 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CZX 04-XX] Colt Rally ART 2012 - 1,5 150KM czy lepiej stand |
Autor |
Wiadomość |
jack78
Forumowicz
Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 67 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 14-04-2017, 11:57 [CZX 04-XX] Colt Rally ART 2012 - 1,5 150KM czy lepiej stand
|
|
|
Witam,
Potrzebuję kupić mały samochód jako środek lokomocji do pracy, dziennie robię 65km do pracy, aktualnie rozbijam się Lancerem 2005 1,6 98KM, ale jest za duży jak na autko do pracy, za ciężki i za słaby:)
W ubiegłym tygodniu jeździłem Coltem 1,3 95KM, jest znacznie lepiej niż w moim Lancerze, ale denerwuje mnie to że ten samochód jedzie dopiero od 4000 PRM. Dlatego zaczynam się zastanawiać nad wersją 1,5 150KM Turbo Rally ART.
Pytanie bardziej w kierunku osób już posiadających ten model (Rally Art), jak z jego awaryjnością. Wiem że jeśli coś padnie, to ceny części są dość wysokie, ale ogólnie części do Mitsubishi są drogie.
Dodam od razu, że ze względu na odległość chciałbym go zagazować, czy jest w ogóle sens kupowanie Turbo do gazu?
Jeśli gaz to zły pomysł, to ile to autko pali na trasie przy dość ciężkiej nodze? |
|
|
|
 |
rufuz
Forumowicz

Auto: Colt Ralliart 1.5T (4G15T)
Kraj/Country: Denmark
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 178 Skąd: Poznań/Danmark
|
Wysłany: 29-04-2017, 10:32
|
|
|
Gaz do 1.5T to czysta profanacja
Moj przy ciężkiej jeździe pali ok. 15L/100
Jak szukasz budżetowego auta na dojazdy do pracy to 1.5T nie bedzie dobrym rozwiązaniem. Auto malo awaryjne jak sie dba ale jak juz cos sie zepsuje to potrafi wydrenować portfel nieźle. |
|
|
|
 |
jack78
Forumowicz
Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 67 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 01-05-2017, 00:10
|
|
|
wiem że kupowanie turbo i pakowanie w niego gazu to profanacja, ale w Polsce zarabiamy trochę mniej niż na zachodzie, doatkowo z technologiczno punktu widzenia, jest to jedyny silnik w Coltach, z hydrauliczną regulacją zaworów, co przy gazie jest bardzo wskazane.
Jednak ze względu na ceny tych modeli, powoli zmieniam kierunek poszukiwań. Moje oczy coraz częściej zaglądają na Lancera 1.8 140KM. Jest moc odpowiednia, a do tego dochodzi przestronność, co jest nieprzecenione w wypadku wyjazdów rodzinnych. Nie będę się musiał posiłkować starym 12-letnim Lancerem. |
|
|
|
 |
rufuz
Forumowicz

Auto: Colt Ralliart 1.5T (4G15T)
Kraj/Country: Denmark
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 178 Skąd: Poznań/Danmark
|
Wysłany: 02-05-2017, 20:04
|
|
|
Turbo to zawsze jakaś niewygoda. Lepszy olej, częstsze wymiany itd Jeszcze zwykły colt z silnikiem 1.5 (bez turbo) rzadko spotykane w PL, jest dobrym wyjściem. Genialny silnik - 109 KM. Te silniki maja opinie pancernych. Moja "druga polowa" miała takiego colta. Wymiana oleju w tym colcie byla dziecinnie prosta. Mogłem praktycznie wymienić olej na parkingu przy markecie |
|
|
|
 |
jack78
Forumowicz
Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 67 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 03-05-2017, 02:25
|
|
|
Tylko że ten silnik był w modelach do 2008, potem został wycofany. A ja szukam czegoś w przedziale 2012- w górę. |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
rufuz
Forumowicz

Auto: Colt Ralliart 1.5T (4G15T)
Kraj/Country: Denmark
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 178 Skąd: Poznań/Danmark
|
|
|
|
 |
jack78
Forumowicz
Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 67 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 04-05-2017, 22:32
|
|
|
Dzięki za linki, czytam i szukam dalej. |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
|
|