Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Proton Rally
Autor Wiadomość
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 29-03-2017, 12:24   Proton Rally

Jako, że przygoda z rajdowaniem wciągnęła mnie na maxa, a colt V6 jeździł świetnie jednak do walki o podium się nie nadawał (klasa EVO, Sti itp) postanowiłem poszukać Colta CA0 1.6.

Po łyknięciu odrobiny tematu uznałem, że klasa 1.6 jest najlepsza z wielu względów.
Zapytacie dlaczego uparłem się na Colta, ani on bardzo lekki, ani bardzo szybki, ale jednak Mitsumaniak w duszy dał o sobie znać i postanowiłem iść tą trudniejszą drogą ;)

Auta szukałem całkiem długo. Okazuje się, że aktualnie na rynku bardzo trudno o CA0 we względnie zdrowej budzie. Większość ogłoszeń to trupy i blacharsko i mechanicznie.

Pojawiły się po drodze chwile zwątpienia. Zacząłem oglądać Hondy, Citroeny, Ople...nawet Bmw...

Gdy fizycznie z podwórka odjechał mi Colt V6, zniecierpliwiony zacząłem przebierać nogami i przeglądać portale z ogłoszeniami po sto razy dziennie...i nic :/

No i jak to często bywa - zupełnym przypadkiem - kupiłem niezłego egzotyka ;)

Proton Satria (316), 2000 rok produkcji, 170 tys przebiegu, bezwypadkowy (prawy bok miał jakąś przygodę).

Co najważniejsze - blacharsko w bardzo fajnym stanie.
Nadkola fabryczne bez grama rdzy, dach czysty, dziurka przy lewym progu (nogi kierowcy) i pod prawą tylną lampą.

Silnik/skrzynia w super stanie, zawieszenie/hamulce w tragicznym :mrgreen: - ale to nieistotne przy cenie za którą go kupiłem, z resztą i tak idzie na śmietnik ze względu na przeznaczenia auta.

Na tę chwilę Protka wybebeszyłem (okazało się, że jest zdecydowanie lepiej wyciszony od Colta CA!!) i przygotowałem do odstawienia do blacharza.
Do zrobienia dwie łatki, klapa tył, mocowania kubełków wg załącznika "J", rozpórki przód i tył.

Zaskoczeniem było, że Proton ma tarcze na tylnej osi, tylny stabilizator, dwie poduszki powietrzne, klimatyzację...

Z zakupu jestem bardzo zadowolony :mrgreen:




Pierwsze zakupy poczynione:



W najbliższym czasie sporo się będzie działo z autem :wink:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
Ostatnio zmieniony przez mkm 18-09-2019, 22:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 29-03-2017, 13:16   

Gratki zakupu Łukaszu i powodzenia w rajdach :mrgreen:
Doczep zanczek MM i będzie Colt :wink:
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 29-03-2017, 13:30   

Łooo matko a co to za auto :shock: hehe nie no spoko. Hondziarze Syfikarze drżyjcie bo oto Łukasz nadlatuje ognistym Protonem :D I pozamiata Was. Albowiem nie silnik lecz kierowca się liczy :D Widzę seryjny carbon w środku i miejsce na dolot w zderzaku fabryczne :)
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 29-03-2017, 13:40   

Bzyk_R1 napisał/a:
i miejsce na dolot w zderzaku fabryczne


Osz to spostrzegawcza bestia! Wg mnie to miejsce na jakieś seryjne doświetlanie zakrętów (po drugiej stronie też jest).

Bzyk_R1 napisał/a:
I pozamiata Was.


Tego się trzymajmy :P :P
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 29-03-2017, 14:28   

Fragu napisał/a:
Zaskoczeniem było, że Proton ma tarcze na tylnej osi, tylny stabilizator, dwie poduszki powietrzne, klimatyzację...

Jeśli dobrze myślę to jest wersja po lifcie i zawieszenie, hamulce takie jak w Carismie, tylny stabilizator dopiero w 2000r dołożyli.

Gratulacje zakupu :)
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 29-03-2017, 14:32   

MichciuGT napisał/a:
hamulce takie jak w Carismie


Masz na myśli tylne hamulce?
Tarcza 236x10mm.

Przód będę wymieniał na taki z poliftowej Carismy (zaciski) i tarcze z mini 276x22mm.

Zawieszenie jest takie jak w Colcie CA.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-03-2017, 19:55   

Fajny jest. Pokaz fotki tych wygłuszeń :mrgreen:
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 29-03-2017, 20:42   

Fragu napisał/a:
Masz na myśli tylne hamulce?
Tarcza 236x10mm.
Zawieszenie jest takie jak w Colcie CA.

Tak, miałem na myśli tylne hamulce i zawieszenie, ale pomyślałem że to ten sam model co ma Joann, tylko ona ma Protona 418 LRS..., a tam są już hamulce 260mm.
Ciekawy jestem co z nim będziesz robił :D
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 29-03-2017, 22:03   Re: Prolt aka złotko

Fragu napisał/a:

Zaskoczeniem było, że Proton ma tarcze na tylnej osi, tylny stabilizator, dwie poduszki powietrzne, klimatyzację...

Wiele zależało od wersji.
Nie można zapominać, że Satrię zaczęli robić pod koniec produkcji CA i klepali do 2005-ego :wink:
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 30-03-2017, 17:30   

Dziś pierwsze gifty - naba i kierownica zamszowa:


Wyciszenie podłogi:


Słupek C:

Elementy z bagażnika:

Zatyczki otworów konstrukcyjnych w nogach pasażera/kierowcy:

Tylne boczki:

Podsufitka:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 30-03-2017, 17:53   

Podsufitka w CA wykończona staranniej :wink:



Wywal elektrykę szyb i centralny.
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 30-03-2017, 17:59   

I elektryka i centralny zostają.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 30-03-2017, 19:47   

Fragu napisał/a:
Słupek C:
Fragu napisał/a:
Wyciszenie podłogi:
Fragu napisał/a:
Elementy z bagażnika:
Fragu napisał/a:
Zatyczki otworów konstrukcyjnych w nogach pasażera/kierowcy:
Fragu napisał/a:
Tylne boczki:
Szok i niedowierzanie. Tego w żadnym modelu Mitsubishi nie uświadczysz :shock:
mkm napisał/a:
Podsufitka w CA wykończona staranniej
A resztę jak skomentujesz? :wink:
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 30-03-2017, 20:03   

Hugo, osobiście wolę nie mieć tej "pianki" niż ją mieć. :wink:

CJotę dali radę wyciszyć w bardziej cywilizowany sposób - a to do niej możemy porównywać :wink:
CA to była inna filozofia projektowania - miałeś czuć, że jedziesz i czerpać z tego przyjemność - komfort był na drugim miejscu.
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 30-03-2017, 20:06   

Jakoś nie przypominam sobie żeby cj było wyciszone.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.