przewody olejowe |
Autor |
Wiadomość |
maki95
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2017 Posty: 8 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 23-10-2017, 15:31 przewody olejowe
|
|
|
witam jak nazywają sie te przewody ktore ida od filtra oleju do chłodnicy oleju ? |
|
|
|
 |
paslas
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2015 Posty: 23 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-10-2017, 18:30
|
|
|
To są zwykłe przewody gumowe zbrojone w środku odporne na olej i paliwo. Możesz kupić go na metry do tego opaski zaciskowe skręcane, jeśli chodzi o wymianę. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24318 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-10-2017, 20:17
|
|
|
paslas napisał/a: | To są zwykłe przewody gumowe zbrojone w środku odporne na olej i paliwo | niestety ale nie są odporne na olej - niestety
a dorabianie z metra może się różnie skończyć - ten dolny to bez sprężynki w środku się zagnie
ja stosuję węże Parker i te faktycznie są odporne |
|
|
|
 |
maki95
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2017 Posty: 8 Skąd: Słupsk
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-10-2017, 22:02
|
|
|
To chyba silnik dizla, co? |
|
|
|
 |
maki95
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2017 Posty: 8 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 24-10-2017, 22:17
|
|
|
tak |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-10-2017, 22:36
|
|
|
Post nie precyzuje jaki silnik siedzi pod maską, zdjecia nie sa widoczne, z tego co sie orientuje na forum wróżbitów raczej nie ma |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
maki95
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2017 Posty: 8 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 25-10-2017, 13:26
|
|
|
motor to 2.0 td, ze zdj może byc kłopot próbowałem 4 razy je zamieścic bezskutecznie , chodzi mi o to że przy filtrze oleju ktory jest na dole silnika ida tak jak by od niego 2 przewody metalowe cienkie zachodzą pod miske olejową łącząc się z giętkimi przewodami ktore ida do chlodnicy oleju . te przewody ktore ida od filtra mi się przetarly i potrzebuje ich fachowej nazwy bo nie moge nigdzie zamowic. wpisałem coś takiego w google obrazy mr212517 i wyskoczył tam obrazek na którym jest ta rurka jej kod to 04352 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
|
|
|
 |
maki95
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2017 Posty: 8 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 25-10-2017, 21:44
|
|
|
temat chyba ciężki nowych przewodów nie idzie dostać , z racji tego że zgubiłem olej i przejechałem ok 2 km , silnik i turbo dostało po dupie więc czeka mnie remont generalny ,można z tego tdi wykrzesać więcej mocy jakąs turbinke dopasowac czy cos ??? bo swap na benzyne to raczej za drogi gips a jeszcze więcej roboty . |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 26-10-2017, 07:28
|
|
|
Swap na 2,5 V6 będzie sporo tańszy niż remont tego silnika i jakiś tjuning. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24318 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-10-2017, 08:34
|
|
|
I jest na forum osoba, która to robiła więc jest się kogo pytać (patrz-> Owczar). |
|
|
|
 |
maki95
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2017 Posty: 8 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 26-10-2017, 18:38
|
|
|
łapy silnika by trzeba było przerobić ,elektryke całą ,bak, kupe gratów nie pasuje pewnie wolał bym zostać przy dieslu poza tym mam skrzynie biegów po remoncie |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 26-10-2017, 20:50
|
|
|
Żadnych łap silnika nie trzeba przerabiać, bak jest identyczny w dieslu i benzynie, wlew paliwa z diesla też zostaje. Zmieniasz tylko silnik ze skrzynią biegów, ECU i wiązką elektryczną, jedną poduszkę silnika, licznik z wiązką pod deską rozdzielczą i układ wydechowy. |
|
|
|
 |
|