Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z R/D LOCK-iem
Autor Wiadomość
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 27-12-2009, 16:44   

gołąb napisał/a:

Nie masz racji kolego blokada jest bardzo pomocna-gdy ja zalaczysz to obydwa kola tylnego mosto ciagna Ci na 100%

na 100% masz rację
gołąb napisał/a:
a bez blokady niekoniecznie

nawet na pewno :mrgreen: :wink:
jabol66 napisał/a:
ale najczęściej pomaga Ci się to szybciej zakopać
zależy od techniki jazdy->>
może opiszę zjawisko jazdy po grząskim piachu->> bez włączonego tylnego natychmiast się zakopał a po włączeniu szybko się z opresji wydostał. No i niestety Panowie robimy OT bo to nie w temacie. :biggrin: ale już tak bywa jak dyskusja się rozkręca.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 27-12-2009, 17:23   

jawaldek napisał/a:
gołąb napisał/a:

Nie masz racji kolego blokada jest bardzo pomocna-gdy ja zalaczysz to obydwa kola tylnego mosto ciagna Ci na 100%

na 100% masz rację
gołąb napisał/a:
a bez blokady niekoniecznie

nawet na pewno :mrgreen: :wink:
jabol66 napisał/a:
ale najczęściej pomaga Ci się to szybciej zakopać
zależy od techniki jazdy->>
może opiszę zjawisko jazdy po grząskim piachu->> bez włączonego tylnego natychmiast się zakopał a po włączeniu szybko się z opresji wydostał. No i niestety Panowie robimy OT bo to nie w temacie. :biggrin: ale już tak bywa jak dyskusja się rozkręca.

To ja wtrącę zawsze w takim wypadku można wspomóc się hamulcem ręcznym lub hamulcem głównym wtedy te "leniwe"koło jest przyhamowane i napęd idzie na te które ma możliwość czepienia się podłoża... :lol: i jedziemy dalej...
 
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 27-12-2009, 22:10   

1405 napisał/a:
można wspomóc się hamulcem ręcznym lub hamulcem głównym wtedy te "leniwe"koło jest przyhamowane i napęd idzie na te które ma możliwość czepienia się podłoża... :lol: i jedziemy dalej...


A......to hamulce nie biorą równo??? :shock: :shock:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2009, 22:13   

jawaldek napisał/a:
1405 napisał/a:
można wspomóc się hamulcem ręcznym lub hamulcem głównym wtedy te "leniwe"koło jest przyhamowane i napęd idzie na te które ma możliwość czepienia się podłoża... :lol: i jedziemy dalej...


A......to hamulce nie biorą równo??? :shock: :shock:


Ale to mimo wszystko może troszkę pomóc. Przy rozsądnym użyciu...
 
 
Stach
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2009, 22:28   

1405 napisał/a:

To ja wtrącę zawsze w takim wypadku można wspomóc się hamulcem ręcznym lub hamulcem głównym wtedy te "leniwe"koło jest przyhamowane i napęd idzie na te które ma możliwość czepienia się podłoża... :lol: i jedziemy dalej...


...nie próbowałem, nie powiem

Sądzę, że kolega za bardzo wziął sobie do serca opis działania systemów wspomagania trakcji we współczesnych pojarkach. Bo tam tak to działa: luźne koło jest przyblokowywane, ale tylko TO LUŹNE.
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 04-01-2010, 20:55   

fakt na piachu masz rację ale to faktycznie zeszliśmy z tematu i to zbytnio ....
 
 
rogal16-91 
Forumowicz
Pajero 4x4


Auto: Pajero II GLX 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Majdan OBL
Wysłany: 27-01-2010, 19:50   

jabol66 dzięki. oczywiście pomogłeś :) ale myślę że mylisz się z tą blokadą :P na pewno się przyda;p
_________________

 
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 30-01-2010, 09:42   

nie no fakt jest faktem bez wątpięnia przydaje się (ale umiejetnie używana :mrgreen: )
 
 
Kamila_Urszula 
Forumowicz

Auto: Pajero ll 2,8 TD 3d
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 22 Paź 2016
Posty: 32
Skąd: kołobrzeg
Wysłany: 15-01-2017, 20:18   

Panowie gdzie szukać kompresora od blokady i którędy biegnie wężyk do tylnego mostu.
W którym miejscu powinien być zespolony z mostem?
Może jakieś poglądowe foto?
 
 
radziwił2001 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2017
Posty: 7
Skąd: Polska
Wysłany: 15-01-2017, 21:46   

Żeby włączyć blokadę to masz taki przełącznik dift lock i musisz go włączyć. Jeżli dalej blokada nie działa to najprawdopodobniej jest uszkodzony węży który idzie od sprężarki do mostu. Sprężarka pompowała powietrze, które uciekało dziurawym wężykiem. Miałem ten sam problem. Wymieniłem wężyk i działa.
 
 
Mirek1275 
Forumowicz
Mirek1275


Auto: PajeroII Long 2.8SS Kitaro'96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 142
Skąd: Świdwin
Wysłany: 15-01-2017, 22:51   

Kamila_Urszula napisał/a:
Panowie gdzie szukać kompresora od blokady i którędy biegnie wężyk do tylnego mostu.
W którym miejscu powinien być zespolony z mostem?
Może jakieś poglądowe foto?


Sprężarka jest zamontowana w prawym schowku pod tylną, a w longu środkową kanapą.
_________________
Jest dobrze :)
 
 
 
Kamila_Urszula 
Forumowicz

Auto: Pajero ll 2,8 TD 3d
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 22 Paź 2016
Posty: 32
Skąd: kołobrzeg
Wysłany: 16-01-2017, 05:25   

radziwił2001 napisał/a:
Żeby włączyć blokadę to masz taki przełącznik dift lock i musisz go włączyć. Jeżli dalej blokada nie działa to najprawdopodobniej jest uszkodzony węży który idzie od sprężarki do mostu. Sprężarka pompowała powietrze, które uciekało dziurawym wężykiem. Miałem ten sam problem. Wymieniłem wężyk i działa.


Wcześniej sprężarka działała po naciśnięciu włącznika aż no wyłączenia w/w przyciskiem.
Nic nie załączała.
Teraz przestała- widocznie bezpiecznik padł lub sama sprężarka.
Ma ktoś fotkę w którym miejscu wchodzi wężyk do mostu?
 
 
radziwił2001 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2017
Posty: 7
Skąd: Polska
Wysłany: 16-01-2017, 07:27   

http://www.autoparto.pl/g...dUZTewkiEYg.jpg

To ten wężyk co tak zwisa.
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-01-2017, 08:54   

Jeśli sprężarka nie startuje to trzeba szukać problemu w zasilaniu, sterowaniu lub samej sprężarce.
_________________
Artur
 
 
Kamila_Urszula 
Forumowicz

Auto: Pajero ll 2,8 TD 3d
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 22 Paź 2016
Posty: 32
Skąd: kołobrzeg
Wysłany: 16-01-2017, 17:30   

radziwił2001 napisał/a:
http://www.autoparto.pl/gfx/terminalczesci/_thumbs/pl/autopartoczesciuzytkownika/czesci/3/b/a/3ba889650589407203d06949bdf6983d/3077141641,iXaYq32dUZTewkiEYg.jpg

To ten wężyk co tak zwisa.


Brak wężyka chyba zlokalizowany.



Żeby dostać się do kompresora to trzeba cały lewy bok auta rozebrać?
Plastyki za siedzeniem kierowcy?

Jest jakiś bezpiecznik tej sprężarki aby sprawdzić czy jest wysyłany prąd do niej?




[ Dodano: 18-01-2017, 18:14 ]
Mirek1275 napisał/a:

Sprężarka jest zamontowana w prawym schowku pod tylną, a w longu środkową kanapą.


U mnie słychać sprężarkę w zaznaczonym miejscu, dostęp max. lipny.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.