Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wzmacniacz audio a upływ prądu.
Autor Wiadomość
Gotycki_Zdun 
Forumowicz
177 HP 432 Nm

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2016
Posty: 111
Skąd: FG
Wysłany: 15-01-2017, 14:46   Wzmacniacz audio a upływ prądu.

Szanowna Forumowa Braci.

Od jakiegoś czasu odnotowuję problem z upływem prądu. Sprawdziłem multimetrem i wychodzi na to, że ginie mi circa 800 mA. Po wyjęciu ze skrzynki bezpiecznika nr 31 (30 A) upływ spadł do 10 mA. W książce stoi, iż jest to bezpiecznik od wzmacniacza systemu audio. Obstawiam, że dziadostwo się nie wyłącza. Czy ktoś z Państwa ma jakieś gotowe patenty? Jakieś schematy, czy inne tips&tricks? Będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi.

Pozdrawiam gorąco w to zimowe popołudnie.
_________________
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 15-01-2017, 15:09   

Jak masz moduł bluetooth to go odłącz lub wymień na sprawny. :wink:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Gotycki_Zdun 
Forumowicz
177 HP 432 Nm

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2016
Posty: 111
Skąd: FG
Wysłany: 15-01-2017, 15:15   

Masz może wiedzę gdzie znajdę moduł BT i jak się do niego dobrać w Out II?

[ Dodano: 15-01-2017, 16:17 ]
Zlokalizowałem gnidę, odpiąłem a upływ pozostał na tym samym poziome. IMO Bluetooth, pomimo że nie jest do końca sprawne (często rwie połączenie z telefonem, czasem nie wstaje), to nie będzie odpowiedzialne za ten nadmierny pobór.
_________________
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 15-01-2017, 16:32   

W takim razie wzmacniacz odłącz i sprawdź. :roll:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Gotycki_Zdun 
Forumowicz
177 HP 432 Nm

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2016
Posty: 111
Skąd: FG
Wysłany: 18-01-2017, 22:58   

Kuweta ogarnięta. Kolega Tokyo, tu kłaniam się bardzo nisko, podpowiedział gdzie może leżeć problem. Diagnoza "trafiła w sedno tarczy" :wink: Na łożu wzmacniacza pojawiła się rdza (sic!). Pomimo że auto nie było amfibią i jest relatywnie młode - 2011, w miejscu połączenia nóg pieca z budą było rudo aż mlaskało! Brak masy spowodował upalenie jej obwodu na płycie pieca i stąd dziad nie chciał się wyłączyć!!! Oczyściłem wspomniane miejsce, nawaliłem smaru miedzianego i upływ się zmniejszył o ca. 100 mA. Wciąż jednak pozostawał na poziomie dalekim od tolerowalnego. Miałem już zlecać naprawę wzmacniacza u zaufanego czarodzieja, gdy zadzwonił przyjaciel - właściciel OII 2.0 TDI (czy jak mu tam). Po krótkiej rozmowie okazało się, iż oryginalne audio ASO zastąpiło mu na samym początku setem od Alpine. Tym samym zalega mu i kurzem obrasta, nigdy nieużywany obiekt mego pożądania. Po krótkiej rozmowie dostałem w prezencie stary-nowy wzmacniacz, bo jak to kolega powiedział "zupy na nim nie ugotuję". W takich chwilach wraca wiara w ludzi...

W tym miejscu polecam każdemu właścicielowi MMCS z RF rzucenie okiem pod piec celem uniknięcia mojego losu i ewentualnych, kosztownych napraw.

Czuwaj!
_________________
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 19-01-2017, 11:22   

Gotycki_Zdun, Podaj numer wzmacniacza jaki miałeś i jaki dostałeś od kolegi. Numer występuje w takiej postaci np: 8701A230. Dzięki :wink:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Gotycki_Zdun 
Forumowicz
177 HP 432 Nm

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2016
Posty: 111
Skąd: FG
Wysłany: 19-01-2017, 20:58   

OK, jak znajdę chwilę, to wykręcę i spiszę numer.
_________________
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 404
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 20-01-2017, 20:23   

Gotycki_Zdun, extra, że się podzieliłeś tymi doświadczeniami. Nie omieszkam sprawdzić czy i ja nie mam tam jakiś problemów z korozją.
Możesz podać ile powinien prawidłowo wynosić prąd upływu dla tego samochodu ?
 
 
Gotycki_Zdun 
Forumowicz
177 HP 432 Nm

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2016
Posty: 111
Skąd: FG
Wysłany: 20-01-2017, 20:53   

U mnie jest teraz 10 mA. Znajomy elektryk mówił, że górna granica nie powinna przekroczyć 30 mA. Więc jestem zadowoloooony.
_________________
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 404
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 20-01-2017, 21:56   

Dzięki za info.
Zaraz poszedłem sprawdzić - wynosi 7,5 mA więc wygląda, że OK :D
 
 
Gotycki_Zdun 
Forumowicz
177 HP 432 Nm

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2016
Posty: 111
Skąd: FG
Wysłany: 20-01-2017, 22:46   

Profilaktycznie ogarnij okiem spód pieca.
_________________
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 404
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 28-01-2017, 10:42   

Gotycki_Zdun napisał/a:
Profilaktycznie ogarnij okiem spód pieca.

Tak jak napisałem wcześniej na pewno to sprawdzę. Prąd upływu zmierzyć łatwo więc to zrobiłem. Natomiast do tego wzmacniacza to trzeba zanurkować i się trochę nagimnastykować. W garażu mam za ciasno (nie otworzę prawych drzwi) a na zimnie to mnie się nie chce :) . Niski prąd upływu sprawia, że nie muszę się śpieszyć.
 
 
Gotycki_Zdun 
Forumowicz
177 HP 432 Nm

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2016
Posty: 111
Skąd: FG
Wysłany: 05-02-2017, 21:00   

tyku napisał/a:
Gotycki_Zdun, Podaj numer wzmacniacza jaki miałeś i jaki dostałeś od kolegi. Numer występuje w takiej postaci np: 8701A230. Dzięki :wink:


Przed chwilą, dorzucając porządną linkę OFC łączącą obudowę pieca z budą Peugeota, sprawdziłem numery o które pytałeś, i tak:

"Stary" piec - 8701A382,
"Nowy" piec - 8701A350.

Pozdrawiam
_________________
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 05-02-2017, 21:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.