[EAxx] Interfejs ELM327 v1.3 |
Autor |
Wiadomość |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 26-01-2017, 14:02
|
|
|
Interfejs nie ma nic lepszego od ELM327 może jest troszeczke mniejszy. Wspiera PWM1850, K-Line i CAN. Jest jeszcze jakis soft byc moze lepszy od Torque.
Ze starszymi autami typu galant raczej sie nie podłączy |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 26-01-2017, 18:03
|
|
|
Raczej napewno sie nie polaczy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Ewcia80
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 560 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-02-2017, 21:10
|
|
|
Hejka.Jutro bedzie juz u mnie polecony przez Was elm327.I teraz mam pytanie:Czy oprocz programu Torque pro jest inny na androida w sklep play,ktory pokazuje korekty krotko i dlugoterminowe?W ogole jaki jest najlepszy darmowy program w tym sklepie? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 06-02-2017, 22:58
|
|
|
Wpisz w wyszukiwarce sklepu google OBDII to wyświetli się cała masa takich programów. Mi najbardziej podoba się Torque bo poszczególne wskaźniki można sobie dodawać w wielu formach takich jak wykresy czy wartości liczbowe czy jeszcze wiele innych. Najczęściej używane korekty mam w formie liczbowej a odczyty z sąd w postaci wykresów. Odczyty z przepływki czy obrotów silnika czy temperatury silnika - wartości liczbowe. |
|
|
|
 |
Ewcia80
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 560 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-02-2017, 23:05
|
|
|
No wiec zgralam sobie obd car doctor idarmowego torque lite.ten doctor jes po angielsku a ten torque po polsku,czyli latwiej.A czy w darmowym torque są korekty stft i ltft? |
|
|
|
 |
JarAsNo1
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2013 Posty: 29 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 06-02-2017, 23:48
|
|
|
Witam MMANIAKOW. ...jeśli mózna podpiąć pytania do postu jeśli ktoś się orientuje czy przy instalacji LPG od od złącza wypinają któryś przewód żeby go gdzieś tam coś tam do centralki LPG? Czy wtedy diagnostyka działa jeśli by tak było? Czy wie ktoś (u tych których działa obd2)ile przewodów ma w kostce podpięty i które? I przy od złączu macie inna kostkę z dwoma męskim pinami? Pytam ponieważ podłączyłem juz elm 327 bluetooth,teraz na konkretnym sprzęcie delphi probuje i dalej nie potrafię połączyć chociaż urządzenia do czują i zastanawiam się czy poprzedni właściciel nie porobil sztuczek żeby nie zobaczyć błędów? Dołączył bym zdjęcia bo zrobiłem ale ......nie potrafie😯
Z góry dziękuję za jakiekolwiek informacje
PS. ...w moim złączu jest 10 przewodów podłączonych ...galant 2.5 v6 automat 99r |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 07-02-2017, 07:06
|
|
|
Sterownik LPG z OBD można podpinać do aut w których jest OBDII lub EOBD. U Ciebie raczej to nie będzie działać bo masz JOBD i pewnie nikt tego nie podłączał. Sprawdź czy da się wymrugać błędy poprzez zwarcie pinów 1 z 4 w złączy OBD. Jeśli się da to na 100% masz JOBD i jest to pewna metoda pokazująca wszystkie błędy bo z tym typem komunikacji nie wszystkie skanery chcą się komunikować. |
|
|
|
 |
Ewcia80
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 560 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07-02-2017, 09:10
|
|
|
Tak zeby mieć pewność.Ten torque pro ze sklepu play płatny to jest w języku polskim? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 07-02-2017, 09:40
|
|
|
Tak, u mnie jest po polsku. |
|
|
|
 |
Ewcia80
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 560 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07-02-2017, 19:56
|
|
|
Hejka.A wiec elm 327 dziala u mnie super.Chce sie z wami podzielić info na temat aplikacji ktora moze być alternatywą dla darmowego torque.otoz jest to darmowa apka Olivia Drive.Jest ona w sklep play.Nie wiem jakie ma funkcje darmowy torque ale t a Olivia Drive ma np podgląd korekt stft oraz ltft.Ma też oxygen sensor i wiele innych.np.pomiar przyspieszeń itp.jest po polsku i jest bardzo fajna i przejrzysta.Troszke sobie na szybko popatrzylam u mam kilka pytan.Czy jest mozliwe że na 1 banku ltft jest troszke inna niz na 2 banku?U mnie jest na1 banku ltft okolo 2.5 a na drugim 1.Jak powinny zachowywwać sie sondy w zaleznosci od obciazenia/wzrostu obrotów?Te korekty stft kroktotermonowe zmianiaja sie dynamicznie w zaleznosci od obrotów.w sobote bede w trasie i sobie poogladam jak sie zmieniają.Czy przy max bucie jak krotkoterminowe bedą na - to wtedy jest na bogato tak? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 07-02-2017, 21:33
|
|
|
Warto pojeździć trochę na benzynie i następnie sprawdzić jak te korekty wyglądają na benzynie. Jeśli na benzynie rozjazdów miedzy bankami nie będzie to albo winne wtryski albo wystarczyło by zrobić kompensacje po między listwami gazowymi czyli dodatkowo połączyć je ze sobą w celu wyrównania ciśnienia gazu. |
|
|
|
 |
Ewcia80
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 560 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07-02-2017, 21:44
|
|
|
Plecho1 u mnie jest kompensacja wtryskow lpg.Czyli najlepiej pojezdzić 50 km na pb i sprawdzić na pb korekty dlugoterminowe miedzy bankami tak?Czy one muszą być idealnie takie same czy mogą być jakieś dopuszczalne roznice roznice?Czy jak po sprawdzeniu korekty np na banku 1 na pb przelacze na zasilanie lpg i sprawdzę korektę to ma być idaelanie taka sama czy moze być jakaś dopuszczalna roznica?jesli tak to o ile? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 08-02-2017, 06:35
|
|
|
Sterownik wprowadza korekty, jak coś niedomaga, aby dawka paliwa była taka sama dla obu banków. Jeśli różnice będą w granicach kilku % to oczywiście tragedii nie będzie. Jeśli jeszcze nie wymieniłaś wtrysków i na benzynie korekty będą zachowywały się podobnie to pewnie wymiana wtrysków powinna pomóc. |
|
|
|
 |
Ewcia80
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 560 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08-02-2017, 10:05
|
|
|
Juz niedlugo wymieniam.Plecho1 ma tylko pytanie:po 50 km jazdy na pb sprawdze korekty.Czy potem od razu mam przelaczyć na lpg i porownać?Czy raczej 50 km na pb odczyt korekt a potem 50 km na lpg odczyt korekt i porownianie? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 08-02-2017, 11:11
|
|
|
Nie musi być 50, wystarczy z 20 i chodzi o to aby sprawdzić jak będzie na benzynie bo jak na benzynie będzie równo to będzie to wina tylko LPG. A jeśli ta różnica była by też na benzynie to by mogło świadczyć o jakichś problemach z nieszczelnością lub czymś innym w silniku. |
|
|
|
 |
|