Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] uklad kierwniczy, amorki ?
Autor Wiadomość
janek5612
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2007, 23:47   [E33A 2.0] uklad kierwniczy, amorki ?

witam! mam pewien "problem", a mianowicie ...
czasem gdy stoje sobie np w korku i trzeba podjezdzac na swiatlach do przodu to z 1-wszego biegu gdy dodam lekko gazu, "przod" zaczyna jakby "skakac"... gdy dodam wiecej gazu autko idzie okej ale to "skakanie" jest wnerwiajace:/ nie wiem cos z amorkami na przodzie czy co?

z innej beczki .. czy to ze oponki piszcza np przy jezdzie po łuku (~60km/h) swiadczy o ich "zniszczeniu" czy to tez cos moze z ukladem kierowniczym ? moze to zabrzmi smiesznie ale zauwazylem ze "piszcza" tylko gdy luk jest w prawo ... opony czy cos innego ? jesli ktos z czyms podobnym mial doczynienia prosze o podpowiedzi ...

z gory dziekuje i pozdrawiam ... :)
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 20:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zyziowaty 
Forumowicz


Auto: EA3A '99, EA3W '02 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 62
Skąd: Lublin
Wysłany: 27-04-2007, 23:55   

Jakoś nie bardzo widzę tego "skakania", ale jeżeli chodzi o piszczenie w zakręcie, to stawiam na zbieżność - sprawdź koniecznie, szkoda opon.

pzdr

zyziowaty


<edit:> jeszcze jeden pomysł - może masz luzy w przednim zawieszeniu?
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 28-04-2007, 12:54   

Piszczenie opon na łuku to raczej na bank zbieżność, powinny szczególnie piszczeć przy goroących dniach na rozgrzanym asfalcie. Tutaj obok regulacji zbieżności wymień sobie końcówki drążka. Niewielki wydatek, a stare i tak po jakimś czasie się pewnie znowu rozjadą.
Co do skakania stawiałbym na przeguby. Pewnie jest jakiś luz... Nooo czyba, że skaczesz sprzęgłem co? :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
swees 
Mitsumaniak

Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 145
Skąd: PL
Wysłany: 01-05-2007, 00:10   

jak dla mnie "skakanie" to zużyte, ślizgające sprzęgło!

pozdr
 
 
DamianBlue 
Mitsumaniak
vel FURIAN


Auto: Galant'97 2,5 V6 24V Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 81
Skąd: Legionowo
Wysłany: 01-05-2007, 00:32   

Z tym piszczeniem opon miałem tak samo..... ale wystarczyło sprawdzić ciśnienie w oponach... i w jednej było za mało :) . Po do pompowaniu wszystko było juz ok:D
_________________
Polonez Caro Plus'97 1,6 GLI ]:->
Galant'97 2,5 V6 Automat
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.