 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E33A 2.0] uklad kierwniczy, amorki ? |
Autor |
Wiadomość |
janek5612 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-04-2007, 23:47 [E33A 2.0] uklad kierwniczy, amorki ?
|
|
|
witam! mam pewien "problem", a mianowicie ...
czasem gdy stoje sobie np w korku i trzeba podjezdzac na swiatlach do przodu to z 1-wszego biegu gdy dodam lekko gazu, "przod" zaczyna jakby "skakac"... gdy dodam wiecej gazu autko idzie okej ale to "skakanie" jest wnerwiajace:/ nie wiem cos z amorkami na przodzie czy co?
z innej beczki .. czy to ze oponki piszcza np przy jezdzie po łuku (~60km/h) swiadczy o ich "zniszczeniu" czy to tez cos moze z ukladem kierowniczym ? moze to zabrzmi smiesznie ale zauwazylem ze "piszcza" tylko gdy luk jest w prawo ... opony czy cos innego ? jesli ktos z czyms podobnym mial doczynienia prosze o podpowiedzi ...
z gory dziekuje i pozdrawiam ... |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 20:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zyziowaty
Forumowicz

Auto: EA3A '99, EA3W '02 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Cze 2006 Posty: 62 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 27-04-2007, 23:55
|
|
|
Jakoś nie bardzo widzę tego "skakania", ale jeżeli chodzi o piszczenie w zakręcie, to stawiam na zbieżność - sprawdź koniecznie, szkoda opon.
pzdr
zyziowaty
<edit:> jeszcze jeden pomysł - może masz luzy w przednim zawieszeniu? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 28-04-2007, 12:54
|
|
|
Piszczenie opon na łuku to raczej na bank zbieżność, powinny szczególnie piszczeć przy goroących dniach na rozgrzanym asfalcie. Tutaj obok regulacji zbieżności wymień sobie końcówki drążka. Niewielki wydatek, a stare i tak po jakimś czasie się pewnie znowu rozjadą.
Co do skakania stawiałbym na przeguby. Pewnie jest jakiś luz... Nooo czyba, że skaczesz sprzęgłem co? |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
swees
Mitsumaniak
Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 145 Skąd: PL
|
Wysłany: 01-05-2007, 00:10
|
|
|
jak dla mnie "skakanie" to zużyte, ślizgające sprzęgło!
pozdr |
|
|
|
 |
DamianBlue
Mitsumaniak vel FURIAN

Auto: Galant'97 2,5 V6 24V Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2007 Posty: 81 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 01-05-2007, 00:32
|
|
|
Z tym piszczeniem opon miałem tak samo..... ale wystarczyło sprawdzić ciśnienie w oponach... i w jednej było za mało . Po do pompowaniu wszystko było juz ok:D |
_________________ Polonez Caro Plus'97 1,6 GLI ]:->
Galant'97 2,5 V6 Automat |
|
|
|
 |
|
|