Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem Na niskich obrotach / Stukanie pukanie
Autor Wiadomość
pitrex2425 
Forumowicz
4444

Auto: Mitsubishi Galant 2.4gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2016
Posty: 42
Skąd: Wieruszów
Wysłany: 26-02-2017, 17:44   Problem Na niskich obrotach / Stukanie pukanie

Witam mam mały problem z galantem 2.4gdi. Od czasu do czasu po odpaleniu silnika Chodzi tak jakby na 3 gary(wniosek taki bo chodzi jak drag bez tłumika) po chwili jest wszystko, lub po dodaniu gazu wraca do normy i już dalej jest tak jak powinno być. Świece wymieniane, w sumie nie byly w złym stanie. Jaka może być inna przyczyna?

2 Problem głuche stukanie w tylnej czesci auta (wrażenie jakby coś w bagażniku latało) był juz na 3 stacjach i nie mogą tego stukania zdiagnozować. nwm może jest coś co sie w tych autach psuło tAm a nie wiem

3 Pytanie z Góry przepraszam ale naczytałem sie tylu tematów ze już sam nie wiem
JAKI OLEJ ? przebieg 280tys 2.4gdi 99r nie jestem w stanie potwierdzić przebiegu. a podobno zły olej wpływa źle na ten silnik. dlatego proszę o podpowiedź :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-02-2017, 17:55   

Głuche stukanie z tyłu podczas jazdy to w tym aucie w 99% przypadków łączniki stabilizatora. Olej polecam Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40, oczywiście wymiana poprzedzona dobrą płukanką.
 
 
larelijux 
Mitsumaniak


Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 810
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-02-2017, 18:18   

A do GDI nie musi być przypadkiem dedykowany olej?

Hugo napisał/a:
5eba, wlej do GDI Motorex Profile G-DI 10W30. Taki zaleca Mitsubishi do silników GDI i masz problem z głowy.

http://allegro.pl/motorex...5856159333.html


źródło
 
 
pitrex2425 
Forumowicz
4444

Auto: Mitsubishi Galant 2.4gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2016
Posty: 42
Skąd: Wieruszów
Wysłany: 26-02-2017, 18:57   

Właśnie o tym mówiłem :D ile tematów tyle olejów. Pytanie który najlepszy DO gdi z tym przebiegiem bo wiadomo ... z przebiegiem zmienia sie też olej.

Co do stabilizatora. Był sprawdzany jako pierwszy :D

no i jeszcze problem tego silnika w czym może być problem ?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-02-2017, 19:27   

pitrex2425 napisał/a:
z przebiegiem zmienia sie też olej
W Syrenach, Warszawach, Fiatach 125p i Polonezach może i tak. W nowocześniejszych silnikach im większy przebieg tym lepszy olej się leje.
larelijux napisał/a:
A do GDI nie musi być przypadkiem dedykowany olej?
Najlepiej, ale ten LM też będzie spoko.
 
 
pitrex2425 
Forumowicz
4444

Auto: Mitsubishi Galant 2.4gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2016
Posty: 42
Skąd: Wieruszów
Wysłany: 05-03-2017, 12:06   

ok powiedzmy ze olej z głowy.
Stabilizatory sprawdzone 3x... i dalej stuka juz nie wiem gdzie szukać.
w dodatku problem z tym Buczeniem auta raz na jakiś czas.Po odpaleniu gdy obroty wskocza na 2 tys. zaczyna chodzic jak drag albo jakby na 3 chodził. dodasz gazu, milknie i juz jest ok. Zaczyna buczec tylko gdy przy odpaleniu wbije na 2tys obr. zawsze odpali utrzymuje te 1k i jest dobrze
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-03-2017, 21:07   

pitrex2425 napisał/a:
Po odpaleniu gdy obroty wskocza na 2 tys. zaczyna chodzic jak drag albo jakby na 3 chodził. dodasz gazu, milknie i juz jest ok. Zaczyna buczec tylko gdy przy odpaleniu wbije na 2tys obr. zawsze odpali utrzymuje te 1k i jest dobrze


Problem tkwi na 99% w przepustnicy powietrza , po prostu umiera , silnik wchodzi w tzw "tryb bogaty mieszanki "
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 07-03-2017, 06:54   

Sprawdź mocowania amortyzatorow z tyłu :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.