Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0 V6] zbiornik paliwa , rurki na zbiorniku , pochłaniacz
Autor Wiadomość
xfranex 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 15
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 10-06-2017, 10:53   [3.0 V6] zbiornik paliwa , rurki na zbiorniku , pochłaniacz

Witam
przed ściągnięciem zbiornika paliwa (benzyna) odkręcając korek wlewu słychać było syczenie czyli było tworzone ciśnienie czy coś w tym stylu i auto dobrze odpalało , teraz po zdjęciu i założeniu zbiornika , wymianie część rurek które się rozsypały oraz poklejenie pochłaniacza oparów mam problem z odpalanie , długo muszę kręcić i jak odpali to nierówno chodzi przez chwile . Można jakoś zamienić czymś ten pochłaniacz ?
 
 
majner 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II 3.0 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 22 Lip 2014
Posty: 31
Skąd: polska
Wysłany: 11-06-2017, 15:56   

Witam
można kupić w serwisie ten pochłaniacz 120,54 zł
oczywiście piszę o pochłaniaczu zamontowanego koło zbiornika paliwa zamocowanego do ramy
 
 
xfranex 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 15
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 11-06-2017, 16:53   

Tak o ten chodzi, do niego idą 3 rurki. Ale są jeszcze dwie wolne i nie wiem co do nich było podłączone, ktoś może wie?
 
 
brzyydal 
Forumowicz

Auto: pajero v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 66
Skąd: krk
Wysłany: 12-06-2017, 01:15   

Hej. Tam byly chyba dwa pochlaniacze. Jeden dwa wejscia, drugi trzy. Potrojny dwa wyjscia na bak i trzecie do drugiego pochlaniacza / niezbyt pewne informacje;)/. Jezeli zle teraz pali istnieje szansa ze zle zalozyles zaworek to jest niezgodnie z kierunkiem.
 
 
xfranex 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 15
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 12-06-2017, 10:44   

Moim zdaniem źle pali dlatego że paliwo cofa się do zbiornika bo niema tego ciśnienia i nie utrzymuje paliwa w przewodach, a pompa załącza się dopiero z pracą rozrusznik i chwilę trzeba kręcić. Ale dzięki za swoje info i napisz mi coś więcej o tym zaworku bo nie kojarzę.
 
 
majner 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II 3.0 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 22 Lip 2014
Posty: 31
Skąd: polska
Wysłany: 12-06-2017, 21:19   

u mnie pogniły przewody i nie były wcale podłączone nie było ciśnienie i odpala bez problemu.
problem jest jak zatankuje do pełna albo jadę pod górę pachnie paliwem
 
 
ppkss4_ 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 102
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 07-07-2017, 08:45   

Witam, panowie co do "pochlaniacza" oparów wydaje mi się, że powinno być podłączone podcisnienie z kolektora ssacego. Po drodze powinien być elektrozawor. Gdy silnik jest odpalony pochłania opary do kolektora a gdy jest na postoju opary idą w atmosferę.

Zaworek zwrotny od układu paliwowego powinien znajdować się w pompie paliwa. Byc może już nie trzyma ciśnienia.
 
 
grzesix81 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 52
Skąd: Ząbki-Siedlce
Wysłany: 11-07-2017, 09:26   Re: zbiornik paliwa , rurki na zbiorniku , pochłaniacz

xfranex napisał/a:
Witam
przed ściągnięciem zbiornika paliwa (benzyna) odkręcając korek wlewu słychać było syczenie czyli było tworzone ciśnienie czy coś w tym stylu i auto dobrze odpalało , teraz po zdjęciu i założeniu zbiornika , wymianie część rurek które się rozsypały oraz poklejenie pochłaniacza oparów mam problem z odpalanie , długo muszę kręcić i jak odpali to nierówno chodzi przez chwile . Można jakoś zamienić czymś ten pochłaniacz ?


Kolego, udało Ci się zamienić lub kupić nowy pochłaniacz, u mnie tez się to wszystko, rozsypało i zastanawiam się czy tego po prostu nie zaślepić, co do zapalania nic się nie zmieniło?
 
 
majner 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II 3.0 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 22 Lip 2014
Posty: 31
Skąd: polska
Wysłany: 22-07-2017, 21:43   

Pochłaniacz można kupić w Salonie Mitsubishi najlepiej oba od razu cena 120 zł i 122 zł
 
 
grzesix81 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 52
Skąd: Ząbki-Siedlce
Wysłany: 25-07-2017, 10:37   

A jak by to zaślepić, tzn rurki które wychodzą ze zbiornika, to coś się stanie, próbował ktoś tak z tym zrobić?
 
 
xfranex 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 15
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 03-08-2017, 17:58   

Witam, u mnie nic się nie zmieniło bo nic nie robiłem. Naczytałem się o tym tyle że nie wiem w co ręce włożyć. Kupię te pochłaniacze i się zobaczy.
 
 
majner 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II 3.0 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 22 Lip 2014
Posty: 31
Skąd: polska
Wysłany: 03-08-2017, 21:54   

Proponuje sprawdzić pompkę paliwa.
U mnie po zdemontowaniu zbiornika wypiaskowaniu wyspawaniu i wlutowaniu nowych rurek mosieznych skonczyla sie pompa cena 100 zł
 
 
Rob^ 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2015
Posty: 88
Skąd: Krosno
Wysłany: 10-08-2017, 13:38   

Witam w klubie ... chyba też czeka mnie wyjęcie zbiornika :cry:
W moim Pajero II 3.0 V6 pompa daje chyba zbyt małe ciśnienie ... zmierzone ~2bar
A problem mam z odpalaniem po kilku godzinach postoju czy rano po nocy.
Autku też wyraźnie brakuje mocy na benzynie.
Na LPG odpala od strzała i moc ma normalną .
_________________
Mój pierwszy Misiek 4x4
 
 
majner 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II 3.0 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 22 Lip 2014
Posty: 31
Skąd: polska
Wysłany: 11-08-2017, 21:29   

Do wymiany pompki nie trzeba ściągać zbiornika.
Dostęp jest z środka auta, pod wykładziną jest wizjer.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.