 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:52 |
[I 2.0] Nadkola i konserwacja Outlander I |
Autor |
Wiadomość |
irek45
Nowy Forumowicz ir-van
Auto: outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2016 Posty: 16 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 17-09-2017, 17:41 [I 2.0] Nadkola i konserwacja Outlander I
|
|
|
Witam.
Jestem posiadaczem Outlandera I. I mam takie pytanie. Czy ktoś próbował wyposażyć Outka w pełne tylne nadkola. Przeglądałem forum i internet i nie znalazłem takich. Może ktoś ma namiar na takie lub jakiś patent do zabezpieczenia tylnych nadkoli. Jestem na etapie przygotowania auta do konserwacji i prośba o podpowiedź jakich środków do konserwacji użyć. Z tego co wyczytałem to dobry jest Rustchek oraz Noxudol.
Pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez Bzyk_R1 26-10-2017, 15:06, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 17-09-2017, 17:53
|
|
|
irek45 napisał/a: | Jestem na etapie przygotowania auta do konserwacji i prośba o podpowiedź jakich środków do konserwacji użyć. |
Jestem leniwy ale myślę, że Krzysztof się nie pogniewa
Masz w temacie LSRG wszystko: http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=420 |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 17-09-2017, 18:57
|
|
|
irek45 napisał/a: | Czy ktoś próbował wyposażyć Outka w pełne tylne nadkola. Przeglądałem forum i internet i nie znalazłem takich. Może ktoś ma namiar na takie lub jakiś patent do zabezpieczenia tylnych nadkoli. |
Jeżeli mógłbym doradzić to nie szukaj żadnych plastików tylko postaraj się o solidne zabezpieczenie nadkoli środkami do konserwacji. Dlaczego mam takie zdanie?
-po pierwsze jak piszesz nie ma nadkoli plastikowych do O1, producenci przewidzieli tylko ten mały kawałeczek przy zderzaku i tyle.
-próba dopasowania nadkoli od czegoś spowoduje że nie będą dokładnie przylegać, zostaną wolne przestrzenie przez które będzie dostawał się bród z kół i gromadził pomiędzy plastikiem a nadkolem przyśpieszając korozję.
-montując jakieś nadkola pewnie pokusisz się o montaż na spinkach, a fabrycznych otworów brak, jak jesteś w temacie to wiesz że nie warto robić dodatkowych dziur w nadkolu O1
Sensownym rozwiązaniem jest zdemontowanie wszystkiego, wyczyszczenie rdzy, położenie jakiegoś reaktywnego środka 500w1 a na to noxudol (przykładowo) 750 i potem wykończenie 1600. Powstała twarda warstwa powinna długo nie dać się wypłukać i zabezpieczy nadkola przed amunicją spod kół. Dodam jeszcze że przed całym procesem powinieneś wyleczyć ranty nadkoli z rdzy bo z wierzchu będzie ładnie a od środka będzie chrupać.
Miałem podpiąć temat do tego o tylnych nadkolach ale widzę że problem bardziej tyczy się konserwacji więc możemy tutaj kontynuować dyskusję konkretnie dotyczącą konserwacji O1. Jak przeczytałeś wyżej Staszek podał link do opisu konserwacji w moim temacie O1T. Jest tam sporo fotek i podpowiedzi gdzie warto zajrzeć co odkręcić, jakie dać preparaty. Ciężko mi napisać jednoznacznie czy są super te Noxudole, wiele osób je stosuje i jest długo spokój z rdzą. Ja też korzystałem z doświadczeń innych i mam nadzieje że spełnią swoje zadania. Jeżeli chcesz zrobić porządnie to będziesz potrzebował około 12 puszek litrowych Noxudoli. Ja użyłem 700, 750, 900 i 1600. Dodam jeszcze że przy obecnej pogodzie powinieneś auto porządnie wysuszyć w ogrzewanym garażu a same preparaty podgrzewać bezpośrednio przed aplikacją.
staszq2 napisał/a: | Jestem leniwy ale myślę, że Krzysztof się nie pogniewa |
Nie pogniewa się wręcz przeciwnie będzie mu miło że komuś pomógł |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
irek45
Nowy Forumowicz ir-van
Auto: outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2016 Posty: 16 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 18-09-2017, 10:04
|
|
|
Dzięki za porady.
Tez jestem skłonny do zakupu Noxudol do konserwacji. Mam ogrzewany garaż i pod koniec tygodnia zaczynam zabawę. Na szczęście auto jest z Francji z okolic Hiszpanii i nie jest pod spodem rude. Lakier jest w oryginale na nadkolach, tylko że tam już nie ma konserwacji jest czysto tak jakby wyjechał z fabryki. Podłoga też w super stanie jak na ten rok. Pewnie nikt go nie konserwował. Długo takiego szukałem, dałem za niego dość dużo jak na ten rocznik. Ale się chyba w przyszłości opłaci.
Ale u nas zbliża się zima i już zapewne drogowcy szukają soli na drogi. Jedna łopata soli na jedną łopatę piachu.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 18-09-2017, 12:34
|
|
|
irek45, to może wszystkim go pokażesz i założysz temat w Naszych Miśkach?? A tutaj pokażesz jak wygląda podwozie? Mój też jest z Francji. Tragedii nie było pod spodem, na pewno był lepszy niż krajowe. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
irek45
Nowy Forumowicz ir-van
Auto: outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2016 Posty: 16 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 04-10-2017, 13:43
|
|
|
Witam.
Zabrałem się z konserwację, to znaczy za przygotowania. Z całości zrobię fotorelację i założę nawy temat. Może komuś się to przyda.
Spód umyty i schnie. Teraz rozbiórka do konserwacji profili zamkniętych. I tu mam problem jak zdjąć tylne boczki w bagażniku. Poodkręcałem co trzeba ale nie mogę zdemontować tylnych boczków w bagażniku bo są przymocowane jeszcze takimi uchwytami z boku do zamocowania chyba siatki wyglądają jak takie małe kotwiczki. Nie wiem jak je wyciągnąć. Jeżeli ktoś to przerabiał to proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 25-10-2017, 14:01 ]
Witam.
Jest już po konserwacji. Auto już jeździ. Było trochę roboty. Postaram się założyć nowy temat i wcisnąć tam zdjęcia. Z góry dziękuję za wcześniejsze porady.
Temat nazwę KONSERWACJA OT I.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
irek45
Nowy Forumowicz ir-van
Auto: outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2016 Posty: 16 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 25-10-2017, 15:22 [I 2.0] KONSERWACJA OT I
|
|
|
Witam.
Jestem już po konserwacji auta. Roboty było dość dużo i to dość brudnej.
Na początek mycie i czyszczenie.
A więc: demontaż zderzaka tył, progów, nadkoli i opuszczenie zbiornika paliwa. Tu rada ja posegregowałem kołki, kołeczki, wkręty do oddzielnych woreczków z opisem np. mocowanie zderzaka itp.. Jest ich dość dużo a przy składaniu nie miałem problemów do czego je wsadzić.
Następnie: spód auta potraktowałem przed myciem środkiem do czyszczenie silników KAGER (opakowanie 1L z rozpylaczem )z racji tego, że jest to środek, który rozpuszcza brud, oleje, smary a nawet smołę. Wyglądało to tak. Spryskałem cały spód. Nie można dopuścić aby wysechł. Następnie jeszcze mokry środek potraktowałem pędzlem aby lepiej brud się rozpuścił. Tzn. tak jakby wymalować spód tom środkiem za pomocą pędzla. Potem w domu w kanale od spodu KARCHER i woda. Środek zmywa się bieżącą wodą. Potem jeżeli jeszcze gdzieś coś było to operacja do powtórki. Tu rada płaszcz przeciwdeszczowy bardzo w kanale pomaga. Wyszło super. potem czas na schnięcie. Jakiś tydzień. Przy myciu pozaklejałem otwory do mocowania progów taśmą aby tam nie dostała się woda.
Czyszczenie: DOBRA RADA - CIUCH SĄ PÓŹNIEJ DO wyrzucenia (ja kupiłem jakieś dzinsy na szmatach i bluzę za 5 zł. nie da rady tego wyprać a później w kubeł)
Jednak nasi drogowcy nie próżnują. Jak auto kupiłem to prawie nie było nic. Po roku pojawiła się ruda w miejscach punktowych zgrzewów. Czyszczenie do gołej blachy, benzyna ekstrakcyjna do umycia miejsc czyszczonych i odtłuszczenia i podkład antykorozyjny. Ja kupiłem go razem z środkami do NOXUDOLA. Cena 35 zł. za 250 ml. Schnie 24 godz. Ruda pojawiła się za tylnymi nadkolami i na końcu tylnego błotnika w miejscu gdzie zaczyna sie tylny zderzak. Widać to tylko od środka nadkola, ale na szczęście to był taki nalot także wystarczyło to potraktować szczotką na wiertarkę.
Zgrzewy potraktowałem taką małą szlifierką prostą z przedłożeniem tzw. dremelek. Jest to dobre, bo były miejsca gdzie nie można było tego dobrze wydrapać. Najwięcej byle tego obok zbiornika paliwa na tylnych podłużnicach. Tam trzeba to dobrze zrobić.
Konserwacja:
- spód - nadkola tył przód NOXUDOL 1600 (4 opakowania 1L)po dwa razy w odstępie 24 godz., profile w podłodze i przy przedniej podłużnicy i zamknięte 700
- tylny pas 900 (1 opakowanie 1L) i miejsca po zbiornikiem paliwa,
- profile 700. Według producenta ma 17 lat aktywności. Dobra rada 700 dobrze jest brać w sprayu. Mi na to poszło 3 szt. oraz 2 szt pod pistolet. Dlaczego. Gdyż w progach są małe otwory i nie można tam wsadzić dyszy z pistoletu pod kompresor. Natomiast w sprayu jest łatwiej i można tylne nadkola zakonserwować zdecydowanie lepiej bo dalej sięga końcówka ze spreya. Dotyczy to też progów tam taż są wąskie szczeliny a tym bardziej, że próg jest tak jakby w dwóch blachach między którymi jest wąska szczelina i tam należy ten cienki aplikator wsadzić i wlać 700-tkę. Dotyczy to również tylnych i przednich podłużnic. Aby się lepiej dostać do tylnych. Należ odkręcić takie tylne wzmocnienie 4 śruby klucz 12. Wtedy widać duży otwór w tylnej podłużnicy i tam dostaniemy się z konserwacją 700 pod pistolet bez problemu. Progi konserwowałem 700 pod pistolet ale tylko przez otwory w nadkolach bo tam jest po zdjęciu gumowych zaślepek duża dziura i końcówka pod pistolet da radę. To samo dotyczy miejsc ta gdzie łączy się podłużnice z podłogą czyli dziury blisko miejsca za które podnosi się samochód.
Z lewej i prawej strony z tyłu są takie plastikowe zaślepki 14x20 cm. Trzeba je od środka wypchnąć i mamy miejsce do konserwacji tylnego pasa i tylnych błotników.
Wnioski:
środek 700 po 48 godz. zrobił się taki woskowaty i lepki, 1600 i 900 twardnieje ale jest elastyczny tzn. nie twardnieje na kość jak na razie, w garażu dość długo schnie ale zauważyłem, ze po jednym dniu jazdy zdecydowanie szybciej wysycha na zewnątrz niż w ogrzewanym garażu. Ogólnie jestem zadowolony z roboty.
Ja kupiłem do konserwacji: 4 szt. 1600, 1 szt 900, 3 szt. 700 pod pistolet i 3 szt spray. Lałem 700 aż zaczęła wypływać. Po 24 godz. widać było na tylnym pasie że nadmiar 700 ładnie spłynął i uszczelnił miejsca zgrzewane. Natomiast na sciankach został taki woskowaty nalot.
Obiecałem zdjęcia jednak nie wiem jak teraz dodać zdjęcia. Ale jak będę wiedział to to zrobię.
Jeżeli komuś to pomoże to proszę o kliknięcie POMÓGŁ a tak poza tym to wszystkich pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20984 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 25-10-2017, 15:49
|
|
|
Co do zbiornika, to polecam wyjeździć paliwo do rezerwy, aby mniej dźwigać .
Co do zdjęć, to wrzuć na jakiś hosting zdjęciowy (najlepiej płatny bo z tych free często po pewnym czasie znikają) i zapodaj linki do miniaturki itp .
Co do punktu pomógł, to tylko autor tematu może go przyznać . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 25-10-2017, 16:52
|
|
|
Szkoda że nie dałeś nigdzie 750. Nie wolno łączyć 700 i 900. Reakcja spowoduje że całość spływa lub zostanie szybko spłukana. Ogólnie tylko 1l 900? Przecież to zasadniczy środek do konserwacji. Dziwne te proporcje. No i konserwacja nadkoli przez tylne kratki czy te zaślepki na dole nic nie daje albo daje mało. Trzeba rozebrać wnętrze. Brawo że Ci się chciało tyle demontować! Znam ten ból. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
irek45
Nowy Forumowicz ir-van
Auto: outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2016 Posty: 16 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 26-10-2017, 10:36 KONSERWACJA OT I
|
|
|
Witam.
Według mnie tyle środków wystarczy.
Nie dawałem 750 gdyż jest to środek, który nakłada się na miejsca gdzie była ruda jako podkład przed 900 lub 1600. Poza tym jest to środek który nie penetruje tylko zasycha tam gdzie został położony w przeciwieństwie do 700, która penetruje i wypycha wodę. 750 też ale nie aż tak.Tak stwierdził Pan z Noxudola.
U mnie ruda pokazała się w miejscach do których miałem dostęp.Mogłem to wyczyścić dlatego nie dawałem 750. Naloty rudej były na zgrzewach dosłownie takie kółeczka 8 mm. i nie było tego dużo dlatego według producenta wystarczyło to odczyścić, na to podkład antykorozyjny, który u nich kupiłem a później 900 lub 1600.
900 zużyłem tylko 1L gdyż środek poszedł tylko na tylny pas i miejsca wokół zbiornika paliwa a tam nie potrzeba dawać go grubo gdyż w tych miejscach zawsze było dość sucho, nawet po jeździe w deszczu czy w zimie jak wymieniałem oleje to specjalnie tam zaglądałem, a poza tym ten środek bardzo wydajny. Nie ma w tych miejscach bezpośredniego kontaktu z brudem, który wydostaje się spod opon, tak jak w wypadku nadkoli chociaż zawsze coś tam doleci jednak nie ma sensu dawać tam grubo środka.
A do tylnych nadkoli dostałem się też od góry z bagażnika po demontażu plastików. Przepraszam że nie dopisałem o tym ale opis był dość długi i może to mi umknęło. Nie dawałem na 700-kę 900-tki. Bo jak kolega dobrze stwierdził to spłynie.
700-tka poszła tylko w profile i miejsca za nadkolami przednimi, ale tam dał rade pistolet. Po paru dniach jak jeszcze auto nie jeździło środek 700 zamienił się w taką woskowatą powłokę taki trochę klejący ale to wystarczy gdyż za nadkolami jest sucho i nie dociera bród z pod kół a ten środek jest też przeznaczony do stosowania na zewnątrz, tam właśnie gdzie nie ma bezpośredniego kontaktu z brudem z pod kół.
Nie dawałem więcej 900 gdyż nie miałem takiej potrzeby. Bardziej interesowało minie zabezpieczenie nadkoli i podłogi. Jestem myśliwym i auto jest używane w terenie, błocie. Ale nie ma sensu przesadzać z grubością konserwacji. Przyjąłem założenie że 1 nadkole - jedna 1600-tka. Z przodu nadkola otwartego jest mało bo jest tam nadkole plastikowe dlatego też stwierdziłem, że wystarczy mi środka na podłogę. I tak też było. Według mnie po dwa razy 1600 wystarczy i tak też stwierdził gość z Noxudola. Zobaczymy co na tą konserwację odpowie zima czy to wystarczy i czy będzie trzeba poprawić ale to dopiero będę wiedział na wiosnę,\.
Co do ilości ogólnej środków to rozmawiałem z panem z Noxudola i on mi polecił zakup właśnie takich środków i w takiej ilości. Na pewno w jego interesie jest doradzać tak aby klienci kupili jak najwięcej. Jednak on stwierdził, że jest to bardzo dobry środek i nie ma sensu dawać do zbyt grubo. Lepiej jest według niego dać tyle ile trzeba a za rok zobaczyć co się tam dzieje. I jak trzeba to wtedy poprawić.
Według mnie ma gość rację, bo ruda ma różne oblicza i nie wiadomo gdzie się pojawi. Jeżeli ten środek jest tak dobry jak go chwalą, to taka konserwacja jaką zrobiłem powinna wystarczyć do przyszłego roku kiedy zostanie poprawiona jak będzie trzeba.
Wydałem łącznie na środki z Noxudola jakieś 600 zł. Ale robocizna moja. Czy się opłaciło - tak, bo jak zrobiłem sam to wiem co jest zrobione, gdzie była ruda i gdzie trzeba patrzeć za rok. A przede wszystkim nie ma warsztatu, który by się z konserwacją tak bawił - tak dokładnie. Bo jak zostanie położona to i tak właściciel nie wie jak dokładnie to warsztat zrobił. Ja mam tą jednak pewność co zostało zrobione i to jest najważniejsze. Rozmawiałem z gośćmi to powiedzieli że taka usługa to około 800-1000zł +materiał. Także też było warto.
Nie mam na razie czasu na dołączenie zdjęć ale nad tym pracuję.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10686 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 26-10-2017, 12:12
|
|
|
Wejdź na postimage.com intam dodaj zdjęcia. Skopiuj link do miniaturki na forum i wklej. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 26-10-2017, 14:58
|
|
|
Zima wszystko zweryfikuje masz rację. Zobaczymy co za rok będzie pod autami. Zrobiłeś dubla tematu. Scalam wszystko i czekamy na fotki. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 26-10-2017, 22:01
|
|
|
irek45 napisał/a: | U mnie ruda pokazała się w miejscach do których miałem dostęp | Bo tam gdzie nie masz dostępu jej nie widzisz. Niestety takie są fakty, a najgorsze jest to, że tam jest jej najwięcej (profile zamknięte, wnęki itp.), bo przez prawie cały rok w takich miejscach utrzymuje się wilgoć. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10686 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 27-10-2017, 19:30
|
|
|
Ja teraz co roku będę psiknął do profili w każdym aucie...:)
Zdjęcia dobrze wrzuca postimage.org |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
irek45
Nowy Forumowicz ir-van
Auto: outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2016 Posty: 16 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 09-11-2021, 21:36
|
|
|
Witam.
Pisałem parę lat temu o konserwacji mojego OT1.
Dziś po prawie 4 latach mogę coś powiedzieć o wynikach. Auto jak na razie nie posiada żadnych oznak korozji. Konserwacja NOXUDOL, którą użyłem w tamtym czasie (później już nie robiłem konserwacji) się super trzyma. Ilości, które użyłem były wystarczające. Proporcje też. Profile zamknięte gdzie mogłem zobaczyć są w super stanie. NOXUDOL 700 ma konsystencję miodlowatą, nie wysechł. 900-tka z tyłu też. Podwozie z 1600 i nadkola, tak jakbym to zrobił z rok temu bez oznak zużycia a jeżdżę nieraz po polach, lakach czy lesie.
Polecam tan środek z własnego doświadczenia. |
|
|
|
 |
|
|