Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
L200 2000
Autor Wiadomość
matdur88 
Nowy Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: UK
Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 14
Skąd: huddersfield
Wysłany: 29-01-2017, 15:57   L200 2000

Witam. Mam takie pytanie. Kupilem niedawno l200. Autem wrocilem bez problemu do domu. Po jakimś czasie ubywa mi wody w zbiorniku i musze dolewac. Dodam ze auto normalnie jezdzi. po jakims czsie widzie olej w zriorniku. Nie robi sie mleko ale ten olej jest. Czy to oznacza uszczelke pod glowica?
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 29-01-2017, 17:36   

Pewnie uszczelka, lub głowica.
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 30-01-2017, 09:48   Re: L200 2000

matdur88 napisał/a:
Witam. Mam takie pytanie. Kupilem niedawno l200. Autem wrocilem bez problemu do domu. Po jakimś czasie ubywa mi wody w zbiorniku i musze dolewac. Dodam ze auto normalnie jezdzi. po jakims czsie widzie olej w zriorniku. Nie robi sie mleko ale ten olej jest. Czy to oznacza uszczelke pod glowica?

Włóż do chłodnicy lejek, zalej go do połowy woda. Uruchom silnik i obserwuj czy w lejku pojawiają się bąbelki.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
matdur88 
Nowy Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: UK
Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 14
Skąd: huddersfield
Wysłany: 30-01-2017, 21:24   

Cześć dzisiaj dostrzegłem rozwalony wąż od płynu. Wymieniłem go zapale auto płynem chlodniczym i odpalilem. Zagrał się trzyma temperaturę ale w zbiorniku wyrownawczym wytwarzają się bąbelki. Nakręciłam film https://youtu.be/mVBHdt8ALbo

[ Dodano: 07-02-2017, 09:51 ]
Witam. Dalej nie rozwiązałam tego problemu ale mam pytanie turbina w tym aucie jak jest chłodzony za pomocą wody czy oleju
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-02-2017, 10:09   

i woda i olejem.
Jak idą bąbelki to może być uszczelka głowicy lub glowica.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
matdur88 
Nowy Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: UK
Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 14
Skąd: huddersfield
Wysłany: 11-02-2017, 22:23   

Witam. Wziołem się za zdejmowanie głowicy. Po odkręceniu pokrywy rozrządu nie ma tego małego paska :-/. Moje pytanie brzmi co on napędza. Głowicy jeszcze nie ruszałem
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 11-02-2017, 22:31   

Jeśli chodzi o pasek balansowy to chyba pompę oleju.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
matdur88 
Nowy Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: UK
Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 14
Skąd: huddersfield
Wysłany: 11-02-2017, 22:49   

o ten pasek ktorego nie ma na zdjeciu
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 11-02-2017, 23:03   

Jeszcze jakbyś napisał jaki silnik to by ułatwiło sprawę :wink: .
Choć obstawiam jw.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
matdur88 
Nowy Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: UK
Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 14
Skąd: huddersfield
Wysłany: 11-02-2017, 23:09   

L200 z 2000. Silnik 2.5 diesel 4d56

[ Dodano: 12-02-2017, 15:13 ]
Witam. Ma ktoś pomysł dlaczego tego paska nie bylo. Czy to jego brak mogło powodować ciśnienie w układzie chłodzenia
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 13-02-2017, 17:15   

Mały pasek napędza dwa wałki balansowe (odpowiedzialne za wibracje silnika)
Nie założy ktoś go bo uważał, że nie potrzebny. Zatarty jedne z wałków. Nie miał pieniędzy na dwa paski:)
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Papaj 
Forumowicz
Eksplorator


Auto: L200 KB4 190 KM 2008r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 33
Skąd: Woyanow
Wysłany: 14-02-2017, 20:52   

Cześć, ja tam się wymądrzać nie będę bo przedmówca to Guru. Ale powiem ci tak- nie paczaj już w te paski tylko kręć łeb i go wywal. Ja miałem podobnie tylko oleju nie było w układzie chłodzenia. Jeździłem ze 2 miechy i nie oszczędzałem. Ani się nie grzał tylko płyn gubił jak dostał "pod ogon". Głowica strzeliła między 3 a 4 garkiem do tego 2 V komory. Żałuję tylko, że miałem złudzenia i dawałem na szczelność szkoda kasy. Naprawa nie opłacalna na alledrogo chłop handluje koreańskimi gratami do miśków i hyundai'a. Nowy łeb 800 brutto, zawory do przetoczenia spasowane, nowe uszczelniacze wałek poszedł ten sam. Uszczelkę tylko bierz dobrą metalową, zresztą resztę gratów bierz u Zbyszka bo ma dobrych producentów.
_________________
Pasja eksploracja.
 
 
 
matdur88 
Nowy Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: UK
Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 14
Skąd: huddersfield
Wysłany: 08-05-2017, 21:38   

Witam. Rozebrałem silnik. Oddalem glowice do planowania. sory ze tak długo mi to zeszlo tylko robie go kiedy mam czas a mam go mało. Odpala bez problemu tylko wystepuje taki dzwiek. Rozrzad jest ustawiony prawidłowo po znakach. Po odpaleniu słychac ten dzwiek https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
 
 
enea 
Forumowicz

Auto: focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 138
Skąd: Zg
Wysłany: 08-05-2017, 23:19   

matdur88 napisał/a:
Witam. Rozebrałem silnik. Oddalem glowice do planowania. sory ze tak długo mi to zeszlo tylko robie go kiedy mam czas a mam go mało. Odpala bez problemu tylko wystepuje taki dzwiek. Rozrzad jest ustawiony prawidłowo po znakach. Po odpaleniu słychac ten dzwiek https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be


niedostepny link
 
 
matdur88 
Nowy Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: UK
Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 14
Skąd: huddersfield
Wysłany: 09-05-2017, 09:31   

Witam. Przepraszam za to juz poprawiam
stukanie

[ Dodano: 21-05-2017, 20:10 ]
Witam. Naprawiłem l200. Okazalo się ze za stukanie odpowiadaja wtryski. Rozkrecilem i przeczyscilem i smiga. Po zmianie uszczelki działa jak nalezy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.