| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Problem z immo - objawy po wymianie ECU |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | mateusz310   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 04 Gru 2015
 Posty: 13
 Skąd: Gryfice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-08-2017, 21:48   Problem z immo - objawy po wymianie ECU |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam W mojej cari padło immo (błąd 54 z tego co pamiętam).
 Wymieniany był silnik na identyczny tylko z duzo mniejszym przebiegiem.
 
 Przy wychodzącym błędzie immo nie można było odpalić na benzynie, ale na gazie pracuje elegancko tylko na trochę wyższych obrotach przez pominięcie sterownika silnika.
 
 Trochę po czytałem i zasięgnąłem info od fachowców i polecili wymianę całego zestawu. Czyli kluczyk+stacyjka+antena+sterownik immo+ecu.
 
 Po wymianie zestawu (ECU) immo zaczęło działać ale silnikiem szarpie dosyć mocno i według mnie chodzi jak by na 3 gary (tak to wygląda) lub jak by w złym czasie podawał paliwo do cylindra.
 Co najciekawsze na gazie tez chodzi jak traktor, nawet jak zabiore immo i odpale z palącym się CE.
 A gdy wkładam znowu swoje ECU to chodzi normalnie (ale tylko na gazie).
 
 Sprawdziłem wszystkie opcje i nie wiem czy zwracać ten zestaw i szukać innego, czy wina nie leży po innej stronie. ;/
 
 Moja cari:
 1.8 GLS 97r. 116km, 97r
 nr ecu  MD329098  ; E2T63286 ; 6Z09 M
 
 Zestaw kupiłem:
 1.8 GLX 116km, 96r
 nr ecu  MD322387  ;  E2T63277  ; 6202  M
 
 PS. Po zmianie zestawu i zapalaniu nie pali sie CE, silnik chodzi strasznie i po chwili gaśnie (benzyna i gaz).
 Sprzedawca zapewniał mnie że jego cari chodziła do końca i silnik z niej już dawno sprzedany
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-08-2017, 22:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Coś z tym nowym ECU musi być nie tak mimo zapewnień sprzedawcy. A próbowałeś swojego ECU a reszty z kompletu który kupiłeś? W Twoim aucie może to zadziałać. W Twoim przypadku Immo odcina tylko pompę paliwa więc najprostszy  sposobem na jego obejście jest podanie osobnego sygnału masy na przekaźnik pompy paliwa. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mateusz310   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 04 Gru 2015
 Posty: 13
 Skąd: Gryfice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-08-2017, 08:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Próbowałem dawać kompa immo i kluczyk od niego do mojego starego ecu. Efekt jest taki, że pali się CE i błąd immo. 
 Co z tego że podam sygnał na przekaźnik pompy jak CE dalej będzie się paliło. I czy po takim zabiegu komp nie będzie świrował ?
 Pamiętam jak kiedyś zdarzało mi się odpalić cari na gazie bez przyłożonego immo (pęknięty kluczyk) i nie działała mi klima, a samochód wydawał się przymulony (tak jak by ecu nie działało tak jak należy).
 
 Co do pracy silnika na tym nowym zestawie, wygląda jak by lane było paliwo w złym cyklu pracy tłoka. Znajomy mi zasugerował, że może w tamtym silniku mogła być inna kolejność tłoków i w moim się to nie pokrywa.
 Zadzwonie jeszcze do sprzedawcy i zapytam jak tam był system zapłonowy. U mnie są fajkocewki, może u niego była jakaś kopułka, jest to możliwe ?
 
 Jeżeli ktoś ma jakiś dostęp do pomocnych materiałów to bardzo proszę o pomoc, materiały serwisowe od cari znajdujące się na forum już widziałem.
 Kontakt do fachowej ręki też mile widziany
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |