Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Vialle LiquidSI w 2.4 MIVEC
Autor Wiadomość
vneb 
Nowy Forumowicz
Kierowca TyRA

Auto: AR 159 1.9 JTDM 16v SW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2017
Posty: 1
Skąd: RLS
Wysłany: 01-02-2017, 13:07   Vialle LiquidSI w 2.4 MIVEC

To mój pierwszy temat na forum Mitsu więc witam wszystkich bywalców i maniaków :D

1. Jestem "na kupnie" Outka II 2.4 MIVEC 4x4 i mam w planach zagazować go instalacją z wtryskiem fazy ciekłej Vialle, stąd moje pytanie czy są tu użytkownicy 2.4 z tą instalacją i jeśli tak to czy mogą się wypowiedzieć jak się sprawuje i jakie zrobili na niej przebiegi?
2. Czytałem, że warto od razu wzmocnić tylne sprężyny przy okazji obciążania tyłu auta butlą. Możecie polecić jakie konkretnie założyć, żeby nie wymieniać ich co rok? Wole raz kupić lepszy (czyli przeważnie droższy) sprzęt niż co chwile męczyć się z tanimi i badziewnymi zamiennikami. [Ale nie znaczy to, że lubię szastać kasą na lewo i prawo ;) ]
3. Jak jeździ się na felgach 18"? Wyglądają nieźle, ale nie jeździłem takim dużym i ciężkim autem na takich dużych felgach. Co więcej, najczęściej to żona będzie tym jeździć i jak jej pokazałem Outka, to ucieszyła się, że w końcu nie będzie musiała zwracać uwagi na krawężniki ;) . Oczywiście te krawężniki to z przymróżeniem oka, ale chyba lepsze będą 17"tki? Jak myślicie?

Auto ma posłużyć w rodzinie co najmniej 6-8 lat (założenie teoretyczne na dzisiaj) i może zrobić w tym czasie jakieś 150-180 tys km (wyliczenia z przebiegów poprzednich samochodów).

Marcin Marek Kucharzyk
_________________
Stary, gruby i łysy.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 01-02-2017, 15:15   

Cześć vneb,
1 nie jestem użytkownikiem nie wypowiadam się...
2. montowałem instalację do O1 i nie widzę sensu wzmacniania sprężyn. Zbiornik instalacji V generacji różni się od IV tym że znajduje się w nim pompka tłocząca gaz w fazie ciekłej. Czyli masa jest większa o jakiś kilogram (?) powiedzmy. Nie ma sensu wzmacniać sprężyn. Co innego gdybyś montował zbiornik do CNG który waży 100 ton i daje w kość zawieszeniu. Tutaj 60 kg nic sprężynom nie zrobi.
3. jeżeli chcesz robić około 25kkm na rok to pomyśl raczej o 17" Sam mam na lato 17" i uważam że do twardego już zawieszenia O1T są wystarczające. A jeżeli chodzi o 18" to na nich tym bardziej będziesz musiał uważać na wszystkie dziury i krawężniki.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 01-02-2017, 16:33   

Bzyk_R1, pytanie zadano w wątku dot. O2, więc doświadczenia będą nieco inne niż z O1.

2. warto dołożyć (MAD) albo wymienić (Lovell) nawet bez butli. Jest odrębny wątek poświęcony sprężynom do O2 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40908 . Tył Outka siada pod obciążeniem i wtedy znacznie gorzej się prowadzi. Ja miałem dołożone w 7-os. dieslu.
3. Lato 18", zima 16". 17" nie występuje oryginalnie w O2 - oczywiście można coś dobrać pasującego. Jeździłem cały rok na 18" i zawsze zimą ugiąłem którąś felgę. Nie zobaczy się każdej dziury. Prowadzenie jest zdecydowanie lepsze na 18", komfort jazdy i zużycie paliwa na 16". Dla mnie Outek na 16" za bardzo kładzie się na zakrętach. Zawieszenie O2 zdecydowanie nie jest twarde.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
qbota 
Forumowicz


Auto: OII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 140
Skąd: Czerniejewo
Wysłany: 05-02-2017, 22:14   

rezon napisał/a:
2. warto dołożyć (MAD)

Mam, potwierdzam.
 
 
lepszyzip 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2016
Posty: 8
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-02-2017, 10:11   

Mam od prawie roku instalacje gazową Vialle LiquidSI w OII 2.0 MIVEC, przejechałem na niej 20tys km i poki co sprawuje sie bardzo dobrze - outek nie traci mocy na gazie, spalanie gazu zbliżone do benzyny. Był tylko problem tuż po instalacji, okazało się, że dwa wtryskiwacze były wadliwe wyprodukowane i nieszczelne, przez co w czasie odpoczynku outka puszczały gaz i trzeba było go długo palić - ale gaziarz na gwarancji wymieniłmi te dwa wtryskiwacze i od tamtej pory wszystko pracuje dobrze.
Po instalacji gazowej zauważyłem, że butla obciąża jednak tył outka i jestem żywo zainteresowany tymi sprężynami wzmacniającymi MAD. Gdzie to kupić, czy do wszystkich OII są takie same sprężyny?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 12-02-2017, 23:19   

Jaki koszt takiej instalacji ?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
lepszyzip 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2016
Posty: 8
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-02-2017, 21:42   

Marcino napisał/a:
Jaki koszt takiej instalacji ?

Ja płaciłem 4000zł w małej miejscowości, ale w dużych miastach kosztuje ok 5000zl
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 14-02-2017, 22:46   

Koszty nie tragedia, pytanie czy warta ceny i jak z serwisowaniem, przebegami i awaryjnością.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
lepszyzip 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2016
Posty: 8
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-02-2017, 23:13   

Vialle LiquidSI z założenia nie wymaga serwisowania (choć gaziarz założył mi dodatkowy filtr, bo różnej jakości jest LPG w naszym kraju). Gwarancja obejmuje 100.000 km. Jaka awaryjność - okaże się.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 14-02-2017, 23:17   

gdzie dał ten filterek? Pytam bo mam Vialle V-gen i tam filterek w zbiorniku w pompie. Sam już 3 razy zmieniałem. W sumie mam przejechane 270 tyś na LPI w 307sw.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.