Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A] - nie cykanie a walenie z silnika-odświeżamy filmiki
Autor Wiadomość
maroch 
Mitsumaniak
maroch

Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 142
Skąd: Rozprza
Wysłany: 18-07-2017, 23:55   [EA2A] - nie cykanie a walenie z silnika-odświeżamy filmiki

hej, mam spory kłopot, wielokrotnie poruszany za co przepraszam, ale odświeżę temat, a więc
zakupiłem właśnie 2.0 z LPG, koszt niebagatelnie niski, jedynie to stukał na zimnym po odpaleniu przez 2 sec, i przy nagłym dodaniu obrotów na ok 4tys, ponoć zalany minerałem jako próba załagodzenia
zrobiłem 300km nic więcej się nie działo, zmieniłem na valvoline 10w40 i dodałem LM hydro do wyciszenia popychaczy, po 100km stwierdziłem że nagram filmik co się dzieje


na 5 min przed tragedią

gdzie po nagraniu po 5 min jazdy - tragedia, strata mocy, silnik zaczął tak walić - dziwnie chaotycznie, raz więcej, raz na sekunde cichnie, bardzo głośno

przycholowałem, odpaliłem
przycholowany


to panewki czy coś ze sterowaniem w głowicy ?!?

wielkie dzięki za info
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-07-2017, 07:23   

Ściagaj klawiature, jeżeli to nie jest wina hydraulicznego popychacza, to szykuj sie na zmiane silnika
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24314
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-07-2017, 08:50   

wg mnie masz zaklejone popychacze bo ten dźwięk to właśnie przynajmniej jeden z nich
umyj, sprawdź, wymień uszkodzone, odpowietrz w ON i zmień olej na chociaż 5W40
jak dalej będzie źle to pompa oleju umiera - znam takie przypadki w 2.0 (wszystko przez wałek balansowy)
 
 
maroch 
Mitsumaniak
maroch

Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 142
Skąd: Rozprza
Wysłany: 19-07-2017, 09:47   

dzisiaj z rana, po całej nocy przez 5 sek po odpaleniu cisza, ale po chwili impreza na całego,


klawiatura zchodzi ja V6 ?

kontrolka oleju nie zaświeciła się jeszcze, przed demontarzem zrobić jakąś płukankę oleju ?
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24314
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-07-2017, 11:45   

maroch napisał/a:
przed demontarzem zrobić jakąś płukankę oleju ?
dobry pomysł, ale przed demontażem

to SOHC więc klawiatura schodzi tak samo

i słownik polecam - przeglądarki już mają autokorektę...
 
 
maroch 
Mitsumaniak
maroch

Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 142
Skąd: Rozprza
Wysłany: 19-07-2017, 20:29   

a więc przepłukałem, rozebrałem i dwóch gości to chodziło we wszystkie strony jak chciało,
reszta ani rusz,
w imadle puszczają olej i dalej chodzą już po ściśnięciu w ręce, więc wydają się ok, co do zamienników widze AJUSA oraz INA można wogóle to montować czy kupa śmiechu ?
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24314
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-07-2017, 21:20   

a nie lepiej kupić sprawdzoną oryginalną używkę? - wg mnie lepsza opcja
 
 
maroch 
Mitsumaniak
maroch

Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 142
Skąd: Rozprza
Wysłany: 19-07-2017, 21:52   

szukam rozglądam się, dałem info na forum, zapewne lepiej byłoby zmienić całą klawiaturę, jakby była pewna głowa to oczywiście że biorę
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-07-2017, 22:02   

Kup sobie nowe, majatku nie kosztuja http://allegro.pl/popycha...6889769406.html
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24314
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-07-2017, 10:06   

ja jakiś czas temu sprzedawałem używane popychacze do GDI - odpowietrzyłem, sprawdziłem, poszły za 10zł/sztuka i działają już 2 czy 3 lata w jednym z aut
 
 
maroch 
Mitsumaniak
maroch

Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 142
Skąd: Rozprza
Wysłany: 20-07-2017, 11:35   

zamówiłem w IC za 24zł szt, przed montażem rozumiem wycisnąć popychacze jak pisałem w imadle i odpowietrzyć ?
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24314
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-07-2017, 13:08   

nie w imadle - nie potrzebujesz go
drucik w środek i naciskasz na zawór komory wysokiego ciśnienia - wtedy staje się miękki i można pompować głowicą - aż przestaną lecieć bąbelki powietrza
 
 
More Than Explo 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 115
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-07-2017, 13:44   

maroch napisał/a:
zamówiłem w IC za 24zł szt, przed montażem rozumiem wycisnąć popychacze jak pisałem w imadle i odpowietrzyć ?


Ja robiłem tak

https://youtu.be/BEbFzwIpQ6Q

Od wymiany mija drugi miesiąc i jest cisza :)
 
 
maroch 
Mitsumaniak
maroch

Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 142
Skąd: Rozprza
Wysłany: 21-07-2017, 23:27   

A jednak lipa, wyczyscilem wszystkie odpowietrzylem, ladnie stwardniamy, odpalilem no masakra, jakby graly wszystkie, po 10 sek jakby walil jeden, tak jak na filmiku, olej zmienilem 5w valvoline, pod odciążeniem głośniej i więcej wali, zdjalem klawiaturę jeszcze raz i wszystkie popychacze twarde, bez obciążenia strasznie skrzeczą na boki, te dwa nowe tez tak,
Nie ma jakby mocy jak tak klekocze
Panewki sprawdzę od dołu ?
A jak sprawdzić pompe oleju ?
 
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-07-2017, 07:04   

A magistrala olejowa prawidłowo jest zainstalowana? Tzn. nie kanałami olejowymi do góry?
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.