Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
-20 stopni i znowu 2.2 nie pali :(
Autor Wiadomość
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-01-2017, 15:19   

TO że auto odpali to połowa sukcesu ,kiedys dawno temu kolega mitsu odpalił auto załadował rodzine ,narty itp; dojechał pod granice miasta i :butthead: outek 2,2 PSA padł ;Laweta i po przygodzie,pomogło 2 dniowe odmarzanie w warsztacie
_________________

 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 404
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 08-01-2017, 17:46   

brylekVFR napisał/a:
Nie wiem czy dedykowane, ale ja miałem urządzenie uniwersalne. Takie:
http://allegro.pl/podgrze...16.html#thumb/1
Ja byłem z tego urządzenia zadowolony.

Ewentualnie taki: http://auto-truck3.pl/product.php?id_product=2346
Z Francuza 2.2

Zainteresowało mnie to drugie rozwiązanie - mam przecież silnik PSA. Niestety mimo, że mam zbliżony silnik do Peugeot 607 to u mnie tego nie ma. A szkoda bo "infrastruktura" w postaci czujnika temperatury paliwa jest. Ten podgrzewacz musi być pewno sterowany z zewnątrz a żadnych kabli u mnie do tego nie ma (w dokum. też nic).
Zastosowano natomiast inny myk - ciepłe paliwo z powrotu z szyny jest przepuszczane przez "głowicę" filtra paliwa i go ma w ten sposób ogrzewać. Ale przecież żeby to zadziałało to silnik musi najpierw odpalić (i trochę popracować)!!! Jak dla mnie to b.marne rozwiązanie. Moim zdaniem mogli to zrobić lepiej: przy wymianie filtra paliwa trzeba w niego wkręcić czujnik obecności wody - dlaczego więc nie wymyślili aby w ten sam sposób wkręcać jakiś element grzejny ?
I jeszcze jedno - szkoda, że dla chłodnicy paliwa (pod autem) na zimę nie ma jakiegoś by-pass'a :-)
Ostatnio zmieniony przez Moody 08-01-2017, 19:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szibel 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander, Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 6
Skąd: Zabrze
Wysłany: 08-01-2017, 18:53   

niestety samostart nie pomógł. poczekam na odwilż bo przy tej temp. wymiana filtra na dworze nie jest zbyt przyjemna.
macie jakieś pomysły na odmrożenie filtra w tych warunkach? polewanie wrzątkiem? kocyk grzewczy?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5365
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 08-01-2017, 19:04   

Farelka, lub lokówka żony :)
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
supeer 
Forumowicz

Auto: C-crosser 2.2 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 217
Skąd: Elbląg
Wysłany: 08-01-2017, 19:16   

decyduje sie na "PODGRZEWACZ OGRZEWACZ PALIWA DIESEL STANADYNE" jest to chyba najtanszy mozliwy sposob na ogrzanie paliwa, jak zainstaluje na pewno podziele sie informacjami :)
_________________
AndroidBox mmcs = done! https://www.youtube.com/watch?v=3H0FCdKGdOE
Powiadamianie o wypalaniu DPF = done! http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=98703
Oświetelenie dojscia do auta = done! https://www.youtube.com/watch?v=tuGS0f0vqx4
Podgrzewanie filtra paliwa = done! http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=100199
Światła drogowe (60%) jako dzienne= done!
 
 
jurellas 
Forumowicz


Auto: outlander 2008 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 100
Skąd: SBL
Wysłany: 08-01-2017, 19:29   

Mojego miśka też dzisiaj dotknęło nocne -22. Odpalił w południe ale coś nie chciał po paru km wchodzić na obroty. Podjechałem na stację paliw i okazało się że mam zwykłą zimową ropkę właśnie do -22. Dolałem pół baku do pełna tzw vigor do -40 podobno, i rzeczywiście po paru km jak by lepiej. Jednak na te mrozy zwykły zimowy ON jest do kitu :-/
_________________
126p,Zastava,126p,Golf,126p,Wartburg,125p,Polonez,Taunus,Punto,Croma,Vectra,Astra,Frontera,Audi,Jimny,Outlander :) 1986-20015 Zabudowa miśka - http://forum.karawaning.p...-nasza-salonka/
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 08-01-2017, 22:06   

szibel napisał/a:
niestety samostart nie pomógł. poczekam na odwilż bo przy tej temp. wymiana filtra na dworze nie jest zbyt przyjemna.
macie jakieś pomysły na odmrożenie filtra w tych warunkach? polewanie wrzątkiem? kocyk grzewczy?


Suszarka do włosów i ogień!
_________________

 
 
Eisley1975 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 33
Skąd: Polska
Wysłany: 16-01-2017, 11:18   

supeer napisał/a:
decyduje sie na "PODGRZEWACZ OGRZEWACZ PALIWA DIESEL STANADYNE" jest to chyba najtanszy mozliwy sposob na ogrzanie paliwa, jak zainstaluje na pewno podziele sie informacjami :)


Od 2 sezonów używam STENADYNE i jestem bardzo zadowolony. Mam ten przeklęty silnik 2.2 DID i dotąd poniżej -15 stopni nie miałem po co się do auta w ogóle zbliżać. Odpalał bardzo ładnie, owszem, ale co z tego kiedy gasł, wytrącająca się parafina zatkała filtr paliwa i koniec. Na nic zdało się tankowanie paliwa Premium na BP.

Jedynym rozwiązaniem było i jest STENADYNE. Mechanik założył w godzinkę. Wystarczy przekręcić zapłon, a termostat wyczuwając temperaturę +10 lub mniej odpala grzałkę. Po 10 sekundach odpalam, bo grzałka już jest gorąca. Silnik nie gaśnie, bo dostaje podgrzane paliwo i tak sobie w zeszłym roku jeździłem bez jakichkolwiek problemów przy -25. W tym roku podobnie. I nieprawdą jest, że nie ma miejsca na montać, u mnie zmieścił się w pozycji pionowej.

Właściciele 2.2, nie kombinujcie, tylko zakładajcie, STENADYNE jest z roku na rok tańsze.
_________________
Pozdrawiam serdecznie,
Eisley1975

 
 
supeer 
Forumowicz

Auto: C-crosser 2.2 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 217
Skąd: Elbląg
Wysłany: 16-01-2017, 12:53   

i tym postem sprawiles ze zamowilem grzalke :twisted:
_________________
AndroidBox mmcs = done! https://www.youtube.com/watch?v=3H0FCdKGdOE
Powiadamianie o wypalaniu DPF = done! http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=98703
Oświetelenie dojscia do auta = done! https://www.youtube.com/watch?v=tuGS0f0vqx4
Podgrzewanie filtra paliwa = done! http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=100199
Światła drogowe (60%) jako dzienne= done!
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 16-01-2017, 18:29   

supeer napisał/a:
i tym postem sprawiles ze zamowilem grzalke :twisted:

Jaką zamówiłeś?
_________________

 
 
supeer 
Forumowicz

Auto: C-crosser 2.2 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 217
Skąd: Elbląg
Wysłany: 17-01-2017, 08:42   

stanadyne z allegro , jutro bedzie 8)
_________________
AndroidBox mmcs = done! https://www.youtube.com/watch?v=3H0FCdKGdOE
Powiadamianie o wypalaniu DPF = done! http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=98703
Oświetelenie dojscia do auta = done! https://www.youtube.com/watch?v=tuGS0f0vqx4
Podgrzewanie filtra paliwa = done! http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=100199
Światła drogowe (60%) jako dzienne= done!
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 17-01-2017, 08:56   

supeer napisał/a:
stanadyne z allegro , jutro bedzie 8)


Zapodaj relacje z montażu tego cuda ...chyba sie sam skusze ale mam obawy co do umiejscowienia tego podgrzewacza.
_________________

 
 
Eisley1975 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 33
Skąd: Polska
Wysłany: 22-01-2017, 22:35   

Aleksander1965 napisał/a:
supeer napisał/a:
stanadyne z allegro , jutro bedzie 8)


Zapodaj relacje z montażu tego cuda ...chyba sie sam skusze ale mam obawy co do umiejscowienia tego podgrzewacza.


A nie masz obaw, że rano nie ruszysz się z miejsca? :!: :?: :roll:
_________________
Pozdrawiam serdecznie,
Eisley1975

 
 
szibel 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander, Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 6
Skąd: Zabrze
Wysłany: 23-01-2017, 12:16   

Wymieniłem filtr paliwa, naładowałem do pełna akumulator i dalej poniżej -8 nie odpala.
Wyskakuje mi błąd 1251 czyli problem powinien leżeć w świecach żarowych. Nie pasuje mi objaw bo przy odpalaniu mam wrażenie, że silnik na sekundę łapie, ale zaraz schodzi z obrotów tak jak by jednak nie dostawał paliwa.
Jest jakiś "domowy" sposób na sprawdzenie świec żarowych bez wykręcania ich z silnika?
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 23-01-2017, 13:36   

Jak do tej pory od ponad 5 lat nie miałem problemów z odpaleniem i jazda swoim outkiem przy takich mrozach jak mamy obecnie.Nie mam pojęcia co stałoby sie przy minus 20 i więcej.Zawsze wymieniam przed okresem zimowym filtr paliwa i zalewam paliwo zimowe.Co nie oznacza oczywiście,że taki problem nie objawi sie za jakiś czas....MIałęm wcześniej Scenica 1,5 DCI.Filtr paliwa znajdował się nad prawym nadkolem bez ogrzewacza i nigdy nie miałem problemów.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.