[Lancer CS0 4G63] Czym go zagazować |
Autor |
Wiadomość |
wily
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2012 Posty: 11 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 03-02-2015, 20:07
|
|
|
Witam
Ja osobiście w swoim Lancerku 2.0 Sport Kombi 2007 mam taką konfigurację:
Sterownik STAG 300 Premium
Wtryskiwacze HANA zielone
Reduktor ACR-01 do 150kM
Zbiornik chyba Bormech 37L gazu, ale mam jeszcze półkę pod podłogą bagażnika.
Od 2-ch lat robię tylko przeglądy i nic więcej, ani jednego CHECK-a przejechałem 40 tkm. Jak na razie jestem bardzo zadowolony i mogę Ci z czystym sumieniem taką polecić.
Jeżeli mogę coś doradzić to nie zakładaj Stag 4 eco, ten sterownik ma niewielkie możliwości regulacji, praktycznie tylko mapa B/G.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 04-02-2015, 00:24
|
|
|
Dziękuję za zainteresowanie Właśnie z tej półki również nie chciałbym rezygnować i jeśli możesz podaj wymiary butli, a i reduktor w szereg czy równolegle? |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 04-02-2015, 08:26
|
|
|
Ja Ci zaproponował Staga 4 Eco to trochę śmieszny jest bo sporo lepszy komp kosztuje z 50 zł więcej. Reduktor stagowski ACR01 to loteria, trafiają się stabilne ale i trafiają się także totalne padła z wadą fabryczną i nawet serwis im nie pomaga. Bezpieczniejszą opcja jest KME Silver lub KME Tur lub Zavoli Zeta. Wtryski proponuję Barracudy zamiast Han, jakość podobna lub lepsza i dodatkowo to polski produkt. Zapytaj gazownika czy zdejmuje kolektor do nawiertów aby właściwie go nawiercić a nie tak jak podejdzie wiertarka. A jak nie zdejmuje kolektora to dodatkowo wióry z wiercenia lecą w silnik.
Najważniejszy więc jest dobry i uczciwy gazownik który nie wciśnie Ci jednego z najtańszych zestawów aby jak najwięcej na Tobie zarobić. |
|
|
|
 |
wily
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2012 Posty: 11 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 04-02-2015, 17:59
|
|
|
U mnie siedzi zbiornik 630x200, ale jeżeli chcesz większy to bez problemu wejdzie 630x225, może nawet 630x250. Ja osobiście wybrałem mniejszy ze względu na półkę pod podłogą, ale trochę żałuję bo zasięg mam w granicach 340km.
Co do Reduktora to nie zgodzę się z plecho1, ustarki czarnych ACR-ów wyeliminowano, a KME to nie jest dobry wybór ze względu na termikę, co do Zavoli to jest ok.
Wtryskiwacze jak najbardziej mogą być Barracuda- dobry wybór, niemniej ja mam Hana i jestem bardzo zadowolony. Oczywiście jeżeli Hana to tylko zielone nie daj sobie wcisnąć mniejszych bo to nie będzie jeździć.
Natomiast jeżeli chodzi o gazownika to podpisuję się dwoma rękoma, nawet najlepsze komponenty nie zastąpią dobrego gazownika
[ Dodano: 04-02-2015, 18:01 ]
Sorki zapomniałem o podpięciu reduktora: szeregowo - szybko się grzeje i trzyma parametry. |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 07-02-2015, 12:20
|
|
|
No właśnie, ACR01 siedzi u mnie w magdalenie i nie było z nim probproblemów a zrobiłem nią na gazie niecałe 80 tysi. Ale tak jak piszecie loteria z nimi. Kolego Vily jeśli robisz na baniaku 340 kilometrów to jak dla mnie jak najbardziej ok, w MX-6 robiłem 300 i to w zupełności mi wystarcza, wszak stacji jest od groma. A odnośnie zawoli to gaziaż powiedział ze się zepsuły i je odradza wiec chyba poleci KME.
Mógł by ktoś podrzucić dobry warsztat z dolnego śląska?
I jeszcze jeśli mógłbym prosić to jakieś foty gdzie macie reduktor i jak są zamontowane wtryski w 2.0.
A w szeregu i ja mam w MX plus dogrzewacz z jakiejś renuwki
Dzięki i pozdrawiam |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
luqash
Forumowicz

Auto: Lancer CS0 2.0 kombi
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Mar 2015 Posty: 47 Skąd: NL
|
Wysłany: 10-03-2015, 11:53
|
|
|
A czy ktoś jeździ na landi renzo? Ostatnio dostałem propozycję instalacji tego zestawu do CS0 ale od razu mechanik uprzedził ze wtryskiwacze są bardzo głośne. Jak jest z tym u Was? Do przeżycia? Podobno na wyższych obrotach cichną. |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 16-04-2015, 23:39
|
|
|
luqash napisał/a: | A czy ktoś jeździ na landi renzo? Ostatnio dostałem propozycję instalacji tego zestawu do CS0 ale od razu mechanik uprzedził ze wtryskiwacze są bardzo głośne. Jak jest z tym u Was? Do przeżycia? Podobno na wyższych obrotach cichną. |
Może nie propozycje a koleś potrzebuje królika doświadczalnego, po co kombinować jak mamy sprawdzone zabawki , a ich późniejszy serwis nie przysparza problemów. Pozdrawiam |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
p03
Forumowicz
Auto: CS_W 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2012 Posty: 190 Skąd: Stolica rockandrolla
|
Wysłany: 08-05-2017, 17:34
|
|
|
Odgrzewam kotleta. Jakieś świeże opinie i propozycje, jakie komponenty zainstalować? Warsztat godny polecenia Bełchatów lub Zduńska Wola i okolice? |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
|