[CA4A 1.6] Nie wchodzi na obroty POMOCY |
Autor |
Wiadomość |
kajdan87 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2007, 08:27 [CA4A 1.6] Nie wchodzi na obroty POMOCY
|
|
|
mam problem od pewnego czasu jak przyspieszam swoim coltem to potrafi sie zaciac na 5, 6 tysiasach obrotow i za chwile juz jest normalnie wymienilem kable i kopułke i dalej jest to samo czasami. Od czego to moze byc czy to np zapchany silnik krokowy od brudnego plynu chlodzacego?nie mam instalacji gazowej.colt 1.6 glxi 93r |
Ostatnio zmieniony przez josie 10-05-2007, 17:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
sruba
m3m&mitsumaniak football is a drug
Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Wrz 2005 Posty: 5702 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 30-04-2007, 09:19
|
|
|
a swiece, filtr powietrza i paliwa ?
silnik krokowy jest odpowiedzialny za utrzymanie obrotow na jalowym biegu, wiec to nie on.
moze nalezy przeczyscic przepustnice. sprawdzales bledy na komputerze ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
kajdan87 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2007, 11:06
|
|
|
swiece sa stosunkowo nowe maja jakies pol roku filtr powietrza tez wymieniany jak swiece pol roku temu jedynie z tego to moze byc filt paliwa albo przepustnica do komputera sie nie dotykalem jest jeszcze tak czasami ze jak jest zimny potrafi zgasnac jak sie np zatrzymuje i jest na luzie |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-04-2007, 12:23
|
|
|
Cytat: | jak jest zimny potrafi zgasnac jak sie np zatrzymuje i jest na luzie | Tak jak mój. Ja już jestem na 99% pewien co mu dolega. W moim przypadku jest to silnik krokowy. Nie mam teraz czasu by się tym zająć. A jak wygląda sprawa wolnych obrotów na rozgrzanym silniku? U mnie bez zarzutu. Tyle, że w odróżnieniu od Twojego przypadku mój się w żadnym momencie nie dławi, ciągnie równo zawsze. Sugeruję Ci zajrzeć do krokowca. Może wystarczy przeczyścić |
|
|
|
 |
kajdan87 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2007, 14:56
|
|
|
moj jak sie rozgrzeje pracuje normalnie miedzy 700-800 obrotow czyli silnik krokowy przepustnica albo filtr paliwa?bo wszysko inne mam wymienione |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-04-2007, 16:36
|
|
|
kajdan87 napisał/a: | czyli silnik krokowy przepustnica albo filtr paliwa? | Tak, ale jak będziesz się tym zajmował to w innej kolejności, zaczynając od rzeczy najtańszych, czyli: czyszczenie przepustnicy i regulacja wolnych obrotów, filtr paliwa, czyszczenie silniczka krokowego a w razie potrzeby wymiana. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 30-04-2007, 16:45
|
|
|
kajdan87, sprawdz sobie zaplon na zmasowionym pinie Ecu |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|