[3.0 V6] zbiornik paliwa , rurki na zbiorniku , pochłaniacz |
Autor |
Wiadomość |
xfranex
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2010 Posty: 15 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 10-06-2017, 10:53 [3.0 V6] zbiornik paliwa , rurki na zbiorniku , pochłaniacz
|
|
|
Witam
przed ściągnięciem zbiornika paliwa (benzyna) odkręcając korek wlewu słychać było syczenie czyli było tworzone ciśnienie czy coś w tym stylu i auto dobrze odpalało , teraz po zdjęciu i założeniu zbiornika , wymianie część rurek które się rozsypały oraz poklejenie pochłaniacza oparów mam problem z odpalanie , długo muszę kręcić i jak odpali to nierówno chodzi przez chwile . Można jakoś zamienić czymś ten pochłaniacz ? |
|
|
|
 |
majner
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 3.0 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 22 Lip 2014 Posty: 31 Skąd: polska
|
Wysłany: 11-06-2017, 15:56
|
|
|
Witam
można kupić w serwisie ten pochłaniacz 120,54 zł
oczywiście piszę o pochłaniaczu zamontowanego koło zbiornika paliwa zamocowanego do ramy |
|
|
|
 |
xfranex
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2010 Posty: 15 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 11-06-2017, 16:53
|
|
|
Tak o ten chodzi, do niego idą 3 rurki. Ale są jeszcze dwie wolne i nie wiem co do nich było podłączone, ktoś może wie? |
|
|
|
 |
brzyydal
Forumowicz
Auto: pajero v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Lis 2015 Posty: 66 Skąd: krk
|
Wysłany: 12-06-2017, 01:15
|
|
|
Hej. Tam byly chyba dwa pochlaniacze. Jeden dwa wejscia, drugi trzy. Potrojny dwa wyjscia na bak i trzecie do drugiego pochlaniacza / niezbyt pewne informacje;)/. Jezeli zle teraz pali istnieje szansa ze zle zalozyles zaworek to jest niezgodnie z kierunkiem. |
|
|
|
 |
xfranex
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2010 Posty: 15 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 12-06-2017, 10:44
|
|
|
Moim zdaniem źle pali dlatego że paliwo cofa się do zbiornika bo niema tego ciśnienia i nie utrzymuje paliwa w przewodach, a pompa załącza się dopiero z pracą rozrusznik i chwilę trzeba kręcić. Ale dzięki za swoje info i napisz mi coś więcej o tym zaworku bo nie kojarzę. |
|
|
|
 |
majner
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 3.0 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 22 Lip 2014 Posty: 31 Skąd: polska
|
Wysłany: 12-06-2017, 21:19
|
|
|
u mnie pogniły przewody i nie były wcale podłączone nie było ciśnienie i odpala bez problemu.
problem jest jak zatankuje do pełna albo jadę pod górę pachnie paliwem |
|
|
|
 |
ppkss4_
Forumowicz
Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 102 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 07-07-2017, 08:45
|
|
|
Witam, panowie co do "pochlaniacza" oparów wydaje mi się, że powinno być podłączone podcisnienie z kolektora ssacego. Po drodze powinien być elektrozawor. Gdy silnik jest odpalony pochłania opary do kolektora a gdy jest na postoju opary idą w atmosferę.
Zaworek zwrotny od układu paliwowego powinien znajdować się w pompie paliwa. Byc może już nie trzyma ciśnienia. |
|
|
|
 |
grzesix81
Forumowicz

Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 52 Skąd: Ząbki-Siedlce
|
Wysłany: 11-07-2017, 09:26 Re: zbiornik paliwa , rurki na zbiorniku , pochłaniacz
|
|
|
xfranex napisał/a: | Witam
przed ściągnięciem zbiornika paliwa (benzyna) odkręcając korek wlewu słychać było syczenie czyli było tworzone ciśnienie czy coś w tym stylu i auto dobrze odpalało , teraz po zdjęciu i założeniu zbiornika , wymianie część rurek które się rozsypały oraz poklejenie pochłaniacza oparów mam problem z odpalanie , długo muszę kręcić i jak odpali to nierówno chodzi przez chwile . Można jakoś zamienić czymś ten pochłaniacz ? |
Kolego, udało Ci się zamienić lub kupić nowy pochłaniacz, u mnie tez się to wszystko, rozsypało i zastanawiam się czy tego po prostu nie zaślepić, co do zapalania nic się nie zmieniło? |
|
|
|
 |
majner
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 3.0 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 22 Lip 2014 Posty: 31 Skąd: polska
|
Wysłany: 22-07-2017, 21:43
|
|
|
Pochłaniacz można kupić w Salonie Mitsubishi najlepiej oba od razu cena 120 zł i 122 zł |
|
|
|
 |
grzesix81
Forumowicz

Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 52 Skąd: Ząbki-Siedlce
|
Wysłany: 25-07-2017, 10:37
|
|
|
A jak by to zaślepić, tzn rurki które wychodzą ze zbiornika, to coś się stanie, próbował ktoś tak z tym zrobić? |
|
|
|
 |
xfranex
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2010 Posty: 15 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 03-08-2017, 17:58
|
|
|
Witam, u mnie nic się nie zmieniło bo nic nie robiłem. Naczytałem się o tym tyle że nie wiem w co ręce włożyć. Kupię te pochłaniacze i się zobaczy. |
|
|
|
 |
majner
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 3.0 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 22 Lip 2014 Posty: 31 Skąd: polska
|
Wysłany: 03-08-2017, 21:54
|
|
|
Proponuje sprawdzić pompkę paliwa.
U mnie po zdemontowaniu zbiornika wypiaskowaniu wyspawaniu i wlutowaniu nowych rurek mosieznych skonczyla sie pompa cena 100 zł |
|
|
|
 |
Rob^
Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2015 Posty: 88 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 10-08-2017, 13:38
|
|
|
Witam w klubie ... chyba też czeka mnie wyjęcie zbiornika
W moim Pajero II 3.0 V6 pompa daje chyba zbyt małe ciśnienie ... zmierzone ~2bar
A problem mam z odpalaniem po kilku godzinach postoju czy rano po nocy.
Autku też wyraźnie brakuje mocy na benzynie.
Na LPG odpala od strzała i moc ma normalną . |
_________________ Mój pierwszy Misiek 4x4 |
|
|
|
 |
majner
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 3.0 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 22 Lip 2014 Posty: 31 Skąd: polska
|
Wysłany: 11-08-2017, 21:29
|
|
|
Do wymiany pompki nie trzeba ściągać zbiornika.
Dostęp jest z środka auta, pod wykładziną jest wizjer. |
|
|
|
 |
|