Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Nowe Pajero i kila pytań do specjalistów
Autor Wiadomość
Rozwad 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero V98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 7
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 31-03-2014, 20:02   

A dlaczego jedno ma wykuczać drugie? Pajero będzie moim dailycarem, ale również zabawką do upalania w terenie oraz dłuższych i krótszych wypraw. Z zawiasem +2" auto zyska na sprawności oraz przede wszystkim usztywni się, co przełoży się na pewniejsze prowadzenie. O kwestiach wizualnych nie wspominam, chociaż nie ukrywam, że również są dla mnie dosyć ważne.

Swoją drogą Pajerak jest już prawie ukończony :) Zdecydowałem się na mix zawieszenie ( sprężyny Dobinsons + 2" i +50 kg przód, do tego amortyzatory ironman nitrogas. Po wielu konsultacjach zdecydowałem się odpuścić poliuretany, a zużyte tuleje wymieniłem na nowe. W nowych butach i podniesionym zawieszeniu prezentuje się mega fajnie. Zostało ustawić geometrię, zamontować wciągarkę i można ruszać w teren :)

tak to się prezentuje:


Jeszcze pytanko techniczne dotyczące wymiany oleju w skrzyni automatycznej, czytałem gdzieś na forum, że trzeba odkręcić jakieś węże do spuszczenia dokładnego? Jest gdzieś jakiś DIY na forum?
 
 
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-04-2014, 00:05   

No jeśli +2" w jeździe na co dzień zapewni Ci pewniejsze prowadzenie to nie mam więcej pytań :wink: No i te AT ...
 
 
Patriko 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 15
Skąd: OLsztyn
Wysłany: 01-04-2014, 18:14   

Rozwad, widze że zmienileś rozmiar maszyny w teren, :wink: .
 
 
Rozwad 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero V98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 7
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 01-04-2014, 19:39   

Patriko, hehe racja :) Trzeba mieć czym sprzęty na rajdy dowozić :)
 
 
KACPERO_1 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 19
Skąd: Zgierz
Wysłany: 17-06-2015, 11:22   

zbyszekm2 napisał/a:

Zawieszenie nie koniecznie musi byc OME czy Ironman są też inne i maja lepszy komfort jazdy i właściwości trakcyjne.


możesz rozwinąć i podać przykłady ? :)
 
 
osiemdwa 
Forumowicz

Auto: PIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-10-2017, 23:35   

Odświeżam temat liftu PIV:

Czy możecie opisać swoje doświadczenie z liftu + 2 cale.

Producenci sprzętu, gotowe zestawy? Plusy, minusy?

Może jakieś zdjęcia?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.