Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R
Autor Wiadomość
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 25-06-2017, 11:24   

Ziemba. napisał/a:
Uuuu a już myślałem, że będzie fajny oryginalny young timer :?

i będzie 8)
Nie zapominajmy, że w latach 90-tych w Japonii był Puchar Cyborga, więc wersje torowe były :wink:
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-06-2017, 13:44   

Dobrze, że jest do czego spawać tą klatkę bo w CA to nie takie oczywiste ;)
_________________


 
 
Maciejos 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant SE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 412
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-06-2017, 16:03   

Ziemba. napisał/a:
Uuuu a już myślałem, że będzie fajny oryginalny young timer :?


Podbijam. Mnie również zrobiło się jakoś smutno jak zobaczyłem zdjęcia montowanej klatki. Obserwowałem tego Sajborga na CM, MM i FF i jakoś nie przeszło mi przez głowę, że skończy jako "auto do wyścigów".
Też wolałbym Go ("Go" specjalnie z dużej litery) widzieć jako rzadko spotykanego (PL) youngtimera.
_________________
Przygoda z Mitsu nadal trwa ;-)

Mitsubishi Galant SE 2.5 V6 - 2015 - do teraz (first love...and the last...)
RIP - Nissan Primera P11 2.0 - od 2015 do 2015 (zostały żyletki)
RIP - Lancer CB4A - od 2014 do 2014 (zderzenie z dzikiem)
Colt GTi CA5A - od 2010 do 2013 ...ehhh..."No Gti No Fun" jak to mawiał Rafamalk...
Colt CA4A - od 2007 do 2010 - moje pierwsze auto...płakałem, gdy odjeżdżał w siną dal...
 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 26-06-2017, 19:48   

Toż to tylko maly rollbar :D
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 26-06-2017, 20:42   

Fragu napisał/a:
Toż to tylko maly rollbar


Otóż to :) To nie będzie rozbudowana klatka na całe auto. Tylko rollbar za siedzeniami, może nie taki mały ;) I spokojnie samochód nagle nie będzie upalany na każdej imprezie amatorskiej :D Nic się nie zmieni, 1-2 wypady na tor rocznie 8)
_________________
 
 
 
Maciejos 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant SE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 412
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-06-2017, 23:14   

Kleju, No to kamień z serca mi spadł, jak to się mawia :-) A tak poważnie (bo to przecież Twoje auto i możesz robić z nim, co chcesz), to spora część ludzi obserwujących Twój wątek zaczynała przygodę z Mitsu właśnie od Colta. Podejrzewam, że większość od modelu CA0. Cyborg to topowa wersja tego modelu. Wielu z nas śniło, żeby chociaż raz w życiu przejechać się Sajborgiem i zobaczyć, jak wskazówka na obrotomierzu przekracza magiczne 9000 - także nie dziw się, że część z forumowiczów przeżywa wszelkie modyfikacje Cyborga bardziej od Ciebie :-) No, przynajmniej ja tak mam :-)
_________________
Przygoda z Mitsu nadal trwa ;-)

Mitsubishi Galant SE 2.5 V6 - 2015 - do teraz (first love...and the last...)
RIP - Nissan Primera P11 2.0 - od 2015 do 2015 (zostały żyletki)
RIP - Lancer CB4A - od 2014 do 2014 (zderzenie z dzikiem)
Colt GTi CA5A - od 2010 do 2013 ...ehhh..."No Gti No Fun" jak to mawiał Rafamalk...
Colt CA4A - od 2007 do 2010 - moje pierwsze auto...płakałem, gdy odjeżdżał w siną dal...
 
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 27-06-2017, 09:15   

Maciejos napisał/a:
...zaczynała przygodę z Mitsu właśnie od Colta. Podejrzewam, że większość od modelu CA0...


A później wyrastali z CA0 i kupowali galanty :mrgreen: A ja zostałem przy colcie :biggrin:

Się spawa ;)
_________________
 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 27-06-2017, 09:21   

No to będzie można dachować z czystym sumieniem :P :P :lol:

Z ciekawości - jaki koszt?
Ja zimą planuję zrobić pełną klatkę.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 27-06-2017, 09:48   

Fragu napisał/a:
...Z ciekawości - jaki koszt?...


około 1500zł
_________________
 
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 03-07-2017, 13:10   

Rusztowanie już gotowe :wink:
_________________
 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 03-07-2017, 13:34   

_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 17-07-2017, 21:59   

Dzięki Fragu ;)

A tak się prezentuje cała:










Rollbar czy półklatka jest zbudowana zgodnie z załącznikiem "J" regulaminu FIA, więc jakbym chciał rozbudować do pełnej klatki to można działać :wink:

Teraz tylko upalać :mrgreen:
_________________
 
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-07-2017, 10:24   

Ciekawe jak usztywni plastelinowe CA :D Oby nigdy nie była potrzebna ta klatka :)
_________________


 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 18-07-2017, 10:28   

tresorex napisał/a:
plastelinowe CA


Dlaczego plastelinowe? CA wydaje się całkiem sztywnym autem.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-07-2017, 22:29   

W większości pęka próg pod uszczelką drzwi pasażera koło krancowki. Do tego jak miałem ca to było czuć jak buda pracuje przy zjezdzaniu z wysokiego krawężnika. Było wtedy słychać jak plastiki w środku pracują.
_________________


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.