Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Momentalny brak sprzęgła
Autor Wiadomość
trzmaster 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2017
Posty: 6
Skąd: Sławno
Wysłany: 15-10-2017, 21:12   [E54A 2.0 V6] Momentalny brak sprzęgła

Czesc, chcialbym zaczerpnac od Was informacji na temat mojego problemu. Dzisiaj podjezdzajac pod sklep przy probie wbicia pierwszego biegu pedal sprzegla nagle wpadl w podloge i lipa :( brak mozliwosci wbicia jakiegokolwiek biegu. Wracajac ze sklepu musialem na wlaczonej 1 odpalac auto i jakos dojechalem do domu. Brak jakiejkolwiek reakcji na pedal sprzegla. Jak mi sie jutro uda umowic wizyte w warsztacie to linka i do mechanika. Ale co to moglo sie stac tak nagle? Tarcza czy docisk? Wciskajac pedal mam takie odczucie porownujac to jak bym wlozyl noge w "bloto" chodzi delikatnie. Brak pomyslow.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-10-2017, 21:26   

Przyczyn może być kilka, poczawszy od koniecznosci zmiany płynu w ukladzie hydraulicznym, konczywszy na wymianie układu hydraulicznego a może i lapy sprzegla
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 15-10-2017, 21:30   

Sądząc po objawach, to obstawiałbym raczej wysprzeglik, ale może to być cokolwiek innego. Jak napisał robertdg, możliwości niestety jest sporo.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
trzmaster 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2017
Posty: 6
Skąd: Sławno
Wysłany: 15-10-2017, 21:40   

Wczesniej mialem Gala VIII 2.4GDI tam mialem problem z 2 i 4 po prostu ciezej chodzily. Odpowietrzany byl wysprzeglik i nic to nie dalo, jak dobrze pamietam cos bylo z synchronizatorami w skrzyni. A teraz kupilem VII i taki zonk.
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 16-10-2017, 23:24   

Podstawa, zobacz czy nie masz mokro w kabinie pod lewą nogą od płynu. Jak płyn Ci ucieka, może właśnie pompka zakończyła żywot. Pompki w galu są średnio trwałe, bo mają metalowe tłoczki i czasem zestaw naprawczy wystarcza tylko na kilka tys km. Dobrą opcją jest montaż pompki z Carismy (tłoczek z tworzywa) za pomocą prostego adaptera, którego wykonanie nie powinno stworzyć większego problemu. Jeżeli pompka sucha, to trzeba nurkować poniżej przepustnicy z tyłu silnika i dostać się do wysprzęglika. Tam z reguły zestaw naprawczy wystarcza do usunięcia wycieku na dłuższy czas.
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
trzmaster 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2017
Posty: 6
Skąd: Sławno
Wysłany: 17-11-2017, 10:24   

Sprawa wyjaśniona to była wina wysprzęglika.

Korzystając z sytuacji aby nie zakładać nowego tematu chciałbym uzyskać jakiejkolwiek informacji z moim kolejnym problemem, mianowicie po odpaleniu auta na zimnym silniku słychać straszny szum w kabinie tak jak by metal tarł o metal, tak samo jest i po rozgrzaniu auta. Dzieje się tak na luzie jak i każdym innym biegu. Co to może być? sprzęgło, tarcza, docisk? czy może jak mi ktoś kiedyś wspomniał łożysko na wałku od skrzyni?
Jeżeli tak czy orientujecie się o jakimś znawcy w województwie pomorskim, zach-pomorskim który mógłby się tym zająć?
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-11-2017, 14:46   

trzmaster napisał/a:
jak dobrze pamietam cos bylo z synchronizatorami w skrzyni


Trzymaster chcesz miec spokoj z synchronizatorami? zajmij sie samym lewarkiem biegow i mocowaniem linek wybieraka biegow to wybieraka. Mitsubishi czesto maja problem z sychronizatorami z powodu powstajacych z wiekiem luzow na lewarku. Biegi sa nie poprawnie wrzucane z powodu luzow. Sam lewarek porusza sie w dwoch plaszczyznach i ma takie male podkladki teflonowe niedostaniesz tego raczej nigdzie ale mozesz kombinowac z uzyciem innych materialow ja akurat mialem z 4 lewarki do galantow i powybieralem najlepsze podkladki i zlozylem z tego jeden. Mozesz wymontowac lewarek z kabiny odpiac od linek i sie pobawic nad skasowaniem jego luzow. W przypadku tuleji na koncu linek przy wybieraku jest latwiej bo mozna dostac nowe tulejki. Po za tym czestym zabiegiem jest tez usuniecie gumowych tuleji ktore sa pod srubami mocujacymi sam lewarek do budy i zastapienie ich metalowymi tulejami ktore nie pozwalaja na jakie kolwiek ruchy podstawy lewarka.

http://www.topendpower.pl...+1990-1994.html

http://www.topendpower.pl...aser+90-94.html

To sa przyklady o jakie elementy mi chodzi raczej wstrzymal bym sie od zakupu po takich cenach ;) Takie gadzety zabezpiecza Cie przed powtorka problemow z poprzedniego auta
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.