Przesunięty przez: mjsystem 20-08-2015, 10:10 |
Nawigacja - Radio 2DIN - Lancer CYxA |
Autor |
Wiadomość |
jack78
Forumowicz
Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 67 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 15-08-2017, 14:28
|
|
|
OK, to był ten pin9 brązowy. Nie wiedziałem czy go mogę zmostkować, więc na razie jest wycięty z szyny CAN i podpięty pod kamerę.
Pytałem Was wcześniej o wydajność tych stacji w aplikacji Antutu. Własnie sprawdziłem moją
Jak na 4-ro rdzeniowy procek to jest super, spodziewałem się wyniku w granicach 18-20k pkt.
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-08-2017, 17:51
|
|
|
I bardzo dobrze, cieszy mnie że ci się udało. Prawdopodobnie nic by sie nie stało jakbyś podpiął się pod do przewodu nawet bez odpinania od canboxa bo i tak do niego nic nie szło. W oryginale jest prościej bo wszystko jest dotosowane a tak trzeba kombinować zwłaszcza, że nie ma instrukcji do takich sprzętów. Trzeba intuicyjnie odczytywać co twórca miał na myśli pisząc na naklejce BACK zamiast Reverse, lub CCD AVIN zamiast np REAR CAMERA. Pozdro i miłego użytkowania. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
jack78
Forumowicz
Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 67 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 15-08-2017, 18:42
|
|
|
Dzięki. Browar Ci się należy.
Kumpel obejrzał i już się napalił, mam mu zamówić i zainstalować |
|
|
|
 |
lborek
Nowy Forumowicz
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lut 2017 Posty: 17 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
jack78
Forumowicz
Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 67 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 29-08-2017, 21:14
|
|
|
Ja mam wszystkie anteny pod deską. I GPS i LTE.
Mikrofon dałem na lewym słupku, obok czujki alarmu. Większość znajomych nawet się nie zorientowałam że gadam przez radio, a nie przez telefon. |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 29-08-2017, 21:17
|
|
|
jak wyciagniesz radio po prawej stronie masz maly podest na wsporniku ktory trzyma geske idealny do anten GPS z magnesem
mikrofon najlepiej nad lusterkiem lub zalozyc wew lampki tam gdzie jest fabryczne miejsce |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
Gregix
Forumowicz
Auto: Lancer 1.5 2008 sedan
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 47 Skąd: Killarney
|
Wysłany: 29-08-2017, 22:07
|
|
|
takie głupie pytanie...
mając mic z zestawu czy warto dołożyć (zakładając spliter sygnału) drugi? Czy sens zerowy?
Zakładam że jeden będzie gdzieś nad głową, a drugi w desce koło kiery...
To i tak pieśń przyszłości bo customs trzyma mi już 8 dzień paczkę. Pewnie nie mogą sie połapać ile wlepić bo kupiłem na wyprzedaży...albo wpadło im pod biurko... |
|
|
|
 |
jack78
Forumowicz
Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 67 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 29-08-2017, 22:55
|
|
|
Ja nie widzę sensu montowania 2 mikrofonów. Lepiej jeden w dobrym miejscu, przecież nie będziesz głowy pod kierownicę schylał, gdy rozmówca powie, że słabo Cię słychać. |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
wiewioor
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Kwi 2013 Posty: 282 Skąd: Rz-ów
|
Wysłany: 30-08-2017, 08:18
|
|
|
Sam mam zestaw Parrota z mikrofonem przy słupku obok czujek od alarmu i nie potrzeba żadnego innego mikrofonu. Niezależnie gdzie mam głowę, rozmowa zawsze jest bez szumów, zakłóceń czy niewyraźnych słów. Nawet gdy pasażerowie mówią, to są słyszalni więc moim zdaniem podobnie jak jack78, 2 mikrofony to zbędna rzecz. |
|
|
|
 |
lborek
Nowy Forumowicz
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lut 2017 Posty: 17 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30-08-2017, 10:10
|
|
|
Dzięki. Przetestuje różne opcje - wyjdzie w praniu. |
|
|
|
 |
Gregix
Forumowicz
Auto: Lancer 1.5 2008 sedan
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 47 Skąd: Killarney
|
Wysłany: 07-09-2017, 23:22
|
|
|
Coż, minął prawie równo miesiąc, w końcu cło naliczyli, paczka dotarła i zainstalowałem
Mogę tylko potwierdzić że radio gra o wiele lepiej niż stock, wydaje się sporo mocniejsze, no i jakby ciut bardziej szczegółowe. Znaczy odsłuch z mp3, samo radio fm łapie ładnie i też lepiej gra.
Ładnie szybko chodzi, szkoda że nie ma kompasu ;/
Chyba że coś źle robie |
|
|
|
 |
jack78
Forumowicz
Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 67 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 08-09-2017, 07:27
|
|
|
Masz jakieś fotki z instalacji?
Podrzuć link które radio kupiłeś i ile cię wyszło z cłem i Vatem.
Jakbyś mógł zrobić również benchmark w Antutu i podrzucić wynik.. |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
Gregix
Forumowicz
Auto: Lancer 1.5 2008 sedan
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 47 Skąd: Killarney
|
Wysłany: 09-09-2017, 14:03
|
|
|
Fotek nie mam, tylko PO
tpms jak widać nie działa na razie, bo nie wrzuciłem jeszcze w opony.
Kupiłem TU
Koszt 280,17E, plus cło i Vat 116.48E w tym 14,5e to była opłata dla dhla nie wiedzieć czemu.
No ale liczyłem się z tym.
A celnicy trzymali tak długo bo głupek z ali przypiął invoice na 45USD...car audio za 45USD? Musieli zajrzeć do tak wielkiego pudła...
Wszystko mam pospinane tylko camerę jeszcze zainstalować w zderzaku no i te czujniki w oponach.
Sama instalacja radia to betka, wtyczki/porty opisane, tylko problem był z wylotami powietrza, trzeba było troche dremelem spiłować dolne wewnętrzne dystansy/zaczepy, bo przeszkadzały/nie mieściły się.
Jedyne co mnie zastanawia to co to za cienka taśma elektryczna co wychodziła z kompleksu awaryjne/airbag/pasy. Taka niecały centymetr szerokości z 8 czy 10 przewodów.
Ale bez tego wszystko działa i tak.
Antutu ma wynik 38536
Gdzie CPU ma 13381
Reszty nie pamietam/nie zrobiłem zdjęć |
|
|
|
 |
jack78
Forumowicz
Auto: Lancer '13 Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009 Posty: 67 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 11-09-2017, 11:02
|
|
|
Ładna wydajność. Mój ma tylko 25k pkt. Ja brałem 4 rdzenie, 8 cali, bo chciałem mieć fizyczne przyciski i pokrętła. Jak go zainstalowałem to całość startowała w jakies 23 sekundy, teraz z wszystkim co potrzebowałem startuje juz jakieś 35 sekund. |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
tomek30f
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 SB 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2017 Posty: 5 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 11-09-2017, 15:28
|
|
|
Gregix,
280E to calkiem niezla cena jak teraz sprawdzalem to jest 413$
Byla wtedy promocja czy moze linki Ci sie pomylily? |
|
|
|
 |
|