Napędy |
Autor |
Wiadomość |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 27-02-2017, 19:18
|
|
|
Edit. |
Ostatnio zmieniony przez Piwor 01-03-2017, 07:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tomoman
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2016 Posty: 163 Skąd: Skórzewo
|
Wysłany: 27-02-2017, 19:37
|
|
|
Edit. |
Ostatnio zmieniony przez Piwor 01-03-2017, 07:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 27-02-2017, 22:26
|
|
|
rajan napisał/a: | Czy w Twoim filmiku Skoda w 1:35 nie zsunęła się z rolek? | nie zsunęła mi się Staraliśmy się jednak je w miarę równo podkładać. Najlepiej świadczy o tym znacznie trudniejszy test po przekątnej - też dała radę bez problemów, ale początkowo kółka się zakręciły. Na czymś takim w realu poległ mi Outek, ale lekko nie miał i nie miałem pretensji. Zawisł trochę na śniegu, dwa kółka się kręciły w powietrzu nad dziurami, a dwa stały jak zamurowane. Od tego czasu zdecydowanie popieram przysłowie "im lepszy napęd 4x4, tym.... dalej trzeba iść po traktor albo Patrola jak było w moim przypadku Jak wypadłby na rolkach nie mam pojęcia. Tak jak pisał vavoom - teraz szukamy jakiejś mało nieuczęszczanej twardej góreczki, co by było trudniej. Na płaskim nie ma wielkich różnic, no chyba że w porównaniu do ASX'a . Może ktoś z O3 zaryzykuje test i obroni honor Misiów Pół godzinki i po bólu Real to nie jest, ale jakieś odniesienie jest. Ciekawe, że w przeciwieństwie do Outka - Skoda nie sygnalizuje w ogóle takich poślizgów, co z jednej strony jest dobre bo nie zawraca głowy kierowcy, z drugiej to jednak zdecydowanie usypia mniej wprawnych kierowców, którzy mogą być przekonani o doskonałych warunkach drogowych. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
rajan
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-02-2017, 10:32
|
|
|
rezon napisał/a: | Real to nie jest, ale jakieś odniesienie jest. |
W sumie jest to w pewnym sensie najbardziej obiektywna ocena napędu. W terenie oprócz samochodu liczą się również umiejętności kierowcy. |
|
|
|
 |
SK666
Forumowicz

Auto: BYŁ:Outlander III Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 232 Skąd: SK
|
Wysłany: 01-03-2017, 05:28
|
|
|
tomoman napisał/a: | W codziennej jeździe (płaskie tereny) używam 4WD Eco - lepsze przyspieszenie i mniejsze zużycie paliwa. |
lepsze przyspieszenie? Nie testowałem tego jakoś specjalnie ale wydawało mi się, że tryb Eco spowalnia wszystkie procesy życiowe |
|
|
|
 |
tomoman
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2016 Posty: 163 Skąd: Skórzewo
|
Wysłany: 01-03-2017, 10:48
|
|
|
SK666 napisał/a: | tomoman napisał/a: | W codziennej jeździe (płaskie tereny) używam 4WD Eco - lepsze przyspieszenie i mniejsze zużycie paliwa. |
lepsze przyspieszenie? Nie testowałem tego jakoś specjalnie ale wydawało mi się, że tryb Eco spowalnia wszystkie procesy życiowe |
ale nie ten tryb z przyciskiem ECO, bo ten to jest masakryczny Ja mówię o tym przełączniku napędów. 4WD Eco - masz wtedy tylko przedni napęd, tylni załącza się w momencie utraty przyczepności, na 4WD Auto masz zawsze z tego co pamietam, 30% na tył. Jak się nie jeździ po śniegu, terenie albo w deszczu, to cały czas mam ten na przód tylko. Potestuj, ja odczułem, że jest bardziej żwawy - zresztą to widać na testach przyspieszenia - 10,8s do 100 vs 11,5-12s. |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-03-2017, 11:07
|
|
|
tomoman napisał/a: | - zresztą to widać na testach przyspieszenia - 10,8s do 100 |
Gdzieś nawet widziałem 9,7 ale to chyba tylko kwestia tego jaką kto ma fantazję |
|
|
|
 |
SK666
Forumowicz

Auto: BYŁ:Outlander III Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 232 Skąd: SK
|
Wysłany: 01-03-2017, 11:42
|
|
|
tomoman napisał/a: | /.../4WD Eco - masz wtedy tylko przedni napęd, tylni załącza się w momencie utraty przyczepności, na 4WD Auto masz zawsze z tego co pamietam, 30% na tył./../ |
Własnie jakoś pewniej się czuję z tym 4WD Auto. Czy ufać na tyle komputerowi że zareaguje właściwie i czy w ogóle zdąży zareagować w sytuacji krytycznej? Nie jestem wirtuozem jazdy, raczej zwykłym użytkownikiem samochodu i jak już zdecydowałem się na napęd na 4 to go wykorzystuję. Przynajmniej tak mi się wydaje, że w wtym trybie z niego korzystam, bo zaraz odezwą się głosy że to jednak nie stały napęd.
tomoman napisał/a: | /.../ale nie ten tryb z przyciskiem ECO, bo ten to jest masakryczny |
To fakt, spróbowałem raz i koniec. Ciekaw jestem czy faktycznie jest oszczędny? czy zrobili to jedynie ku uciesze ekologów? |
|
|
|
 |
tomoman
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2016 Posty: 163 Skąd: Skórzewo
|
Wysłany: 01-03-2017, 12:45
|
|
|
SK666 napisał/a: | tomoman napisał/a: | /.../4WD Eco - masz wtedy tylko przedni napęd, tylni załącza się w momencie utraty przyczepności, na 4WD Auto masz zawsze z tego co pamietam, 30% na tył./../ |
Własnie jakoś pewniej się czuję z tym 4WD Auto. Czy ufać na tyle komputerowi że zareaguje właściwie i czy w ogóle zdąży zareagować w sytuacji krytycznej? Nie jestem wirtuozem jazdy, raczej zwykłym użytkownikiem samochodu i jak już zdecydowałem się na napęd na 4 to go wykorzystuję. Przynajmniej tak mi się wydaje, że w wtym trybie z niego korzystam, bo zaraz odezwą się głosy że to jednak nie stały napęd.
tomoman napisał/a: | /.../ale nie ten tryb z przyciskiem ECO, bo ten to jest masakryczny |
To fakt, spróbowałem raz i koniec. Ciekaw jestem czy faktycznie jest oszczędny? czy zrobili to jedynie ku uciesze ekologów? |
Niby tak, to co ja zauważyłem w trybie ECO
- wolniej przyspiesza - tak jakby ograniczał ciężką nogę, wolniej wchodzi na wyższe obroty - no ale to w sumie w miarę logicznie - ciężko inaczej ograniczyć spalanie
- szybciej załącza się system auto-start stop
Używam tego trybu na pustych ekspresówkach i autostradach, stała prędkość na tempomacie, tryb eco i jedzie - mam wrażenie, że średnie spalanie szybciej schodzi w dół |
|
|
|
 |
vavoom
Forumowicz
Auto: ex-ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Cze 2011 Posty: 357 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
 |
arokub
Forumowicz
Auto: OIII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Mar 2017 Posty: 157 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 05-10-2017, 21:12
|
|
|
vavoom , a ruszaliście Outkami z trzech rolek? Oglądałem inne Wasze filmiki i to mnie zaintrygowało |
|
|
|
 |
vavoom
Forumowicz
Auto: ex-ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Cze 2011 Posty: 357 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
 |
kubabrzesko
Forumowicz
Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 161 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 06-10-2017, 09:49
|
|
|
Powiem Wam Panowie ze bylem kierowcą w obu filmach i praktycznie zadnej roznicy w napedzie nie wyczulem.Dopiero przy tescie na trzech rolkach S-AWC wyszedl odrobine lepiej.Nie mam wiedzy jak sprawuje sie w czasie dynamicznej jazdy europejczyk , ale amerykaniec jest naprawde przyjemny i usluchliwy w szybkich zakretach. |
|
|
|
 |
rajan
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-10-2017, 10:09
|
|
|
Super
Czekam na resztę
Mieliście też znaleźć górkę, co by nie było tak łatwo. |
|
|
|
 |
vavoom
Forumowicz
Auto: ex-ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Cze 2011 Posty: 357 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
 |
|