| [Carisma] Evoscan i kabel VAG KKL-USB /Nie ELM327/ | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Bizi78   Mitsumaniak
 Reklamożerca.
 
  
 Auto: MSS 1.3 family 01r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 824 razy
 Dołączył: 01 Sty 2010
 Posty: 21074
 Skąd: Częstochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-03-2017, 18:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Najlepiej wysłać komuś kumatemu plik to sobie otworzy w evoscanie  . |  
				| _________________ Gość zobacz moją   zieloną żabę
  . 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ludinho1   Forumowicz
 ludinho1
 
 Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 31 Lip 2010
 Posty: 253
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-03-2017, 19:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | a w post jak ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-03-2017, 19:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Musisz wrzuciś na jakiś zewnętrzny serwer i tu podać link. Pliki do 1 mega można bezpłatnie i bez logowania się pobierać z chomika więc może tam zamieść i podaj link. Jak sama fotka to często wrzucam na stronkę "zapodaj". |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ludinho1   Forumowicz
 ludinho1
 
 Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 31 Lip 2010
 Posty: 253
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-03-2017, 19:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | photobucked może być ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MichciuGT   Mitsumaniak
 
 Auto: Galant Kombi 6A13
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 22 razy
 Dołączył: 15 Kwi 2014
 Posty: 1012
 Skąd: Marki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-03-2017, 20:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Polecam wrzucić na dysk google i udostępnić link, można wiele Mb udostępniać i nie znika po pewnym czasie   |  
				| _________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
   2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
   Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
   Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
 Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kolegikolega   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1.6
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Sie 2015
 Posty: 10
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-04-2017, 18:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Moja Carisma 1.6 98r  doprowadza mnie do szału. Na zimnym silniku gaśnie
 Na ciepłym trzyma 670 obrotów, po włączeniu świateł spada do 570, a po dołożeniu np. klimatyzacji 400-500obrotów.
 
 Wyczyszczenie przepustnicy i nauki obrotów nadal problem występuje.
 Diagnoza krokowiec:
 
 Dzisiaj wymieniłem całą kompletną przepustnice z krokowcem itp.
 Pierwsze odpalenie działa!! Na zimnym silniku 1000 obrotów i nie spadają przy obciążeniu elektryką. Więc wpadłem na genialny pomysł aby zaprogramować komputer.
 Po odłączeniu aku i zresetowaniu ustawień odpalam iiiiii? Znów to samo
 Na zimnym gaśnie, przy obciążeniu elektryką nadal obroty spadają do wartości 500,
 Evoscan pokazuje że komuter chce "Target" obrotów  około 870 ale Carisma go nie słucha
   Jeśli ktoś będzie miał czas i ochotę przejrzeć  logi z Evoscan to byłbym wdzięczny.
 Zamieszczam logi na starej przepustnicy i na nowej (niestety po resecie). Trochę tych logów jest, ale za to są dobrze ponazywane.
 
 Chomikuj:
 https://chomikuj.pl/GTI/Dokumenty
 uploadfile.pl
 http://uploadfile.pl/pokaz/1058514---xzyj.html
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jerryazs   Mitsumaniak
 
 Auto: Carisma 1.8 GLS 1996
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Kwi 2013
 Posty: 35
 Skąd: Toruń
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Toluvel   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 18 Wrz 2017
 Posty: 24
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-09-2017, 13:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Hej, mam Carismę z 2004 1.8 GDI (http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1540577#1540577) i chciałbym zapytać jaki kabel będzie najlepszy, żeby samemu robić sobie diagnostykę komputerową? Najchętniej prosiłbym o jakiś link allegro, bo zupełnie nie znam się na temacie   
 Z góry dzięki, pozdrawiam!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | milo   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2.0 td 2001r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 115 razy
 Dołączył: 27 Lut 2011
 Posty: 3452
 Skąd: BP
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-09-2017, 14:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Podłaczałem carisme 1.6 z 2003 r Bluetooth ELM327http://allegro.pl/i...5600589608.html  i program Piston na smartfonie mozna jeszcze wiele innych ,evoscan tez się łączy |  
				| _________________ Jest ryzyko jest zabawa
 三菱ギャラン
 
 Yamaha FZ 750
 Lancer 1,8 d
 Galant 1,8 td
 Galant 2,0 td
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Chrisu   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Santamo
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 27 Maj 2018
 Posty: 6
 Skąd: Opole i okolice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-05-2018, 21:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | WOW, ale fajny prawie 10 letni topic   
 Słuchajcie, powiedzcie mi taką rzecz. Mam u siebie OBD 12 pinowe.
 Prawie od początku jeżdżę z błędem - dzisiaj w końcu zdiagnozowałem diodą - pokazał mi błąd 11  i 41.
 Niestety świeci mi się ABS, Poduszka i check (chceck podejrzewam, że przez 11, a 41 może być spowodowane LPG)
 Czy jeśli kupię taką przejściówkę:
 https://pl.aliexpress.com/item/2017-New-for-Mitsubishi-12Pin-ODB2-Cable-Connector-to-16-pin-OBD-II-Diagnostic-Cable-for/32823661938.html to np pistonem coś zobaczę?
 Aha, mam ELM327, jakiś na WiFi z rozszerzoną ilością protokołów i jeszcze jeden, którym Viki B testowałem.
 W każdym razie czy jak podepnę się jakimś softem zobaczę coś więcej niż to co diodą?
 P.S. Człowiek całe życie się uczy. Szukałem od 2 lat interfejsu na 12 pin, zamiast przejściówki 12->16 pin
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-05-2018, 21:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | O jakim dokładnie aucie piszesz i jaki rocznik? Elm327 działa z autami benzyniakami od rocznika 2001.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Chrisu   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Santamo
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 27 Maj 2018
 Posty: 6
 Skąd: Opole i okolice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-05-2018, 08:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Hyundai Santamo 2002 - czyli space wagon II Gen. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-05-2018, 08:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Elm najczęściej daje możliwość podpięcia się tylko pod silnik. Przeważnie działa z benzyniakami wyprodukowanymi na rynek europejski po 2001r i z dieslami wyprodukowanymi na rynek europejski po 2004r. Amerykańce obsługuje chyba od 1996r. Jeśli masz inne złącze niż standard 16 pinowe OBDII to nie wiem czy Elm będzie działał. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Stachhu   Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Outlander I 2.4
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 10 Sty 2017
 Posty: 39
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-07-2018, 08:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Odgrzeję trochę temat =) 
 Mam dwa Oultandery 2.0 i 2.4 MIVEC. Potrzebuje interfejsu diagnostycznego, ale takiego hmm serwisowego a nie zwykłego na BT (mam Torqe wraz z vgatem *wtyczka BT)
 |  
				| _________________ ----
 Mitsubishi Outlander I 2.4
 Mitsubishi Outlander I 2.0
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | myszakowaty   Forumowicz
 
 Auto: Pajero Sport 2.5 TD
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 02 Lip 2017
 Posty: 64
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-09-2018, 11:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Próbowałem odczytać błędy DTC i wyskoczyła mi długa lista ale bez żadnych kodów. To znaczy że błędów nie ma?
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |