Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CZX 04-XX] Colt Rally ART 2012 - 1,5 150KM czy lepiej stand
Autor Wiadomość
jack78 
Forumowicz

Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 67
Skąd: Śląsk
Wysłany: 14-04-2017, 11:57   [CZX 04-XX] Colt Rally ART 2012 - 1,5 150KM czy lepiej stand

Witam,
Potrzebuję kupić mały samochód jako środek lokomocji do pracy, dziennie robię 65km do pracy, aktualnie rozbijam się Lancerem 2005 1,6 98KM, ale jest za duży jak na autko do pracy, za ciężki i za słaby:)
W ubiegłym tygodniu jeździłem Coltem 1,3 95KM, jest znacznie lepiej niż w moim Lancerze, ale denerwuje mnie to że ten samochód jedzie dopiero od 4000 PRM. Dlatego zaczynam się zastanawiać nad wersją 1,5 150KM Turbo Rally ART.
Pytanie bardziej w kierunku osób już posiadających ten model (Rally Art), jak z jego awaryjnością. Wiem że jeśli coś padnie, to ceny części są dość wysokie, ale ogólnie części do Mitsubishi są drogie.
Dodam od razu, że ze względu na odległość chciałbym go zagazować, czy jest w ogóle sens kupowanie Turbo do gazu?
Jeśli gaz to zły pomysł, to ile to autko pali na trasie przy dość ciężkiej nodze?
 
 
rufuz 
Forumowicz


Auto: Colt Ralliart 1.5T (4G15T)
Kraj/Country: Denmark
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 178
Skąd: Poznań/Danmark
Wysłany: 29-04-2017, 10:32   

Gaz do 1.5T to czysta profanacja :D
Moj przy ciężkiej jeździe pali ok. 15L/100 :lol:
Jak szukasz budżetowego auta na dojazdy do pracy to 1.5T nie bedzie dobrym rozwiązaniem. Auto malo awaryjne jak sie dba ale jak juz cos sie zepsuje to potrafi wydrenować portfel nieźle.
 
 
jack78 
Forumowicz

Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 67
Skąd: Śląsk
Wysłany: 01-05-2017, 00:10   

wiem że kupowanie turbo i pakowanie w niego gazu to profanacja, ale w Polsce zarabiamy trochę mniej niż na zachodzie, doatkowo z technologiczno punktu widzenia, jest to jedyny silnik w Coltach, z hydrauliczną regulacją zaworów, co przy gazie jest bardzo wskazane.
Jednak ze względu na ceny tych modeli, powoli zmieniam kierunek poszukiwań. Moje oczy coraz częściej zaglądają na Lancera 1.8 140KM. Jest moc odpowiednia, a do tego dochodzi przestronność, co jest nieprzecenione w wypadku wyjazdów rodzinnych. Nie będę się musiał posiłkować starym 12-letnim Lancerem.
 
 
rufuz 
Forumowicz


Auto: Colt Ralliart 1.5T (4G15T)
Kraj/Country: Denmark
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 178
Skąd: Poznań/Danmark
Wysłany: 02-05-2017, 20:04   

Turbo to zawsze jakaś niewygoda. Lepszy olej, częstsze wymiany itd Jeszcze zwykły colt z silnikiem 1.5 (bez turbo) rzadko spotykane w PL, jest dobrym wyjściem. Genialny silnik - 109 KM. Te silniki maja opinie pancernych. Moja "druga polowa" miała takiego colta. Wymiana oleju w tym colcie byla dziecinnie prosta. Mogłem praktycznie wymienić olej na parkingu przy markecie :lol:
 
 
jack78 
Forumowicz

Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 67
Skąd: Śląsk
Wysłany: 03-05-2017, 02:25   

Tylko że ten silnik był w modelach do 2008, potem został wycofany. A ja szukam czegoś w przedziale 2012- w górę.
_________________

 
 
rufuz 
Forumowicz


Auto: Colt Ralliart 1.5T (4G15T)
Kraj/Country: Denmark
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 178
Skąd: Poznań/Danmark
Wysłany: 04-05-2017, 17:36   

Powyzej 2012 to juz nie Z30 a raczej space star/mirage tylko to juz raczej typowe miejskie "wozidelko".
Silnik 1.5 bez turbo jest z serii 4A91 i wystepowal po 2008 tylko jest rzadko spotykany.
https://www.revolvy.com/t...item_type=topic

https://www.revolvy.com/t...item_type=topic
 
 
jack78 
Forumowicz

Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 67
Skąd: Śląsk
Wysłany: 04-05-2017, 22:32   

Dzięki za linki, czytam i szukam dalej.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.