[II 2.0 DID] Wysokie obroty |
Autor |
Wiadomość |
toddy
Forumowicz Pakiet RALLITRONIC
Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
|
Wysłany: 11-02-2017, 07:16 [II 2.0 DID] Wysokie obroty
|
|
|
Cześć. Pacjent to Outek z 2008 roku, silnik 2.0 DID z rallitronic'kiem. Objawy - odpalam auto, obroty wchodzą na 1200 - ok, jest zimny więc ssanie podnosi obroty. Wciskam sprzęgło, wsteczny i wyjeżdżam z podwórka - o dziwo wystarczy że się toczę i wcisnę sprzęgło a obroty spadają do ok 900. To samo jest jak już jadę - czy wciskam sprzęgło czy wrzucam na luz - obroty 900 ale jak się zatrzymam to odrazu 1200. Tak się dzieje do momentu jak silnik się rozgrzeje. Czy wy też tak macie czy mam szukać dziury w całym? |
|
|
|
 |
sławek s
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 2010 2,0 intens plus
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2013 Posty: 22 Skąd: Grębocin
|
Wysłany: 11-02-2017, 09:22
|
|
|
Wszystko ok. tak jest prawidłowo |
|
|
|
 |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 444 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 11-02-2017, 17:38
|
|
|
A czy masz włączony wentylator wewnętrzny ? U mnie jak wyłączę na zimnym silniku wentylator to spadają |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 11-02-2017, 22:02
|
|
|
poczytajcie sobie na forum o grzałkach elektrycznych w małym obiegu płynu chłodniczego. Obroty są po to aby alternator mógł je zasilać. Po nagrzaniu silnika lub po wyłączeniu nawiewu grzałki są wyłączone i dlatego obroty spadają. Nie zauważyliście, że ciepłe powietrze macie po kilku km, a silnik nagrzany dopiero po kilkunastu? |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
toddy
Forumowicz Pakiet RALLITRONIC
Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
|
Wysłany: 11-02-2017, 22:32
|
|
|
Mam na auto oba pokrętła. I faktycznie szybko się robi ciepło. Muszę poszukać tematu o tych grzałkach.
[ Dodano: 12-02-2017, 08:17 ]
Tylko jedno mi nie daje spokoju. Wyższe obroty są tylko jak auto stoi. Jak jedzie i wrzucę na luz obroty są przyjemnie niskie. Jak to wytłumaczyć? |
|
|
|
 |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 444 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 12-02-2017, 09:15
|
|
|
Toddy nie przejmuj się. Tak ma być |
|
|
|
 |
|