Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Napędy
Autor Wiadomość
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 27-02-2017, 19:18   

Edit.
Ostatnio zmieniony przez Piwor 01-03-2017, 07:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomoman 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2016
Posty: 163
Skąd: Skórzewo
Wysłany: 27-02-2017, 19:37   

Edit.
Ostatnio zmieniony przez Piwor 01-03-2017, 07:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 27-02-2017, 22:26   

rajan napisał/a:
Czy w Twoim filmiku Skoda w 1:35 nie zsunęła się z rolek?
nie zsunęła mi się ;) Staraliśmy się jednak je w miarę równo podkładać. Najlepiej świadczy o tym znacznie trudniejszy test po przekątnej - też dała radę bez problemów, ale początkowo kółka się zakręciły. Na czymś takim w realu poległ mi Outek, ale lekko nie miał i nie miałem pretensji. Zawisł trochę na śniegu, dwa kółka się kręciły w powietrzu nad dziurami, a dwa stały jak zamurowane. Od tego czasu zdecydowanie popieram przysłowie "im lepszy napęd 4x4, tym.... dalej trzeba iść po traktor ;) albo Patrola jak było w moim przypadku :D Jak wypadłby na rolkach nie mam pojęcia. Tak jak pisał vavoom - teraz szukamy jakiejś mało nieuczęszczanej twardej góreczki, co by było trudniej. Na płaskim nie ma wielkich różnic, no chyba że w porównaniu do ASX'a :) . Może ktoś z O3 zaryzykuje test i obroni honor Misiów ;) Pół godzinki i po bólu ;) Real to nie jest, ale jakieś odniesienie jest. Ciekawe, że w przeciwieństwie do Outka - Skoda nie sygnalizuje w ogóle takich poślizgów, co z jednej strony jest dobre bo nie zawraca głowy kierowcy, z drugiej to jednak zdecydowanie usypia mniej wprawnych kierowców, którzy mogą być przekonani o doskonałych warunkach drogowych.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
rajan 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 416
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-02-2017, 10:32   

rezon napisał/a:
Real to nie jest, ale jakieś odniesienie jest.


W sumie jest to w pewnym sensie najbardziej obiektywna ocena napędu. W terenie oprócz samochodu liczą się również umiejętności kierowcy.
 
 
SK666 
Forumowicz


Auto: BYŁ:Outlander III Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 232
Skąd: SK
Wysłany: 01-03-2017, 05:28   

tomoman napisał/a:
W codziennej jeździe (płaskie tereny) używam 4WD Eco - lepsze przyspieszenie i mniejsze zużycie paliwa.

lepsze przyspieszenie? Nie testowałem tego jakoś specjalnie ale wydawało mi się, że tryb Eco spowalnia wszystkie procesy życiowe :D
 
 
tomoman 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2016
Posty: 163
Skąd: Skórzewo
Wysłany: 01-03-2017, 10:48   

SK666 napisał/a:
tomoman napisał/a:
W codziennej jeździe (płaskie tereny) używam 4WD Eco - lepsze przyspieszenie i mniejsze zużycie paliwa.

lepsze przyspieszenie? Nie testowałem tego jakoś specjalnie ale wydawało mi się, że tryb Eco spowalnia wszystkie procesy życiowe :D


ale nie ten tryb z przyciskiem ECO, bo ten to jest masakryczny :D Ja mówię o tym przełączniku napędów. 4WD Eco - masz wtedy tylko przedni napęd, tylni załącza się w momencie utraty przyczepności, na 4WD Auto masz zawsze z tego co pamietam, 30% na tył. Jak się nie jeździ po śniegu, terenie albo w deszczu, to cały czas mam ten na przód tylko. Potestuj, ja odczułem, że jest bardziej żwawy - zresztą to widać na testach przyspieszenia - 10,8s do 100 vs 11,5-12s.
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-03-2017, 11:07   

tomoman napisał/a:
- zresztą to widać na testach przyspieszenia - 10,8s do 100

Gdzieś nawet widziałem 9,7 ale to chyba tylko kwestia tego jaką kto ma fantazję :mrgreen:
 
 
SK666 
Forumowicz


Auto: BYŁ:Outlander III Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 232
Skąd: SK
Wysłany: 01-03-2017, 11:42   

tomoman napisał/a:
/.../4WD Eco - masz wtedy tylko przedni napęd, tylni załącza się w momencie utraty przyczepności, na 4WD Auto masz zawsze z tego co pamietam, 30% na tył./../


Własnie jakoś pewniej się czuję z tym 4WD Auto. Czy ufać na tyle komputerowi że zareaguje właściwie i czy w ogóle zdąży zareagować w sytuacji krytycznej? Nie jestem wirtuozem jazdy, raczej zwykłym użytkownikiem samochodu i jak już zdecydowałem się na napęd na 4 to go wykorzystuję. Przynajmniej tak mi się wydaje, że w wtym trybie z niego korzystam, bo zaraz odezwą się głosy że to jednak nie stały napęd.

tomoman napisał/a:
/.../ale nie ten tryb z przyciskiem ECO, bo ten to jest masakryczny


To fakt, spróbowałem raz i koniec. Ciekaw jestem czy faktycznie jest oszczędny? czy zrobili to jedynie ku uciesze ekologów?
 
 
tomoman 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2016
Posty: 163
Skąd: Skórzewo
Wysłany: 01-03-2017, 12:45   

SK666 napisał/a:
tomoman napisał/a:
/.../4WD Eco - masz wtedy tylko przedni napęd, tylni załącza się w momencie utraty przyczepności, na 4WD Auto masz zawsze z tego co pamietam, 30% na tył./../


Własnie jakoś pewniej się czuję z tym 4WD Auto. Czy ufać na tyle komputerowi że zareaguje właściwie i czy w ogóle zdąży zareagować w sytuacji krytycznej? Nie jestem wirtuozem jazdy, raczej zwykłym użytkownikiem samochodu i jak już zdecydowałem się na napęd na 4 to go wykorzystuję. Przynajmniej tak mi się wydaje, że w wtym trybie z niego korzystam, bo zaraz odezwą się głosy że to jednak nie stały napęd.

tomoman napisał/a:
/.../ale nie ten tryb z przyciskiem ECO, bo ten to jest masakryczny


To fakt, spróbowałem raz i koniec. Ciekaw jestem czy faktycznie jest oszczędny? czy zrobili to jedynie ku uciesze ekologów?


Niby tak, to co ja zauważyłem w trybie ECO

- wolniej przyspiesza - tak jakby ograniczał ciężką nogę, wolniej wchodzi na wyższe obroty - no ale to w sumie w miarę logicznie - ciężko inaczej ograniczyć spalanie :)
- szybciej załącza się system auto-start stop

Używam tego trybu na pustych ekspresówkach i autostradach, stała prędkość na tempomacie, tryb eco i jedzie - mam wrażenie, że średnie spalanie szybciej schodzi w dół :)
 
 
vavoom 
Forumowicz

Auto: ex-ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 357
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 05-10-2017, 20:11   

Outlander Series, czyli dwa pierwsze odcinki testów AWC i S-AWC na rolkach:
www.youtube.com/watch?v=8ptzSusJ7KE
www.youtube.com/watch?v=AZTw1lz_c6U
 
 
arokub 
Forumowicz

Auto: OIII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Mar 2017
Posty: 157
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-10-2017, 21:12   

vavoom , a ruszaliście Outkami z trzech rolek? Oglądałem inne Wasze filmiki i to mnie zaintrygowało ;)
 
 
vavoom 
Forumowicz

Auto: ex-ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 357
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 05-10-2017, 22:03   

@arokub, był test na trzech rolkach, wkrótce opublikuję filmy :)
_________________
Testy napędów 4x4 - zapraszam forumowiczów na FB: http://www.facebook.com/StacjaKontroliTrakcji
 
 
kubabrzesko 
Forumowicz

Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 161
Skąd: Brzesko
Wysłany: 06-10-2017, 09:49   

Powiem Wam Panowie ze bylem kierowcą w obu filmach i praktycznie zadnej roznicy w napedzie nie wyczulem.Dopiero przy tescie na trzech rolkach S-AWC wyszedl odrobine lepiej.Nie mam wiedzy jak sprawuje sie w czasie dynamicznej jazdy europejczyk , ale amerykaniec jest naprawde przyjemny i usluchliwy w szybkich zakretach.
 
 
rajan 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 416
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-10-2017, 10:09   

vavoom napisał/a:
Outlander Series, czyli dwa pierwsze odcinki testów AWC i S-AWC na rolkach:
www.youtube.com/watch?v=8ptzSusJ7KE
www.youtube.com/watch?v=AZTw1lz_c6U


Super =D>
Czekam na resztę :)
Mieliście też znaleźć górkę, co by nie było tak łatwo.
 
 
vavoom 
Forumowicz

Auto: ex-ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 357
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 06-10-2017, 20:53   

Outlander Series, kolejne (ostatnie) odcinki:
www.youtube.com/watch?v=Nd9Z2H7oO1M
www.youtube.com/watch?v=CaMfnPdE11A
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.