[EAxx] Piszczy pasek od Alternatora. |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24337 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-04-2017, 08:11
|
|
|
Rolka bez problemu da się odkręcić - najlepiej podejść od dołu zdejmując boczną osłonę (najpierw prawe koło oczywiście).
A jak ma się dobry klucz odgięty to i od góry się da. |
|
|
|
 |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 03-07-2017, 18:01
|
|
|
do 2.5 V6
jakie są paski?
tzn alternatora i klimy, bo szukam szukam i jak są oznaczenia podawane to do silnika 2.0 :/
A na stronie intercarsu mam pasków od groma...
tak, że ktoś pomoże z 2.5 V6 ? |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
Lucek_37
Forumowicz

Auto: Galant EA5W 2.5 V6 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Lip 2016 Posty: 124 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 03-07-2017, 18:08
|
|
|
Oryginalnie do klimy masz 6pk1060 a alternatora 4pk945 ale z tego ciezko. Bando jest 4pk950 i będzie pasowal |
|
|
|
 |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 03-07-2017, 18:24
|
|
|
1060? bo gdzieś tutaj coś wyczytałem o dużo dłuższy, jakimś pod 1300? |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
Lucek_37
Forumowicz

Auto: Galant EA5W 2.5 V6 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Lip 2016 Posty: 124 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 03-07-2017, 18:41
|
|
|
Niedawno wymieniałem paski a oba były oryginalne i oznaczenia są takie jak napisalem. A nasze samochody różnią się tylko jednym rokiem. (Chyba ze podałeś datę 1rej. U mnie też 03' ) |
|
|
|
 |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 03-07-2017, 20:58
|
|
|
no to super i już zamawiam dzięki
kurde, bo cały rozrząd robię i widzę że ceny rozrządu potaniały od ostatniej mojej wymiany, ale ogólnie to tanio szukając to cały biznes samych części wychodzi 1k zł :/ |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
bialyjayz
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 1376 Skąd: Ścinawa
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24337 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-07-2017, 09:52
|
|
|
słabo naciągnięty |
|
|
|
 |
SaZi
Nowy Forumowicz Mitsumaniak
Auto: Galant 2,4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2017 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-07-2017, 10:34
|
|
|
Podciągnij napinacz na pasku. Jedna śruba tam bodajże jest. |
_________________ Witaj Gość! Zobacz mojego Galanta!
GALERIA
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-07-2017, 17:50
|
|
|
Jakiej firmy paski? |
|
|
|
 |
ma_ko
Mitsumaniak
Auto: Outlander '07 XLS 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2016 Posty: 66 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 16-10-2017, 12:04
|
|
|
Muszę w końcu wymienić te paski tylko nie wiem co lepiej
4PK945 Continental
czy 4PK950 Bando?
mam już 6PK1060 Bando który kupiłem jakiś czas temu i jeszcze tego mi brakuje. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 16-10-2017, 12:17
|
|
|
Ja bym brał Bando.
U mnie conti w pudełku już piszczał . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24337 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-10-2017, 13:16
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | conti w pudełku już piszczał | to fakt - u mnie też, wystarczyło poprzesuwać w palcach i tak było, bez śmieszka na końcu |
|
|
|
 |
majko
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013 Posty: 95 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 12-11-2017, 17:28
|
|
|
Wydaje mi się, że widziałem gdzieś tutaj jak się naciąga ten pasek od alternatora i w którym miejscu znajduje się śruba lub coś innego czym to się naciąga a teraz nie mogę tego znaleźć :/ Pasek mi popiskuje czasem jak jest mokro, może słabo naciągnięty i dlatego napięcie aku na włączonym silniku mam 14.2 V... |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 12-11-2017, 18:18
|
|
|
majko, Naciąg paska jest przy alternatorze. Luzujesz śrubę na górze alternatora,a następnie z boku od strony ściany grodziowej jest śruba regulacyjna.Jak otworzysz maskę,i spojrzysz na alternator,to od razu będziesz wiedział o co chodzi. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|