TomchuckGarage |
Autor |
Wiadomość |
tomchuck
Forumowicz

Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 104 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 16-08-2017, 23:41
|
|
|
Potencjometr jest na podłużnicy, od niego idzie mały łącznik do wahacza. Być może utwardza się stronami w zakrętach jak wykryje przechył auta.
Volve;
cóż mam powiedzieć... Planowałem odwiedziny, ale zawsze brakowało czasu. A byłem w szczecinie przez ostatni rok chyba z 3 razy w interesach. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11144 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 17-08-2017, 00:07
|
|
|
Już sobie przypomniałem że na lewym prostym wachaczu było coś przymocowane. Czyli wygląda na to że jest to samo. |
_________________
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 17-08-2017, 21:03
|
|
|
I w ten sposób można zakończyć banialuki o wahaczach prostych. Prawy i lewy są identyczne, z jedyną różnicą, jaką jest gwint w "lewym"wahaczu pod ten właśnie czujnik. Ja tak to widzę. tomchuck napisał/a: | No i buda jest zdrowa |
Poka poka Progi z tyłu i te narożniki przy wahaczach wleczonych |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
tomchuck
Forumowicz

Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 104 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 17-08-2017, 23:05
|
|
|
tak szybko nie pokażę, bo galant jest tak zastawiony innymi że wcześnie nie wyjedzie Ale tak, końcówki progów, wewnętrzne poszycia nadkoli tylnych, podłoga mają tylko drobne naloty, ale jest jedna mała dziurka w przednim lewym kielichu. Widziałem to na zdjęciach przed zakupem i byłem przygotowany na najgorsze... Ale buda naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyła |
|
|
|
 |
tomchuck
Forumowicz

Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 104 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 24-09-2017, 15:27
|
|
|
Jako że nowego właściciela tutaj nie ma, to pozwolę sobie wstawić zdjęcie z hamowni szarego fto.
Moje szatańskie dziecko pluło ogniem
254KM i 348Nm więc biorąc pod uwagę że dawcą silnika był przedliftowy vr4 to spoko wynik. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-09-2017, 17:52
|
|
|
tomchuck napisał/a: | 254KM i 348Nm więc biorąc pod uwagę że dawcą silnika był przedliftowy vr4 to spoko wynik | Jest moc. Będzie napęd 4WD i podłączony TCL, o którym rozmawialiśmy? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 24-09-2017, 19:42
|
|
|
Ciekawe czy po założeniu MagnaFlow będę miał taki efekt z komina super! Aż przypomina mi się seria Tuners vs ricers |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
tomchuck
Forumowicz

Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 104 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 24-09-2017, 20:32
|
|
|
Awd i tcl nie będzie, za dużo kombinacji.
Co do wydechu, to tutaj jest pełen przelot na dwóch tłumikach, kata brak to nie ma oporów dla ognia ;] A samego ognia dużo nie było, tylko jeden strzał przy odcięciu, ale na zdjęciu efekt wyszedł świetny |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10691 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 24-09-2017, 21:26
|
|
|
Petarda. Jak to się odpycha z jednej ośki ? Trakcja jest? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
mati_z
Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 281 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-09-2017, 15:49
|
|
|
I to wszystko na automacie z mojego Galanta, który podobno jest taki delikatny
Gdybym ja wiedział, że ta skrzynia tyle zniesie |
|
|
|
 |
tomchuck
Forumowicz

Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 104 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 29-09-2017, 20:42
|
|
|
Do tej pory znosi dobrze i miejmy nadzieję ze tak pozostanie ;]
Marcino;
Bardzo dobrze się odpycha. Trakcja według mnie jest bardzo dobra jak na ośkę. Długie fd galantowej skrzyni w tym pomaga.
Ogólnie to co do vr2 to nie ma co się bać. Ostatnio na śląsku znajomi robili testy. było kilka vr4, jeden gal vr2 w manualu i evoX. No i wszyscy dostali baty od vr2 |
|
|
|
 |
tomchuck
Forumowicz

Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 104 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 20-10-2017, 20:57
|
|
|
Czas pokazać nowy nabytek. Być może jedyny w PL w takiej wersji.
Niestety nie mam zamontowanych dokładek nadkoli (podobne do tych w poliftowym legnumie) ale nawet bez nich jest całkiem spoko.
Jedna jest popękana i też brakuje kawałka, więc muszę zająć się jej odtworzeniem.
Także przedstawiam Diamante VRX
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 20-10-2017, 21:27
|
|
|
Jasny gwint jaka świetna fura
Wnętrze rewelka.
Muszę Cię kiedyś odwiedzić i pozwiedzać te twoje skarby. W sumie w przyszły weekend pewnie znów będę przejeżdżał przez Śrem, ale znów nie sam, a chyba jeden dzień to za mało na Twoją stajnię |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24299 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-10-2017, 11:38
|
|
|
Też mi się Diamante podobają a jeszcze czarne wnętrze. Bardzo fajne autko, nie to co obecne żelazka pomieszane z kupą z przewagą stylistycznej kupy... |
|
|
|
 |
abdul
Forumowicz

Auto: Laguna GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 415 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 21-10-2017, 21:28
|
|
|
gdzie Ty znajdujesz te auta? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|