Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Coś mi strzela...
Autor Wiadomość
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2007, 12:06   [CA1A 1.3] Coś mi strzela...

Od trzech dni coś mi strzela...strzeliło trzy razy jak dotąd...dobiega to jakby z silnika...ma miejsce przy ruszaniu lub też przy redukcji biegu...co to może być?Wystrzał ten powoduje brak mocy i po ponownym wrzuceniu biegu mogę dalej jechać....
Ostatnio zmieniony przez josie 10-05-2007, 17:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomasz82 
Mitsumaniak


Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 677
Skąd: RAWA MAZ
Wysłany: 07-05-2007, 12:10   

przestawiony zaplon,sprawdz ustawinie zaplonu ,strzaly moga uszkodzic przeplywomierz.a jesli strzela na gazie to do wymiany swiece oraz przewody zaplonowe.a ustawienie zaplonu to jest mozliwe w kazdym warsztacie.pozdrawiam
_________________
Colt c58 gti 2.0

Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-05-2007, 12:39   

jak strzela? - slychac wybuch czy tez uderzenie?
moze czas na regulacje lpg?
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2007, 13:14   

Lpg regulowane 3tysiace temu....dzwiek bardziej uderzeniowy...strzela na gazie...świece zmienione...przewody nie...
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-05-2007, 13:17   

może czas na wymiane świeć zapłonowych i kabli WN ??
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2007, 13:22   

Przewodów nie zmieniałem...jaki jest ich koszt i to napewno to?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-05-2007, 13:35   

za skapy opis - musialbym to osobiscie posluchac...
pewnosci czy to przewody i tylko przewody nikt nie da, ale jak strzela na gazie, to mozliwe...
pamietaj, ze regulowalem Ci zawory (wiekszosc byla zbyt luzna a 2 za ciasne), wiec przy instalacji podcisnieniowej ilosc zasysanego gazu mogla sie zmienic
ew. (skoro to przy zmianie biegow) to moze cos zespolem sprzeglo/skrzynia
 
 
Tomasz82 
Mitsumaniak


Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 677
Skąd: RAWA MAZ
Wysłany: 07-05-2007, 13:36   

polecam przewody ngk.a co doceny to juz sam musisz sprawdzic.
_________________
Colt c58 gti 2.0

Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 
 
 
mikae
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2007, 23:56   

z tego co opisałes to strzały przy LPG, a mają związek z reguły z:
1. świecami - piszesz, że zmieniałes tylko na jakie - znajomy w golfie 2,0GTI wymienił, założył sportowe Briski i dalej auto nie jechało, po zmianie na NGK dedykowane do gazu auto nie do poznania
2. przewodami wysokiego napięcia - jeśli chodzi o koszt to za komlet silikonowych zapłacisz poniżej 100zł, za NGK być może trochę więcej - nie wiem dokładnie ile kosztują akurat do colta
3. przestawiony zapłon lub aparta zapłonowy już nie domaga - rozebrać, przeczyścić, ustawić

to tak po krótce - jeśli to rzeczywiście strzały LPG - a czy to napewno te strzały to niestety bez posłuchania nikt Ci nie powie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-05-2007, 09:47   

ztcw., to byl filtr powietrza - niedomkniety
(w 1.3 nie ma przeplywomierza)
czekamy na relacje z jazdy po prawidlowym jego zamknieciu
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 08-05-2007, 11:17   

Dokładnie to było to...wypiął się jakoś u dołu..sprytnie dosyć....ale udało mi się to zauważyc...teraz wszystko śmiga jak należy:D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.