  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Wyłączone radio - pobór prądu | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-06-2017, 20:31   Wyłączone radio - pobór prądu
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Taką mam kwestię, że zmieniłem radio na jakiegoś starszego Pioneera i po miesiącu stania wyładował się akumulator 53Ah. To Centra Futura, więc jest spokojnie do uratowania, ale mam takie pytanie - jaki jest dopuszczalny pobór prądu przez radio w stanie spoczynku?
 
Przed chwilą sprawdziłem i na podłączonym prostowniku pobór ten wynosi 63mA.
 
Dużo to czy mało?
 
Poprzedni Clarion chyba nic nie pobierał a był tak samo podłączony - czyli plus (żółty i czerwony) bezpośrednio do akumulatora (przez bezpiecznik oczywiście). | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-06-2017, 21:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dopuszczlna upływnośc w całej instalacji nie może przekraczać 25mA | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 milo  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2.0 td 2001r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-06-2017, 22:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Krzyzak napisał/a: | 	 		  | podłączony - czyli plus (żółty i czerwony) bezpośrednio do akumulatora (przez bezpiecznik oczywiście). | 	  
 
Czerwony powinin byc podłączony przez stacyjkę , żółty pamięć bezposrednio do plusa 
 
http://connectedcar.auto-...lo-pradu/9e1jwd | 
             
						
				_________________ Jest ryzyko jest zabawa 
 
三菱ギャラン
 
 
Yamaha FZ 750
 
Lancer 1,8 d
 
Galant 1,8 td
 
Galant 2,0 td
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-06-2017, 20:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               milo, ja to wiem - ale celowo tak podłączyłem żeby bez kluczyka i na postoju móc słuchać
 
zawsze tak miałem podłączone i nie było problemu - widać to radio jest inne i trzeba będzie zrobić zgodnie ze schematem | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 milo  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2.0 td 2001r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-06-2017, 08:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Krzyzak napisał/a: | 	 		  | celowo tak podłączyłem żeby bez kluczyka i na postoju móc słuchać  | 	  
 
Tak jest wygodniej sa zalety ale i są wady 
 
Mam podłączone jak powinno być jak wyłaczam radio na panelu to jest większy pobór ale jak wyłaczam stacyjką pobór jest o wiele mniejszy | 
             
						
				_________________ Jest ryzyko jest zabawa 
 
三菱ギャラン
 
 
Yamaha FZ 750
 
Lancer 1,8 d
 
Galant 1,8 td
 
Galant 2,0 td
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |