Przepustnica w GDI |
Autor |
Wiadomość |
Yrrchedes
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA3A 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 14 Skąd: Radzionków
|
Wysłany: 09-09-2017, 19:23 Przepustnica w GDI
|
|
|
Witajcie forumowicze,
Chciałbym wznowić temat jednego z forumiowiczów
http://forum.mitsumaniaki...c.php?t=102545.
W moim GDI jest bardzo podobna sytuacja. Podczas przyspieszania czuć krótkotrwałe przerywanie ciągłości przyspieszania. Dwukrotnie przepustnica mi się zawiesiła (tak mi się wydaję). Za pierwszym razem silnik miał trudności przyspieszyć ledwo osiągał 3000 obr.
Za drugim razem zaczął sam się wkręcać na obroty (w zasadzie skakać na obrotach od 0 do 2000 aż nie wyłączyłem zapłonu). Wszystkie te objawy znikały po wyłączeniu zapłonu.
Dodam, że silnik jest po kapitalnym remoncie. Od panewek do samej góry. Przepustnica była czyszczona i adaptowana (może nie tak jak było to opisywane w jednym z tematów).
Co to może być: czujnik przepustnicy? silnik krokowy? Ktoś ma jakiś pomysł? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 821 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20978 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 09-09-2017, 19:40
|
|
|
CE się zapala . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Yrrchedes
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA3A 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 14 Skąd: Radzionków
|
Wysłany: 09-09-2017, 20:55
|
|
|
W pierwszym przypadku tak w drugim migał. Byłem na diagnostyce. Komputer pokazał błąd 92 (jeśli dobrze pamiętam) |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
Yrrchedes
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA3A 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 14 Skąd: Radzionków
|
Wysłany: 10-09-2017, 12:18
|
|
|
ok dzięki za linka. Tylko problem jest taki, że CE nie świeci się non stop. Świeci się tylko jak przepustnica się zawiesi. Po wyłączeniu zapłonu odczekaniu, aż przekaźniki się powyłączać i ponownym odpaleniu silnika CE już się nie pali. Czy w takim przypadku zwarcie pinów w OBD też mi pokaże jakiś błąd? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-09-2017, 12:43
|
|
|
Yrrchedes napisał/a: | Czy w takim przypadku zwarcie pinów w OBD też mi pokaże jakiś błąd? | Tak, błąd jest zapisany w pamięci ECU i będzie tam do momentu odłączenia zasilania (akumulatora, bądź wtyczek od ECU). |
|
|
|
 |
Yrrchedes
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA3A 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 14 Skąd: Radzionków
|
Wysłany: 12-09-2017, 20:14
|
|
|
Jeszcze jedne pytanie mi się nasunęło, mianowicie błąd będzie pokazywany przez miganie CE w sposób ciągły, czyli miga np. 21 pod rząd czy 2 mignięcia przerwa jedno mignięcie co da nam 21 ? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 821 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20978 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 12-09-2017, 20:23
|
|
|
Długie mrugnięcia to dziesiątki, krótkie to jedności.
Czyli błąd 21 to mignięcia: długie, długie, krótkie. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
|