  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		MZ ETZ 150 | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-02-2017, 13:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Moduł zapłonowy zrobiony, teraz jakoś to zapakować do pudełka, wyprowadzić przewody i próbować, jak sie nie uda to robię na krzywkę.    
 
Może przed sezonem da radę uruchomić.            | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 grzesiopol  		  
		 
         Mitsumaniak prowadzący ;-)
  
  
                  Auto: CX4A, C51A, C58A, C53A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9241 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-01-2018, 00:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               U tu też zaniedbanie.
 
Niestety projekt zapłonu padł bo brakło checie i sił. Założyłem starą poczciwa krzywkę i zadziałało. Tylko za mało czasu było na podjazdówkę.
 
Teraz tylko do wymiany tłumik i uszczelnienia lagów. Tłumik bo sie przytyka i spaliny nie wylatują tak jak powinny, moto nie ma siły i w pewnym momencie się dusi. Kurde żeby ten garaż był bliżej. | 
             
						
				_________________ Pomogłem - wciśnij  Pomógł ,  zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!! 
 
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
 
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper  i moje nieMiśki    00223/KMM
 
Poniżej moja trzodka:
 
2025 - Colt C53A Cabri/Super Top, 2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
 
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |