Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Wysokie obroty
Autor Wiadomość
toddy 
Forumowicz
Pakiet RALLITRONIC

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 54
Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
Wysłany: 11-02-2017, 07:16   [II 2.0 DID] Wysokie obroty

Cześć. Pacjent to Outek z 2008 roku, silnik 2.0 DID z rallitronic'kiem. Objawy - odpalam auto, obroty wchodzą na 1200 - ok, jest zimny więc ssanie podnosi obroty. Wciskam sprzęgło, wsteczny i wyjeżdżam z podwórka - o dziwo wystarczy że się toczę i wcisnę sprzęgło a obroty spadają do ok 900. To samo jest jak już jadę - czy wciskam sprzęgło czy wrzucam na luz - obroty 900 ale jak się zatrzymam to odrazu 1200. Tak się dzieje do momentu jak silnik się rozgrzeje. Czy wy też tak macie czy mam szukać dziury w całym?
 
 
sławek s 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2010 2,0 intens plus
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 22
Skąd: Grębocin
Wysłany: 11-02-2017, 09:22   

Wszystko ok. tak jest prawidłowo :D
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 11-02-2017, 17:38   

A czy masz włączony wentylator wewnętrzny ? U mnie jak wyłączę na zimnym silniku wentylator to spadają :)
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 11-02-2017, 22:02   

poczytajcie sobie na forum o grzałkach elektrycznych w małym obiegu płynu chłodniczego. Obroty są po to aby alternator mógł je zasilać. Po nagrzaniu silnika lub po wyłączeniu nawiewu grzałki są wyłączone i dlatego obroty spadają. Nie zauważyliście, że ciepłe powietrze macie po kilku km, a silnik nagrzany dopiero po kilkunastu?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
toddy 
Forumowicz
Pakiet RALLITRONIC

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 54
Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
Wysłany: 11-02-2017, 22:32   

Mam na auto oba pokrętła. I faktycznie szybko się robi ciepło. Muszę poszukać tematu o tych grzałkach.

[ Dodano: 12-02-2017, 08:17 ]
Tylko jedno mi nie daje spokoju. Wyższe obroty są tylko jak auto stoi. Jak jedzie i wrzucę na luz obroty są przyjemnie niskie. Jak to wytłumaczyć?
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 12-02-2017, 09:15   

Toddy nie przejmuj się. Tak ma być ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.