| Problem z odpaleniem po naprawie skrzyni. | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Puchacz   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.5 V6
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Maj 2017
 Posty: 10
 Skąd: Twardogóra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-08-2017, 04:47   Problem z odpaleniem po naprawie skrzyni. |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, mam problem z odpaleniem Galanta 2.5 98r. Po naprawie skrzyni. Zacznę odpoczątku i opiszę wszystko, bo nie wiem co może być istotne. Miesiąc temu padły łożyska w skrzyni  rozebrałem to, wymieniłem łożyska wrzuciłem skrzynie na miejsce. Poskładałem wszystko, probuje odpalić i... Przygasają kontrolki dalej nic... Pomyślałem, że przez miesiąc padlo aku. Wsadziłem drugie i nadal bez zmian. Nie jest jeszcze dokręcona tylna łapa nad belką, i prawa rozpórka ta przy łapie od silnika, którą też wymieniłem. Pomyślałem że problemem jest masa, ale podłączyłem kabel rozruchowy do kielicha i do silnika, nic się nie zmieniło. Pukałem w rozrusznik ale nadal nic. Przy demontażu rozrusznika wcześniej zetknąłem plus z minusem przypadkowo i poszły iskry. Czy to może mieć jakiś wpływ?
 Nie działa central z pilota, mrugają kierunki ale auto nie zamyka się. Na kluczyk central rowniez nie dziala, ale nie wiem czy z kluczyka działał wcześniej. Pomocy!!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-08-2017, 06:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeżeli jestes pewien sprawnego akumulatora, to zdemontuj rozrusznik i sprawdź go na stole, jak będzie sprawny to gdzieś coś w instalacji albo jest nie podłaczone albo uszkodzone |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacek11   Mitsumaniak
 Yatsu~eku
 
 Auto: EA2W  Żółwik, Outlander CW8W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 122 razy
 Dołączył: 07 Lis 2007
 Posty: 11269
 Skąd: Radomsko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-08-2017, 19:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Skoro zrobiłeś zwarcie,to poszukaj przepalonych bezpieczników.Na początek sprawdź te pod maską. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Puchacz   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.5 V6
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Maj 2017
 Posty: 10
 Skąd: Twardogóra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-08-2017, 09:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | Więc, jest jak myślałem... Rozrusznik słabo kręcił na stole, zmieniłem aku kręci jak oszalały.
 Wsadziłem do fury, nadal nic... Kontrolki przygasają, nie może ruszyć zamachem.
 Próbowalem lekko poruszyć zamach jakoś śrubokrętem, ale nic, stoi w miejscu.
 Furę mogę poruszyć na luzie przód tył, jak wrzucę bieg to już nie.
 Ale jak wcisnę sprzęgło na biegu, to nadal nie mogę ruszyć autem. Sprzęgło odpowietrzone...
 Czyli zamach stoi w miejscu, tylko dlaczego? Przy składaniu półosie się kręciły.
 Źle złożyłem sprzęgło?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-08-2017, 21:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wypukła strona tarczy w stronę skrzyni |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | milo   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2.0 td 2001r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 115 razy
 Dołączył: 27 Lut 2011
 Posty: 3452
 Skąd: BP
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-08-2017, 07:48 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Puchacz napisał/a: |  	  | Wsadziłem do fury, nadal nic... Kontrolki przygasają, nie może ruszyć zamachem. | 
 Podłącz na krótko od wtyku elektromagnesu rozrusznika  do plusa czy zakręci i wbije bendix ,mozliwe też że rozrusznik moze być zblokowany lub nie trafia w wieniec
 |  
				| _________________ Jest ryzyko jest zabawa
 三菱ギャラン
 
 Yamaha FZ 750
 Lancer 1,8 d
 Galant 1,8 td
 Galant 2,0 td
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-08-2017, 09:08 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | milo napisał/a: |  	  |  	  | Puchacz napisał/a: |  	  | Wsadziłem do fury, nadal nic... Kontrolki przygasają, nie może ruszyć zamachem. | 
 Podłącz na krótko od wtyku elektromagnesu rozrusznika  do plusa czy zakręci i wbije bendix ,mozliwe też że rozrusznik moze być zblokowany lub nie trafia w wieniec
 | 
 
 Skoro próbował ruszyć koło zamoachowe śrubokretem i nie dało rady:
 
  	  | Puchacz napisał/a: |  	  | Próbowalem lekko poruszyć zamach jakoś śrubokrętem, ale nic, stoi w miejscu. | 
 gdzieś coś zblokowało silnik,skrzynie?
 skoro
  	  | Puchacz napisał/a: |  	  | Furę mogę poruszyć na luzie przód tył, jak wrzucę bieg to już nie. Ale jak wcisnę sprzęgło na biegu, to nadal nie mogę ruszyć autem.
 | 
 |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | milo   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2.0 td 2001r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 115 razy
 Dołączył: 27 Lut 2011
 Posty: 3452
 Skąd: BP
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-08-2017, 09:24 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | robertdg napisał/a: |  	  | Skoro próbował ruszyć koło zamoachowe śrubokretem i nie dało rady: | 
 Śrubokrętem
  to już lepiej z drugiej strony pokręcić kluczem od strony koła pasowego wału |  
				| _________________ Jest ryzyko jest zabawa
 三菱ギャラン
 
 Yamaha FZ 750
 Lancer 1,8 d
 Galant 1,8 td
 Galant 2,0 td
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Saqu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Nissan s13, BMW e39
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 71 razy
 Dołączył: 28 Mar 2009
 Posty: 2233
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-09-2017, 19:33 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | milo napisał/a: |  	  | Śrubokrętem   to już lepiej z drugiej strony pokręcić kluczem od strony koła pasowego wału | 
 
 Litości. Co dziwnego, że śrubokrętem...
 
 Na pewno dobrze poskręcałeś? nie zamieniłeś czasem śrubek od wysprzęglika na dłuższe, które trzymają zamach? (o ile to manual)
 
 Temat rozwiązany? bo widzę, że już kilka dni minęło od początku tematu...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | xon   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi space wagon 2,4gdi
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 16 Kwi 2009
 Posty: 16
 Skąd: rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-03-2018, 18:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mi jak kiedyś padł silnik kupiłem od manualna ( miałem automat ) i goście dali śruby z małą do automatu były dłuższe o 4mm i też nie zakręcił . Okazało się że te 4 mm było na tyle dużo że śruba dotykała obudowy skrzyni i w efekcie myśleliśmy że nowy( używany nowo zakupiony )  silnik jest zatarty okazało się że to zwykła pomyłka  . Sprawdź czy wszystko jest dobrze poskręcane czy śruby nie są pomieszane i postaraj się zakręcić wałem od strony koła pasowego ( tak się robi przy wymianę rozrządu klucz grzechotka jest to mniej problematyczne i bardziej efektywne) |  
				| _________________ LANCER AUTOMAT PO NIEWIELKIM TUNINGU OK150KM:D
 Lancer poszedł w zapomnienie teraz Space Wagon 2,4 GDI 110 kW 150 Km
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |