszą zaciskarkę do wtyków, same wtyki i przewody czarne i czerwone 1mm2. 5 m powinno wystarczyć. Jak podpinasz pod ori bezpieczniki to nie musisz wstawiać na przewodzie, ale łatwiej ciągnąć od aku. zapomniałem dopisać taśmę izolacyjną i koszulki termokurczliwe ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
rworks 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2011 2.4CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 28
Skąd: Polska
Wysłany: 19-08-2016, 16:28   

A czy ktoś próbował tak:
Chciałbym podłączyć ledy te za 150pln (tylko dzienne, bez niby-halo-mgielnych), ale tak, żeby włączały się na auto, oraz żeby dodatkowo dało się je podłączyć z przycisku przeciwmgielnych.

(Nigdy nie używałem przeciwmgielnych przeciwko mgle, bo to się okazało być bez sensu. Ale doświetlam sobie czasem dołki w nawierzchni (lub tym czymś co podobno jest drogą), gdy się jedzie nocą np. koło nieoświetlonego lasku.)

Pomyślałem sobie - dwa przekaźniki, jeden sterowany od halogenów, drugi od postojowych + zasilanie 12V, tylko nie wiem skąd zasilanie 12V pociągnąć, oraz czy ktoś tak próbował.

edit1: wiem, że niezgodne, ale przeciwmgielny też używam niezgodnie (j.w.)
edit2: na razie robię pas. Nie wiedziałem, że zderzak od spodu jest tak dobrze zabezpieczony. Demontaż tego bez uszkodzeń (spinki, zatrzaski) mnie chyba przerasta. W niemieckich badziewiach tam można było zajrzeć od spodu/tyłu pod zderzak, a misiek ma niezłą płytę tam przyczepioną.
Ostatnio zmieniony przez rworks 22-08-2016, 16:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 19-08-2016, 20:45   

przepisy dość jasno mówią, kiedy mają działać dzienne. To co piszesz, to jest niezbyt zgodne z nimi. Przekaźnik do przecimgielnych masz - ori kable lecą, a dzienne jw.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
juniorkm7 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 269
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-01-2017, 19:03   

Sorry że odkopuję - jest jeszcze dostępna na rynku jakaś fajna opcja świateł do jazdy dziennej? Link mile widziany:)
 
 
supeer 
Forumowicz

Auto: C-crosser 2.2 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 217
Skąd: Elbląg
Wysłany: 10-01-2017, 20:18   

http://lepard.eu/modul-sw...y-dziennej-drl/
_________________
AndroidBox mmcs = done! https://www.youtube.com/watch?v=3H0FCdKGdOE
Powiadamianie o wypalaniu DPF = done! http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=98703
Oświetelenie dojscia do auta = done! https://www.youtube.com/watch?v=tuGS0f0vqx4
Podgrzewanie filtra paliwa = done! http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=100199
Światła drogowe (60%) jako dzienne= done!
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 10-01-2017, 23:04   

Witam
Sa dwie opcje:
1. Mozna zakodowac przerobic i zakodowac auto tak aby mijania swiecily sie na 75% jasnosci jako dzienne
2. Mozna zalozyc swiatla dzienne z opcja halogenow w technologi led i tu ceny osceluja w wysokosci
3. Swiatla dzienne z opcja doswietlania zakretow z dziennymi w halogenach (jw kolega supeer)
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 404
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 11-01-2017, 21:20   

supeer napisał/a:
http://lepard.eu/modul-sw...y-dziennej-drl/

Już kiedyś takie rozwiązanie rozważałem bo wydaje się bardzo racjonalne. Ale czy to jest legalne ?
 
 
juniorkm7 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 269
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-01-2017, 10:13   

A jak ten moduł ma niby działać z bi-xenonem?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 12-01-2017, 13:43   

Moody napisał/a:
Ale czy to jest legalne ?
fun lights - na pewno nie.
juniorkm7 napisał/a:
A jak ten moduł ma niby działać z bi-xenonem?
banalnie - przecież przetwornica zasilana jest +12V
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
brylekVFR 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 SB 09r,VFR800FI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 817
Skąd: WBR/ TSA Białobrzegi/Sandomierz
Wysłany: 12-01-2017, 13:54   

"zmniejszoną jasnością świecenia (regulowaną od 10% do 70%)" dla tego kolega pyta, na xenonach nie zimniejszych mocy, Można pod świata AFS podpiąć ewentualnie na przeciwmgielnych.
_________________

 
 
supeer 
Forumowicz

Auto: C-crosser 2.2 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 217
Skąd: Elbląg
Wysłany: 12-01-2017, 15:29   

juniorkm7 napisał/a:
A jak ten moduł ma niby działać z bi-xenonem?

Jest to bardziej opcja dla osob posiadajacych zwykle swiatla drogowe, niestety przy xenonach nie zadziala
_________________
AndroidBox mmcs = done! https://www.youtube.com/watch?v=3H0FCdKGdOE
Powiadamianie o wypalaniu DPF = done! http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=98703
Oświetelenie dojscia do auta = done! https://www.youtube.com/watch?v=tuGS0f0vqx4
Podgrzewanie filtra paliwa = done! http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=100199
Światła drogowe (60%) jako dzienne= done!
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 404
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 12-01-2017, 17:32   

rezon napisał/a:
Moody napisał/a:
Ale czy to jest legalne ?
fun lights - na pewno nie.

No jak już to bym wybrał wersję bez tych wszystkich szmerów-bajerów.
W niektórych modelach BMW można przełączyć dodatkowe długie w tryb DRL no ale to wykonanie fabryczne i na pewno o wszystko zadbali. A skoro przy tym rozwiązaniu nic o tym nie wspominają to z legalnością to wiadomo jak jest - założyć i liczyć, że nikt się nie przyczepi. Muszę zapytać diagnosty czy on by to puścił.

[ Dodano: 12-01-2017, 17:36 ]
juniorkm7 napisał/a:
A jak ten moduł ma niby działać z bi-xenonem?

Z bi-xenonem to nic nie zrobisz no bo jak miałbyś tym czymś wpłynąć na przetwornicę ?
Ja mam ksenony na krótkie i halogeny na długie więc by mi takie rozwiązanie pasowało.
Masz w outku bi-xenony ?
 
 
juniorkm7 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 269
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-01-2017, 19:23   

Mam :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.