Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
mrugające kontrolki napędów
Autor Wiadomość
malam 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 4
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 08-01-2018, 18:03   mrugające kontrolki napędów

Witam.

Pajero III 2.5 TD problem polega na tym że działą tylko 2H.
Kontrolki od 2H świecą się normalnie, gdy przełącze na 4H kontrolki przednich kół zaczynają mrugać (pulsować), 4H się nie zapina idze na tyle tylko. Dopinam centralny i kontrolka od centralnego również zaczyna mrugać (pulsować). W czym może być problem od czego zacząć.
PS. Kręcąc przednim wałem przednia oś się kreci.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 09-01-2018, 10:16   Re: mrugające kontrolki napędów

malam napisał/a:
Witam.

Pajero III 2.5 TD problem polega na tym że działą tylko 2H.
Kontrolki od 2H świecą się normalnie, gdy przełącze na 4H kontrolki przednich kół zaczynają mrugać (pulsować), 4H się nie zapina idze na tyle tylko. Dopinam centralny i kontrolka od centralnego również zaczyna mrugać (pulsować). W czym może być problem od czego zacząć.
PS. Kręcąc przednim wałem przednia oś się kreci.

Zacznij od sprawdzenia czy jak wrzucasz 4 h czy siłownik na przednim moście pracuje ( może będzie trzeba zdjąć osłonkę żeby zobaczyć czy pracuje)
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
malam 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 4
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 09-01-2018, 17:47   

Siłownik działa.

Doszliśmy do tego, problem polegał na tym iż reduktor był zakleszczony.
Z ciekawości jak do tego mogło dojść? Na wysokiej prędkości ktoś zmienił biegi terenowe?
 
 
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 10-01-2018, 20:03   

kolego reduktor zakleszczony o co chodzi?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 11-01-2018, 08:07   

malam napisał/a:
Siłownik działa.

Doszliśmy do tego, problem polegał na tym iż reduktor był zakleszczony.
Z ciekawości jak do tego mogło dojść? Na wysokiej prędkości ktoś zmienił biegi terenowe?

Zadzwoń do mnie 602673905
Bo coś jakieś cuda słyszę:)
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Vongraf 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2020
Posty: 1
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 11-02-2021, 06:09   

malam, Czesć znalazłem Twój stary post o zakleszczonym reduktorze mam już taką sytuacje drugi raz czy znalazłes wtedy przyczyne

[ Dodano: 26-02-2021, 08:20 ]
Sytuacja wygląda tak w styczniu podczas jazdy z zapiętym napędem na cztery silniczek reduktora sam się aktywował i przestawił reduktor w pozycje neutral wyjęliśmy sirzynię rozebraliśmy dekiel o reduktora ustawiliśmy wałek w odpowiedniej pozycji zmieniliśmy jeden elektozawor bo miał inne wartości niż reszta .Wszystko złożyliśmy i działało tak jak należy , po dwóch tygodniach jazdy tylko na tylnym napędzie przełączyłem na cztery i skucha pomarańczowa kontrolka się zapaliła migające napędy i dupa nie chodzi ok przełączyłem na tył wyłączyłem zapłon uruchomiłem ponownie tył działa nic nie mryga na desce zrobiłem około 10 km przełączyłem na cztery działa zapięła nie mryga nic jade po ujechaniu około kilometra usłyszałem ze silniczek od reduktora sam się uruchomił zaswistało i straciłem napęd całkowicie .Może ktoś coś może pomóc straciłem serce do tego auta chętnie naprawie i sprzedam .Szukam pomysłu co z tym zrobić
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.