 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAxx] Migające/żarzące kontrolki aku i oleju(pomarańczowa) |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-11-2016, 15:29
|
|
|
Zabowy napisał/a: | Czy w Twoim EA5 również występuje zjawisko pulsowania świateł ??? | W kombi tak - tzn. na wolnych obrotach przygasają, ale wystarczy lekko gaz dotknąć i jest OK; akumulator Centra Futura obecnie prawie 7 letni nigdy nie był rozładowany, więc wnioskuję, że ładowanie OK, zielone oczko jest
w sedanie mam xenon, więc tam nie ma prawa nic przygasać |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 05-11-2016, 09:20
|
|
|
Utnij ten kabel od sterowania napięciem z ECU. U mnie po tym rzadko spada poniżej 13,8v na wolnych ale się zdarza, ale to pewnie wina samego altka po słabej regeneracji. |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
Zabowy
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT EA2A Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2016 Posty: 20 Skąd: Biskupiec
|
Wysłany: 05-11-2016, 10:10
|
|
|
Który to kabelek ? |
_________________ Jazda na ręcznym pod supermarketem TO NIE DRIFT !!! |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-05-2017, 11:14
|
|
|
Taka sytuacja: jaki czas temu, przez kilka dni czasami mrugnęły mi kontrolki aku+poziom oleju. W międzyczasie chciałem włączyć awaryjne to nie działały, tylko coś pyrkało pod kierownicą (przerywacz?) i wtedy też świeciły te kontrolki. Wtedy łączyłem obie sprawy z jedną awarią. Myślałem, że coś zamokło. Jednak jak ostatnio kontrolki podczas dłuższej jazdy zaczęły świecić, przyszła mi do głowy myśl, że to może jednak regulator napięcia (taki sam objaw był u chłopaków, którzy nieprawidłowo dokonali przekładki zegarów zwykłych na HC). I rzeczywiście - ładowanie ponad 15V. Jest teraz tak, że jak wszystko jest względnie zimne to jest ok - nic nie świeci, ładowanie 13,8V - 14,2V. Jak tylko go przycisnąłem mocniej na autostradzie, zaczęły świecić kontrolki i ładowanie skoczyło do 14,5V - 15V. Na postoju już nie spada - dalej takie trzyma, dopóki nie ostygnie.
I teraz kilka pytań:
- czy te dwie awarie można jakoś ze sobą łączyć? (Kontrolki plus brak awaryjnych)
- czy któraś mogła wywołać którąś? Pytam bo nie chciałbym wymienić regulatora, żeby go zaraz zabić
- podobno nie warto się pchać w zamienniki. Gdzie kupić ori oprócz aso?
- czy podejrzewać od razu regulator? Czy może np. akumulator (ma 8 lat, to obsługowa Yuasa. Ostatnio jeździła trochę na sucho.. Dolewałem sporo wody) |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
|
|