Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Falujące obroty 2.4 MIVEC
Autor Wiadomość
mikron-82 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis; Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 18
Skąd: Aaaa
Wysłany: 18-11-2017, 23:02   Falujące obroty 2.4 MIVEC

Witam wszystkich. Mam problem z autem. Otóż po montażu instalacji gazowej przestały działać wolne obroty. Wygląda to tak że podczas dojeżdżania do skrzyżowania kiedy wcisnę pedał sprzegła i zdejmę noge z gazu silnik podbija wolne obroty w przedziale 1000-1500 RPM, natomiast kiedy się już zatrzymam obroty stabilizują się na poziomie 2000.RPM. Nie ma znaczenia czy jadę na gazie czy na benzynie problem jest taki sam. Gazownicy po zgłoszeniu przeze mnie reklamacji orzekli że trzeba przeprowadzić ''adaptację przepustnicy". Czy to prawda? Kilka osób miało coś podobnego w swoich autach. Jak sobie z tym poradziliście? Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

[ Dodano: 23-11-2017, 22:43 ]
Zauważyłem jeszcze że z rana na zimnym silniku auto nie chce zapalić za pierwszym razem. Odpala dopiero za drugim.
 
 
PABLO998 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 490
Skąd: Cedynia
Wysłany: 24-11-2017, 22:38   

Ustawiałeś kiedykolwiek zawory?
_________________
Carisma DA1A
Outlander CU5W
 
 
 
mikron-82 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis; Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 18
Skąd: Aaaa
Wysłany: 25-11-2017, 00:18   

Tak. Zawory dopiero co były regulowane.

[ Dodano: 28-11-2017, 01:26 ]
To nie jest tak że silnik nierówno pracuje. Kiedy się już ustabilizują wolne obroty to chodzi równiuteńko. Tylko podczas toczenia się auta obroty falują 1000-1500 RPM tak jakby samochód sam sobie gazu dodawał.
 
 
PABLO998 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 490
Skąd: Cedynia
Wysłany: 28-11-2017, 20:30   

A czyściłeś przepustnice i silniczek krokowy?
_________________
Carisma DA1A
Outlander CU5W
 
 
 
mikron-82 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis; Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 18
Skąd: Aaaa
Wysłany: 29-11-2017, 00:13   

Tak wyczysciłem przepustnice i odniosłem wrażenie ze się pogorszyło, natomiast silniczka krokowego u mnie nie ma. Przepustnica steruje wolnymi obrotami.
Zastanawia mnie czy to nie ma zwiazku z czujnikiem predkości? Przecież po wrzuceniu na luz podczas ruchu auto powinno utrzymywać wyższe obroty a dopiero po zatrzymaniu obroty spadają. U mnie właśnie podczas ruchu występuje to falowanie. Po zatrzymaniu obroty się stabilizują. A na predkościomierzu wskazania są prawidłowe. Czy uszkodzony czujnik predkości dawałby takie objawy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.