[EA2A] - nie cykanie a walenie z silnika-odświeżamy filmiki |
Autor |
Wiadomość |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 18-07-2017, 23:55 [EA2A] - nie cykanie a walenie z silnika-odświeżamy filmiki
|
|
|
hej, mam spory kłopot, wielokrotnie poruszany za co przepraszam, ale odświeżę temat, a więc
zakupiłem właśnie 2.0 z LPG, koszt niebagatelnie niski, jedynie to stukał na zimnym po odpaleniu przez 2 sec, i przy nagłym dodaniu obrotów na ok 4tys, ponoć zalany minerałem jako próba załagodzenia
zrobiłem 300km nic więcej się nie działo, zmieniłem na valvoline 10w40 i dodałem LM hydro do wyciszenia popychaczy, po 100km stwierdziłem że nagram filmik co się dzieje
na 5 min przed tragedią
gdzie po nagraniu po 5 min jazdy - tragedia, strata mocy, silnik zaczął tak walić - dziwnie chaotycznie, raz więcej, raz na sekunde cichnie, bardzo głośno
przycholowałem, odpaliłem
przycholowany
to panewki czy coś ze sterowaniem w głowicy ?!?
wielkie dzięki za info |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-07-2017, 07:23
|
|
|
Ściagaj klawiature, jeżeli to nie jest wina hydraulicznego popychacza, to szykuj sie na zmiane silnika |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24314 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-07-2017, 08:50
|
|
|
wg mnie masz zaklejone popychacze bo ten dźwięk to właśnie przynajmniej jeden z nich
umyj, sprawdź, wymień uszkodzone, odpowietrz w ON i zmień olej na chociaż 5W40
jak dalej będzie źle to pompa oleju umiera - znam takie przypadki w 2.0 (wszystko przez wałek balansowy) |
|
|
|
 |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 19-07-2017, 09:47
|
|
|
dzisiaj z rana, po całej nocy przez 5 sek po odpaleniu cisza, ale po chwili impreza na całego,
klawiatura zchodzi ja V6 ?
kontrolka oleju nie zaświeciła się jeszcze, przed demontarzem zrobić jakąś płukankę oleju ? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24314 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-07-2017, 11:45
|
|
|
maroch napisał/a: | przed demontarzem zrobić jakąś płukankę oleju ? | dobry pomysł, ale przed demontażem
to SOHC więc klawiatura schodzi tak samo
i słownik polecam - przeglądarki już mają autokorektę... |
|
|
|
 |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 19-07-2017, 20:29
|
|
|
a więc przepłukałem, rozebrałem i dwóch gości to chodziło we wszystkie strony jak chciało,
reszta ani rusz,
w imadle puszczają olej i dalej chodzą już po ściśnięciu w ręce, więc wydają się ok, co do zamienników widze AJUSA oraz INA można wogóle to montować czy kupa śmiechu ? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24314 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-07-2017, 21:20
|
|
|
a nie lepiej kupić sprawdzoną oryginalną używkę? - wg mnie lepsza opcja |
|
|
|
 |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 19-07-2017, 21:52
|
|
|
szukam rozglądam się, dałem info na forum, zapewne lepiej byłoby zmienić całą klawiaturę, jakby była pewna głowa to oczywiście że biorę |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-07-2017, 22:02
|
|
|
Kup sobie nowe, majatku nie kosztuja http://allegro.pl/popycha...6889769406.html |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24314 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-07-2017, 10:06
|
|
|
ja jakiś czas temu sprzedawałem używane popychacze do GDI - odpowietrzyłem, sprawdziłem, poszły za 10zł/sztuka i działają już 2 czy 3 lata w jednym z aut |
|
|
|
 |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 20-07-2017, 11:35
|
|
|
zamówiłem w IC za 24zł szt, przed montażem rozumiem wycisnąć popychacze jak pisałem w imadle i odpowietrzyć ? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24314 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-07-2017, 13:08
|
|
|
nie w imadle - nie potrzebujesz go
drucik w środek i naciskasz na zawór komory wysokiego ciśnienia - wtedy staje się miękki i można pompować głowicą - aż przestaną lecieć bąbelki powietrza |
|
|
|
 |
More Than Explo
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2016 Posty: 115 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-07-2017, 13:44
|
|
|
maroch napisał/a: | zamówiłem w IC za 24zł szt, przed montażem rozumiem wycisnąć popychacze jak pisałem w imadle i odpowietrzyć ? |
Ja robiłem tak
https://youtu.be/BEbFzwIpQ6Q
Od wymiany mija drugi miesiąc i jest cisza |
|
|
|
 |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 21-07-2017, 23:27
|
|
|
A jednak lipa, wyczyscilem wszystkie odpowietrzylem, ladnie stwardniamy, odpalilem no masakra, jakby graly wszystkie, po 10 sek jakby walil jeden, tak jak na filmiku, olej zmienilem 5w valvoline, pod odciążeniem głośniej i więcej wali, zdjalem klawiaturę jeszcze raz i wszystkie popychacze twarde, bez obciążenia strasznie skrzeczą na boki, te dwa nowe tez tak,
Nie ma jakby mocy jak tak klekocze
Panewki sprawdzę od dołu ?
A jak sprawdzić pompe oleju ? |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-07-2017, 07:04
|
|
|
A magistrala olejowa prawidłowo jest zainstalowana? Tzn. nie kanałami olejowymi do góry? |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
|