Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxW] Zacinająca się stacyjka
Autor Wiadomość
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21006
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 18-02-2017, 11:57   

Na samym dole strony.
•Электрика. Chassis Electrical (Supplement)
http://mitsubishi-motors....umentation.html
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18-02-2017, 12:00   

Tnx
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10709
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-02-2017, 22:40   

Pieraś napisał/a:
Odgrzewam kotlet ;-)
Od jakoś miesiąca mam ten sam problem ze stacyjka.
Wczoraj minutę się męczyłem by kluczyk obrócić.

Krzyżak jakieś wskazówki jak wyjąć?
Bo z opisów wynika, że ciężko.
Immobiliser jest w stacyjce?

Masz drugi kluczyk to dorób i spokoj....
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 20-02-2017, 09:07   

Mam ale to samo miałem.
Teraz kilka ostatnich razow zero problemu.
Muszę obczaic, czy to nie problem ze kiera źle ustawiona i blokada kiery działa.
 
 
 
marecki 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 161
Skąd: Katowice
Wysłany: 22-05-2022, 18:20   

Siema :D Panowie szukałem ale nie znalazłem :?

Jak zdemontować sam bębenek z zapadkami?

Wkładkę zdemontowałem ale potem to już poddałem się a nie chciałem niczego popsuć.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-05-2022, 21:19   

Bebenek wychodzi w odpowiedniej pozycji wyciagniety razem z kluczykiem
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
marecki 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 161
Skąd: Katowice
Wysłany: 22-05-2022, 21:40   

Jak ściągnę ten pierścień segera to bębenek ma się niby zmieścić w tej tulejce głównej?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-05-2022, 07:13   

Tak jak napisał Robert - wkładasz kluczyk na ACC i od spodu trzeba nacisnąć czymś długim taki guziczek i sam bębenek można wyciągnąć.
 
 
marecki 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 161
Skąd: Katowice
Wysłany: 23-05-2022, 08:44   

Ok,tak zrobiłem tylko jak dobrać się do samych zapadek?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21006
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 23-05-2022, 11:36   

marecki, a nie lepiej podjechać do speca od autozamków, niech rozbierze, wyczyści, dopasuje, nasmaruje i złoży.
Ja jak dobrze pamiętam płaciłem 50-70zł z demontażem i montażem.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-05-2022, 13:10   

marecki napisał/a:
Ok,tak zrobiłem tylko jak dobrać się do samych zapadek?

wyciągnij kluczyk i zapadki same wyskoczą na sprężynkach - tylko żebyś nie pomylił kolejności
 
 
marecki 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 161
Skąd: Katowice
Wysłany: 23-05-2022, 17:54   

Bizi78, teraz to za 5 czy 7 dyszek, chyba tylko ktoś podjedzie do ciebie :roll:
Obdzwoniłem kilku speców i jak słyszą galant z 98r to niechętne podchodzą do tematu..

Jutro mam dostać odpowiedź od jednego gostka,który naprawiał takie stacyki x lat temu
Jeszcze jest opcja dorobienia klucza pod stacyjkę

Większość ludzi twierdzi że nie ma części pod ten model :roll:

Jest jeszcze opcja od śluzarzy-włamywaczy :D
Panie na gotowo od 450 do 850 pln 1,5h max roboty na miejscu :D
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-05-2022, 07:06   

A co tam się wydarzyło, że musisz poprawiać?
 
 
marecki 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 161
Skąd: Katowice
Wysłany: 25-05-2022, 18:23   

Krzyzak, ogólnie to się przycinała co jakiś czas ale można było z tym żyć :D
do ostatniej soboty kiedy się franca zacięła na amen,próba przekręcenia trwała chyba 30 min pod domem
W niedzielę próbowałem się do tego dobrać ale wiadomo,że niedzielna praca w g#wno się obraca :wink:
Na tyle ile mogłem przepsikałem tylko wkładkę różnymi specyfikami i napsikałem smaru w sprayu,działa jakotako ale oddam ją na weekend do speca,który dzisiaj dał znać
Skalibruje mi ją pod stare klucze za około 250pln.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-05-2022, 06:58   

pracy jest na minutę - te zapadki są z mosiadzu i się ścierają, kluczyk też się lekko ściera - problem jest taki, że wtedy zapadki się nie chowają jak należy i zaczyna się zacinać
po wyjęciu bębenka doskonale widać, która zapadka za to odpowiada (bo najczęściej jest tylko jedna, skoro jeszcze czasem działa) - wtedy pilniczek i po pół minuty masz działającą stacyjkę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.