Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
"Spejson" - Renault Espace IV 2.0dCi Privelage
Autor Wiadomość
mackbeth 
Mitsumaniak


Auto: JK04 M9R 2.0dCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 686
Skąd: Wrocław/Łęknica
Wysłany: 21-06-2017, 09:32   "Spejson" - Renault Espace IV 2.0dCi Privelage

Witam,

W końću wyszlo jak wyszło... z Galantem pora była się rozstac.

W naszej rodzinei zwitał nowy nabytek:

Oto Spejson - czyli Reanult Espace.

Kilka słów technicznych:

- rocznik 2008
- obecny przebieg: 253539 km
- silnik 2.0 dCi 175KM, 360 NM (taki sam jak u Deejay'a w Lattitude)
- skrzynia automatyczna, 6 biegów
- wersja wyposażenia Privelage
- szyber dach panorama :)
- mnóóstwo bajerów: radio CD Mp3 ze zmieniarka6 płyt, nawigacja, bluetooth
- beżówa tapicerka+czarna/beżowa alcantara
- bixenon skrętne
- składane lusterka
- sterowanie głosowe
- wieele wiele innych :)



Fotki:

Tu jeszce w otoczeniu starszego rodzeństwa:



Fotki z momentu zakupu:






































Niespodzianka z bagażnika:



Autko od razu przesłzo wstępny serwis:

Filtr kabinowy węglowy oryginał:



Nowy akumulator 82Ah, prąd rozruchu 800A



Olej (5W30) zgodny z zaleceniami Deejay'a z filtrem:



Do zrobienia w ciągu tygodnia:
- sworzeń wahacza prżód
- filtr powietrza
- filtr paliwa
- klimatyzacja do dobicia (chłodzi, ale trochę czynika trzeba uzupełnić)
Pierwsze wrażenia: przestrzeńw środku.... chociaż Spejson jest o 2cm krótszy od Galanta:)

Ilustruje to najlepiej taka fotka:



Po drugie: komfort... to nie pierwszy francuz którym jeżdziłem więc wiedziałem że bedzie cicho i miękkko.. ale nie że przy tych gabarytach, wysokości auata bedzie naprawdę bez szumów.
Co do wrażeńjezdnych: deisel daje radę. Poszukiwałem auta 2.0T z opcjązagzownai... ale niestety w latach 2006-2010 był boom na diesle więc znalezienie benzyniaka z automatem w dobrym wyposażeniu i rozsądnym stanie jest prawiw niemożliwe....
Deejay namówił meni na diesla... za co mu dziękuję. Jak na razie mocy nie brakuje... wiadomo ścigać się tym nie bedę, ale do rozsądnego wyprzedzania, bujania sie leniwie w trasę wydaje mi się że będzie wystarczyło. Jedynie jeszce nie przywyczaiłęm się że w zakrętach buja... jednak mój Galant był baardzo sztywny :)
_________________
三菱 ギャラント様式 スポーツエディション
Ostatnio zmieniony przez mackbeth 21-06-2017, 13:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-06-2017, 13:34   

Witam kolegę w Teamie Renault 😉

Ps. Filtra nie doradzałem :-P
 
 
mackbeth 
Mitsumaniak


Auto: JK04 M9R 2.0dCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 686
Skąd: Wrocław/Łęknica
Wysłany: 21-06-2017, 13:35   

Jak to powiedziałeś :
Cytat:
"Renault to pełnia życia " :)
_________________
三菱 ギャラント様式 スポーツエディション
 
 
 
SPIDER-ek 
Mitsumaniak


Auto: Infiniti Q50 2.2d Premium 2015
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 1556
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-06-2017, 17:05   

Witamy wśród dieselowych "kopciuchów" :lol:
_________________
Jest: Infiniti Q50 2,2d 170KM 400Nm Premium 2015 Graphite Shadow 7G-tronic Opis obecnego w nie-miśkach
Był: Mitsubishi Galant 2,5i V6-24
EA5A A/T (6A13) 2,5l V6-24 163KM 223Nm Tiptronic: F4A42
Opis mojego byłego rekina na forum

 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 21-06-2017, 23:05   

Szacun. Kawał fajnego auta i to w dobrej wersji silnikowej. Oby się dobrze sprawował. Ja bardzo miło wspominam Clio III, super autko. A u mnie też zmiany - tydzień temu zaparkował Accord VIII 2,0 a we wtorek Lancer zmienia właściciela i jedzie do Sanoka.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 22-06-2017, 16:23   

Znajomy ostatnio kupił zadbane 2.0t ale jeśli chodzi o wyposażenie rzeczywiście słabo.

Tutaj masz naprawdę fajną wersję :) kolega twierdzi, że w Espace ma ciszej niż w poliftowej lagunie 2 z tym silnikiem.

Czy ja tam widzę aparat foto Renault? Do czego to?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 821 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20979
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-06-2017, 16:45   

To pewnie zestaw w razie wypadku 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
mackbeth 
Mitsumaniak


Auto: JK04 M9R 2.0dCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 686
Skąd: Wrocław/Łęknica
Wysłany: 23-06-2017, 06:38   

Chyba tak:) jednorazowy aparat, kamizelka, długopis, kredka do opon, i świecąca chemiczna pałeczka:) Taki gifcik przy oglądaniu zawartosci bagażnika. Zestaw narzedzi chyba jako pierwszy w życiu tego auta otworzyłem:)
Tutaj uważam że też jest cicho... po przesiadce z galanta co by nie mówic kosmos:)

No i jak to ja... NIe cierpię świerszczy w aucie, wiec kokpit został rozebrany:) Wszytskie stykające się powierzchnie, zatrzaski zostały oklejone taśmą z pianką 1mm i taśmą z meszkiem (fachowo taśma izolacyjna do wiązkowania przewodów z meszkiem). Jeszce kilka świerszczy zostało (np. gdzieś w bagazniku) ale jest lepiej.













_________________
三菱 ギャラント様式 スポーツエディション
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-06-2017, 08:00   

No niestety, ale te hektary plastiku zawsze będą trzeszczeć. Niewiele z tym zrobisz.

Poza tym auto piękne. Tylko przydałaby się jakaś 3-litrowa V6 do takiej kasty :wink:
 
 
mackbeth 
Mitsumaniak


Auto: JK04 M9R 2.0dCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 686
Skąd: Wrocław/Łęknica
Wysłany: 23-06-2017, 08:17   

No jest tego trochę:) Ale oprócz daszku reszta kokiptu jest miekka, nie plastikowa:) ale myślę że dam rade wszystko usunąć:) Mam jeszce duuużo taśmy:) Generalnie przy okazji przyjrzałem sięjak auto jest wygłuszone z przodu... i mamy tuatj ok 2cm gruba pianko-gumo-filcowe coś, jest wszędzie poutykane:)

V6 było 3.5 240km z Nissana... ale miało problem z przegrzewajacą się jedną głowicą.. i ogólnie kilka innych:) Jak na tą budę silnik daje radę, a po drugie... takim autem nie chce się szybko jeździć, się podziwia widoki przez dach:)
_________________
三菱 ギャラント様式 スポーツエディション
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-06-2017, 13:37   

Cytat:
fachowo taśma izolacyjna do wiązkowania przewodów z meszkiem


Uwielbiam te taśmę :)

No a jeśli chodzi o v6 to też tylko pierwsze roczniki tej generacji. Choć ogólnie sam silnik podobno spoko. Myślałem o lagunie coupe z tą jednostką.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-06-2017, 15:34   

mackbeth napisał/a:
NIe cierpię świerszczy w aucie, wiec kokpit został rozebrany:)


Maciek dobry smar stały zaaplikuj na każdą spinkę tapicerki /kokpitu i nie będziesz miał żadnych świerszczy :wink:
 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 23-06-2017, 20:44   

https://alnar.pl/kent-plastic-dressing-srodek-do-konserwacji-plastikow-400-ml-p-21826.html
Ja stosuję ten wynalazek i jest naprawdę skuteczny. Daje radę ze świerszczami.
W Accordzie nie ma póki co ani jednego. Mam nadzieję, że tak zostanie.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-06-2017, 21:23   

A to jestem w szoku, że te połacie plastiku są miękkie. Wyglądają na twarde :wink:
 
 
Olivia 
Forumowicz
Pod nickiem

Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 28 Mar 2009
Posty: 1297
Skąd: Cisów
Wysłany: 24-06-2017, 14:16   

Dla mnie to dziwne że cokolwiek trzeszczy z deski. Są dwa wyjścia tego rozwiązania ; a właściwie jedno : ktoś tam wcześniej był. Sama mam 307mke od nowości u mnie w domu a sama deska rozdzielcza nigdy nie była ruszana. W tym aucie nic nie trzeszczy z kokpitu.
308mke którą brałam z wypożyczalni z przebiegiem 80 tyś. km było to samo, czyli cisza. No i w końcu firmowy Espace, bardzo podobny jak Twój, tyle tylko z silnikiem benzynowym. Auto przejeździło w firmie 260 tyś. km i nic nie trzeszczało z deski rozdzielczej. Co innego podsufitka. Ale to wpływ tego że deszczówka dostawała się między podsufitkę a dach i klej rozmiękł. Podsufitka trzymała się tych rzepo-zaczepach przy słupkach.

Dużo osób mówi że francuskie auta mają wygodne fotele a mi one nie pasują. Może to wpływ że jeżdżę rzadko ale na długich dystansach, rzędu 1200-1500km w jedną stronę. Nie mniej jednak w Carismie plecki mnie nie bolały tak jak w 307mce.
_________________
Niebiańska robota
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.