mrugające kontrolki napędów |
Autor |
Wiadomość |
malam
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 4 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 08-01-2018, 18:03 mrugające kontrolki napędów
|
|
|
Witam.
Pajero III 2.5 TD problem polega na tym że działą tylko 2H.
Kontrolki od 2H świecą się normalnie, gdy przełącze na 4H kontrolki przednich kół zaczynają mrugać (pulsować), 4H się nie zapina idze na tyle tylko. Dopinam centralny i kontrolka od centralnego również zaczyna mrugać (pulsować). W czym może być problem od czego zacząć.
PS. Kręcąc przednim wałem przednia oś się kreci. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 09-01-2018, 10:16 Re: mrugające kontrolki napędów
|
|
|
malam napisał/a: | Witam.
Pajero III 2.5 TD problem polega na tym że działą tylko 2H.
Kontrolki od 2H świecą się normalnie, gdy przełącze na 4H kontrolki przednich kół zaczynają mrugać (pulsować), 4H się nie zapina idze na tyle tylko. Dopinam centralny i kontrolka od centralnego również zaczyna mrugać (pulsować). W czym może być problem od czego zacząć.
PS. Kręcąc przednim wałem przednia oś się kreci. |
Zacznij od sprawdzenia czy jak wrzucasz 4 h czy siłownik na przednim moście pracuje ( może będzie trzeba zdjąć osłonkę żeby zobaczyć czy pracuje) |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
malam
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 4 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 09-01-2018, 17:47
|
|
|
Siłownik działa.
Doszliśmy do tego, problem polegał na tym iż reduktor był zakleszczony.
Z ciekawości jak do tego mogło dojść? Na wysokiej prędkości ktoś zmienił biegi terenowe? |
|
|
|
 |
zielony24
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 62 Skąd: Andrzejów
|
Wysłany: 10-01-2018, 20:03
|
|
|
kolego reduktor zakleszczony o co chodzi? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 11-01-2018, 08:07
|
|
|
malam napisał/a: | Siłownik działa.
Doszliśmy do tego, problem polegał na tym iż reduktor był zakleszczony.
Z ciekawości jak do tego mogło dojść? Na wysokiej prędkości ktoś zmienił biegi terenowe? |
Zadzwoń do mnie 602673905
Bo coś jakieś cuda słyszę:) |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Vongraf
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2020 Posty: 1 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 11-02-2021, 06:09
|
|
|
malam, Czesć znalazłem Twój stary post o zakleszczonym reduktorze mam już taką sytuacje drugi raz czy znalazłes wtedy przyczyne
[ Dodano: 26-02-2021, 08:20 ]
Sytuacja wygląda tak w styczniu podczas jazdy z zapiętym napędem na cztery silniczek reduktora sam się aktywował i przestawił reduktor w pozycje neutral wyjęliśmy sirzynię rozebraliśmy dekiel o reduktora ustawiliśmy wałek w odpowiedniej pozycji zmieniliśmy jeden elektozawor bo miał inne wartości niż reszta .Wszystko złożyliśmy i działało tak jak należy , po dwóch tygodniach jazdy tylko na tylnym napędzie przełączyłem na cztery i skucha pomarańczowa kontrolka się zapaliła migające napędy i dupa nie chodzi ok przełączyłem na tył wyłączyłem zapłon uruchomiłem ponownie tył działa nic nie mryga na desce zrobiłem około 10 km przełączyłem na cztery działa zapięła nie mryga nic jade po ujechaniu około kilometra usłyszałem ze silniczek od reduktora sam się uruchomił zaswistało i straciłem napęd całkowicie .Może ktoś coś może pomóc straciłem serce do tego auta chętnie naprawie i sprzedam .Szukam pomysłu co z tym zrobić |
|
|
|
 |
|