[EA5A/W 2.5] Umyłem silnik i zonk :( |
Autor |
Wiadomość |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 01-10-2017, 13:59 [EA5A/W 2.5] Umyłem silnik i zonk :(
|
|
|
Jak w temacie, chociaż ciężko nazwać to myciem - opłukałem z kurzu na ręcznej myjni i tyle.
Odpalił normalnie, lecz po 100m zaczął się dusić - im więcej gazu tym gorzej. Zgsł też - odpalił od strzała. Do domu dojechałem postawiłem na 5h - odpalił ledwo po 3-4 długich próbach. Kawałek się przejechałem, znów się dusił jak mu w gaz ale jak przeciągnął z 3tyś obr to już szedł jak głupi do czerwonego. Na przygazówki na postoju reagował prawie normalnie (z wolnych się krząknał i krecił już dalej) . Dziś po nocy - nie chce odpalić ...
Co sprawdzić ?? W kopułkę mogła woda się dostać ?? Czujnik wału, wałka rozrządu (gdzie są ?) Cewka ? |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-10-2017, 18:20
|
|
|
Temat poruszany dziesiatki razy, w najgorszym wypadku załatwiles aparat zaplonowy, ale to jest pierwsze co musisz sprawdzic - osuszyc go weryfikujac kopulke z palcem, byly takie watki:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=88786 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10682 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 01-10-2017, 18:23
|
|
|
Ja swojego umyłem w sobotę karcherem. Zapalił ale nie chodził
Na wszystkie gary i dusił się. Obdmuchaem powietrzem z kompresora wysusysxelm z 3 h na słońcu i Wszytko Oki. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 01-10-2017, 19:39
|
|
|
Też go o dmuchałem niby wczoraj wieczorem po drugiej próbie jazdy i z nadzieją odstawiłem do garażu - a dziś nic, no może takie poszczególne odpały dosłownie jakby co sekunde któryś gar łapał i tyle |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-10-2017, 20:28
|
|
|
Aparat zapłonowy dead, przy myciu trzeba go owinąć ładnie reklamówką to przeżyje |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10682 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 01-10-2017, 20:49
|
|
|
larelijux napisał/a: | Aparat zapłonowy dead, przy myciu trzeba go owinąć ładnie reklamówką to przeżyje |
Czyli ja miałem szczęście |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-10-2017, 22:13
|
|
|
larelijux napisał/a: | Aparat zapłonowy dead |
5eba napisał/a: | może takie poszczególne odpały dosłownie jakby co sekunde któryś gar łapał i tyle | Objawy na to wskazują. Jak pokręcisz rozrusznikiem i puścisz kluczyk to słychać jak kichnie w dolot? |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 09-10-2017, 19:50
|
|
|
Nie, w dolot nie kichał
Tak czy siak ożył - nowy aparat z allegro i chodzi jak trzeba. |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10682 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 09-10-2017, 22:13
|
|
|
A jednak. Jest lpiej niż na starym ? Tak z ciekawości pytam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 10-10-2017, 19:01
|
|
|
Nie wiem, nie mam porównania bo auto sprowadzone i dopiero będę rejestrował. |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
|