Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gasnący silnik
Autor Wiadomość
MSW PL 
Nowy Forumowicz
*****

Auto: Mitsubishi Space Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2016
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-09-2017, 17:27   Gasnący silnik

Panowie i Panie, jest mały "DUŻY" problem.

Myślałem, że znam swoje auto dobrze... a tu dupa.
Odłączyć musiałem akumulator od auta, bo przeszkadzał w wymianie żarówki (lewa przednia).
Był odpięty na 15 minut, po podłączeniu jest dramat. Auto gaśnie na każdym skrzyżowaniu. Zostawiłem odłączony akumulator na noc i rano podłączyłem z powrotem. Problem nie znika, podejrzewam że to kwestia jakiejś "procedury" krok po kroku co trzeba zrobić, by go ustawić/nastroić na właściwe tory.

Wyczytałem w internecie, że należy odłączyć akumulator, podłączyć na nowo, włączyć nawiew i czekać aż się auto rozgrzeje. Miał ktoś już taką przypadłość?
_________________
2.4 16V GDI 147KM
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20985
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-09-2017, 18:50   

W skrócie, odpal silnik bez włączania żadnych odbiorników prądu.
Nie dotykaj gazu i poczekaj aż silnik osiągnie 90st. i włączy się wentylator.
Zgaś silnik, po parunastu sekundach odpal ponownie auto i włącz klimę, światła, radio i poczekaj aż ponownie załączy się wentylator.
Oczywiście nie dotykaj gazu.
Zgaś silnik, po ponownym odpaleniu wszystko już powinno być ok.

Teoretycznie po przejechaniu kilkunastu lub kilkudziesięciu km powinien sam się nauczyć.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2309
Skąd: Chorzów
Wysłany: 27-09-2017, 19:01   

Instrukcja do Carismy, ale do innych silników Mitsu też pasuje
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31379
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
MSW PL 
Nowy Forumowicz
*****

Auto: Mitsubishi Space Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2016
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-09-2017, 19:12   

Problem teraz jest następujący, silnik gaśnie po odpaleniu. Z 800 obrotów (norma) spada do 500 i nagle gaśnie. Sprawdziłem przy okazji jak wygląda sprawa, gdy mam włączoną klimę- nie gaśnie. Oby to nie był silnik krokowy, bo to 2h zabawy bo go wyczyścić. Sprawdzę to co napisaliście. Jadę właśnie w trasę 2x13km, "może" się skalibruje sam, jeśli nie to wykorzystam rozgrzany silnik do kalibracji manualnej.

edit;

zrobiona procedura nauki obrotów, jutro zobaczymy jak efekty :P
_________________
2.4 16V GDI 147KM
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-09-2017, 12:33   

Najlepiej robić to na w miarę ciepłym silniku.
1. Po podłączeniu akumulatora, przekręcasz kluczyk na ON bez uruchamiania, chwilę poczekaj aż złapie położenie przepustnicy w zerowym punkcie, przekręć kluczyk na OFF.
2. Włącz silnik z wyłączonymi wszystkimi urządzeniami (bez obciążenia), poczekaj aż się wszystko ustatkuje. Wyłącz zapłon. Możesz poczekać aż się włączy wiatrak aczkolwiek niekoniecznie.
3. Włącz silnik, włącz urządzenia, np. klima, światła, chwilę niech pochodzi. Wyłącz silnik.

Powinno pomóc.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
MSW PL 
Nowy Forumowicz
*****

Auto: Mitsubishi Space Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2016
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 05-11-2017, 19:12   

Sorry, że nie odpisałem- silnik nauczony obrotów, śmiga jak szalony :p
Dzięki! (można zamknąć)
_________________
2.4 16V GDI 147KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.