[2.8 TD] Pajero 2.8 super select |
Autor |
Wiadomość |
Rander
Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 371 Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
|
Wysłany: 29-10-2017, 23:57 Re: Mrugają kontrolki od przodu przy ustawieniu 2H
|
|
|
OnesAndZerosPL napisał/a: | Mam dokładnie taki sam objaw co u kolegi mattuss12.
Z tego co sie dowiedziałem po konsultacjach telefonicznych to jest tam układ podciśnienia do załączania "sprzęgiełek". Prawdopodobnie nie odbija coś, co mechanik nazwał "grzybkiem".
Gdy delikatnie wpompowałem trochę powietrza w instalacje to chyba udało mi się ustawić tzw. wolne koło. Czyli niby przód rozpięty, ale czy zapina spowrotem obie osie na 4H to nie jestem pewien. |
Sprawdź przewody powietrzne. Prawdopodobnie gdzieś masz nieszczelność.
Cytat: | Problem główny jednak pozostaje ten sam. Mruganie lampek przód przy ustawieniu na 2H.
Pytanie zatem pozostaje otwarte do użytkowników PII +SS. Jak to poprawnie zdiagnozować oraz czy nie lepiej na przyszłość zmienić to na manualne sprzęgiełka (aby obejść ten układ podciśnienia, który pewnie i tak bedzie szwankował). |
Nie lepiej.
To jest układ w zasadzie niezawodny. Nie ma sensu go psuć. |
_________________ Pozdrawiam.
Adam. |
|
|
|
 |
mattuss12
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 / Pajero 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2016 Posty: 23 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-11-2017, 22:25
|
|
|
U mnie temat rozwiązany przez zaślepienie jednego z "wolnych" przewodów powietrznych, dzięki za wskazówki.
Teraz tylko pytanie - czemu ten jeden jest luźny i trzeba go zaślepiać? Czy on jednak nie powinien być gdzieś wpięty...? Wychodzi spod intercoolera, w weekend postaram się zrobić zdjęcia.
Czy ktoś z Was posiada schemat kompletnego połączenia tych przewodów z resztą osprzętu/czujnikami? Pomijam stronę catcar.info bo akurat ten element ciężko mi tam rozkminic. |
|
|
|
 |
OnesAndZerosPL
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II V23, 3.0 SS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2017 Posty: 8 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 12-11-2017, 18:53 Układ podciśnienia przełączanie napedu 2H-4H
|
|
|
mattuss12 napisał/a: |
Teraz tylko pytanie - czemu ten jeden jest luźny i trzeba go zaślepiać? Czy on jednak nie powinien być gdzieś wpięty...? Wychodzi spod intercoolera, . |
W nawiązaniu do tematu to udało mi się wyjaśnić, ze te niby wolne przewody to mogą być tzw. odpowietrzniki (HOSE,FR DIFF BREATHER).
Polecam schematy referencyjne z połączeniami układu podciśnienia:
http://catcar.info w czesci 26 FRONT AXLE 26-140 FRONT AXLE FREEWHEEL
CLUTCH
 |
|
|
|
 |
mattuss12
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 / Pajero 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2016 Posty: 23 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-12-2017, 22:23
|
|
|
Ok, generalnie łapki gasną kiedy chce, zapalają też;) Ale jest szansa że przez te przewody może nie robić jedno koło z przodu? Czy to już bardziej sprzegiełko? Bo prawe pomaga wyjeżdżać, a lewe jakoś się nie kwapi. Chociaż na sypkim jak się ruszy ostrzej to zamieli |
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 20-12-2017, 08:29
|
|
|
Mattuss
O jakim sprzęgiełku Ty piszesz w SS ?
Pozdr. |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
|