Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
29-05-2007, 20:19
[EA5 2.5]Sprężarka kompresor klimatyzacji
Autor Wiadomość
pawel.k
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2007, 15:17   [EA5 2.5]Sprężarka kompresor klimatyzacji

Witam,

Mam problem ze sprezarka klimatyzacji. Cisnienie w ukladzie mam, jest szczelny, sprezarka sie wlacza, wentylatory itd tez. Jednak kompresor nie wytwarza cisnienia. Czy z Waszych doswiadczen wiadomo cos na ten temat, jakie to moga byc koszty naprawy, co moglo sie uszkodzic? Gdzie ewentualnie kupic dobry kompresor? Czy macie jakies numery telefonow do osob zajmujacych sie sprzedaza?

Dziekuje za pomoc.
Pawel Kucharuk
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 20:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2007, 19:36   

na 80% sprzeglo kompresora poszlo - nie wiem czy nie bedziesz musial zmienic calego...
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-04-2007, 23:32   

Podjedz do serwisu klimy na ul.Okulnickiego (róg fatimskiej) koleś albo naprawi, albo sprzeda używkę kompresor, po pieniądzach, z gwarancją na rok, a dodatkowo spawa aluminium, jakby jakas dziurka ewentualnie była w wężach czy chłodnicy :) Najlepiej po długim weekendzie, bo teraz ma kocioł, ja się umówiłem na 7 maja, ma mi wymienić kompresor + nabicie + filtry + odgrzybianie :) Z wszystkich punktów w KRK gostek dał najlepszą cene i gwarancje na wszystko :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 27-04-2007, 15:11   

adaho_krak, A jezeli mozesz ile zaśpiewał? Ja bede nabijał klime tak że się interesze
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
pawel.k
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2007, 17:48   

W tym serwisie na Fatimskiej zawsze serwisuje klime w kazdym aucie, bo czlowiek sie zna i bardzo dobrze naprawia. Nie jest tani, bo biorac pod uwage Krakow, to na Witkowickiej sa nizsze ceny. Ale co tanie to drogie...

Kupilem dzisiaj kompresor MSC90C bo taki mialem. Taki sam jest w Eclipse, jedynie roznil sie kolkiem pasowym - wystarczylo przelozyc. Zaplacilem za niego 200 zlotych - moim zdaniem bardzo dobra cena.

A stary byl rozklekotany tak, ze fachowiec powiedzial, ze sie tego nie podejmie.

Kopresor znalazlem na Allegro i cena wyjsciowa byla 340 zlotych - troche negocjacji i skonczylo sie na w/w kwocie - 200 zl.

Tak wiec dziekuje za pare slow pomocy i pozdrawiam,
Pawel Kucharuk
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-04-2007, 23:15   

JaGrab3 napisał/a:
adaho_krak, A jezeli mozesz ile zaśpiewał? Ja bede nabijał klime tak że się interesze


... u mnie sprawa dość skomplikowana, narazie stwierdziłem, że mam kompresor uwalony, co bedzie dalej nie wiem, na początek za kompresor z roczną gwarancją + odgrzybianie + wymiane kompresora + filterki + nabicie (stary czynnik) w 1000 się mam zmieścić :(
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 06-06-2011, 15:13   

a ja mam problem taki.. gdy nie używam długo klimy i ja włacze jest wszystko oki jak pochodzi jakiś dłuższy czas np z 30-60min zaczynaja warjować obroty;/latają tak ok. 600-1300 na postoju a podczas jazdy wyraźnie czuję jak mi auto szarpie do przodu i spowalnia..po wyłaczeniu wszystko odrazu wraca do normy..
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
danielxc717 
Forumowicz

Auto: w poszukiwaniu gala 2.0/ 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 83
Skąd: wro
Wysłany: 06-06-2011, 15:49   

Może się sprężarka zaciera i robi duży opór stąd te niskie obroty. Dosteje auto dużego muła?
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 06-06-2011, 16:00   

tzn bardzo jest obciążony podczas pracy spreżarki ale to tak jakby hamował-przyspieszał-hamował-przyspieszał itd..dodam że łożysko klimy wymieniałem w tamtym roku jeśli ma to jakieś znaczenie..i mam ten objaw od bardzo dawna
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 06-06-2011, 20:30   

a może klime masz w trybie eco ? wtedy załącza i rozłącza od czasu do czasu kompresor :P
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 06-06-2011, 20:56   

A u mnie nie ma żadnej różnicy między Eco a zwykłym trybem. Nie wiem czym to jest spowodowane. W obu kompresor co jakiś czas sie rozłącza.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-06-2011, 22:12   

pipi_ja napisał/a:
A u mnie nie ma żadnej różnicy między Eco a zwykłym trybem. Nie wiem czym to jest spowodowane. W obu kompresor co jakiś czas sie rozłącza.
U mnie też. Ale to chyba normalne, że w trybie ciagłym rozłącza się co chwilę jak już schłodzi wnętrze do ustawionej temperatury. Wtedy tylko ją podtrzymuje i czasami się włącza w miarę potrzeby.
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-06-2011, 22:47   

Hugo napisał/a:
pipi_ja napisał/a:
A u mnie nie ma żadnej różnicy między Eco a zwykłym trybem. Nie wiem czym to jest spowodowane. W obu kompresor co jakiś czas sie rozłącza.
U mnie też. Ale to chyba normalne, że w trybie ciagłym rozłącza się co chwilę jak już schłodzi wnętrze do ustawionej temperatury. Wtedy tylko ją podtrzymuje i czasami się włącza w miarę potrzeby.


u mnie jest identycznie. Zastanawiam się w takim razie czym niby różni się tryb ECO od zwyklego :doubt:
U mnie jeszcze jest tak, że jak włączę klimę podczas jazdy np po 3 dniach nieużywania klimy to efekt szarpnięcia (czuciowy i słuchowy) jest taki jakbym uderzył miską w jakiś korzeń wystający czy coś... Jest mega szarpnięcie więc opory tam są spore... W sumie to się zastanawiam czy tak powinno być bo albo mam sprzęgło sprężarki do wymiany albo łożysko (albo jedno i drugie) ale nic tam nie piszczy i nie szura więc nie wiem...
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-06-2011, 23:06   

komarsnk napisał/a:
Zastanawiam się w takim razie czym niby różni się tryb ECO od zwyklego
ECO od razu włącza i wyłącza spreżarke, a w trybie zwykłym dopiero po osiagnięciu ustawionej temperatury wewnątrz pojazdu.
 
 
endriu323f 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 35
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 06-06-2011, 23:20   

Mi załącza się co 3-4 sekundy i tak w kółko , az autem szarpie :-X :-X :-X .
Powoli doprowadza mnie to do szału. byłem raz u jakiegoś kowala, dobił trochę gazu , ale nic to nie dało. zastanawiam sie czy to nie jakiś czujnik odpowiada za takie częste załączanie sprężarki????
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.