  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		[E33A 2.0] uklad kierwniczy, amorki ? | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 janek5612 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-04-2007, 22:47   [E33A 2.0] uklad kierwniczy, amorki ?
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               witam! mam pewien "problem", a mianowicie ...
 
czasem gdy stoje sobie np w korku i trzeba podjezdzac na swiatlach do przodu to z 1-wszego biegu gdy dodam lekko gazu, "przod" zaczyna jakby "skakac"... gdy dodam wiecej gazu autko idzie okej ale to "skakanie" jest wnerwiajace:/ nie wiem cos z amorkami na przodzie czy co? 
 
 
z innej beczki .. czy to ze oponki piszcza np przy jezdzie po łuku (~60km/h) swiadczy o ich "zniszczeniu" czy to tez cos moze z ukladem kierowniczym ? moze to zabrzmi smiesznie ale zauwazylem ze "piszcza" tylko gdy luk jest w prawo ... opony czy cos innego ? jesli ktos z czyms podobnym mial doczynienia prosze o podpowiedzi ... 
 
 
z gory dziekuje i pozdrawiam ...    | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 19:03, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 zyziowaty  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: EA3A '99, EA3W '02 Avance 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Cze 2006 Posty: 62 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-04-2007, 22:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jakoś nie bardzo widzę tego "skakania", ale jeżeli chodzi o piszczenie w zakręcie, to stawiam na zbieżność - sprawdź koniecznie, szkoda opon.
 
 
pzdr
 
 
zyziowaty
 
 
 
<edit:> jeszcze jeden pomysł - może masz luzy w przednim zawieszeniu? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 swinks_UK  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer Evo 8 FQ300 
                  Kraj/Country: UK 
                  Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-04-2007, 11:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Piszczenie opon na łuku to raczej na bank zbieżność, powinny szczególnie piszczeć przy goroących dniach na rozgrzanym asfalcie. Tutaj obok regulacji zbieżności wymień sobie końcówki drążka. Niewielki wydatek, a stare i tak po jakimś czasie się pewnie znowu rozjadą.
 
Co do skakania stawiałbym na przeguby. Pewnie jest jakiś luz... Nooo czyba, że skaczesz sprzęgłem co?     | 
             
						
				_________________ swinks
 
 
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 
Historia moich Misiów
 
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 swees  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Volvo V60 CC T5 2018 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 7 razy Dołączył: 26 Lip 2006 Posty: 145 Skąd: PL 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-04-2007, 23:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jak dla mnie "skakanie" to zużyte, ślizgające sprzęgło!
 
 
pozdr | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 DamianBlue  		  
		 
         Mitsumaniak vel FURIAN
  
  
                  Auto: Galant'97 2,5 V6 24V Automat 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 16 Kwi 2007 Posty: 81 Skąd: Legionowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-04-2007, 23:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Z tym piszczeniem opon miałem tak samo..... ale wystarczyło sprawdzić ciśnienie w oponach... i w jednej było za mało   . Po do pompowaniu wszystko było juz ok:D | 
             
						
				_________________ Polonez Caro Plus'97 1,6 GLI  ]:->
 
Galant'97 2,5 V6 Automat | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |