 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Brak mocy, przerywanie i strzały w kolektror 3,0 V6 |
Autor |
Wiadomość |
grzesix81
Forumowicz

Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 52 Skąd: Ząbki-Siedlce
|
Wysłany: 04-11-2017, 17:23 Brak mocy, przerywanie i strzały w kolektror 3,0 V6
|
|
|
Witam,
Otóż problem mojego Miśka wygląda następująco, jakiś czas temu jadąc zauważyłem że auto jakoś dziwnie nie ma mocy, szczególnie przyspieszając z wolnych obrotów, wciskając gaz w podłogę samochód zaczyna się delikatnie krztusić a czasami zdarza mu się strzelić w kolektor, dodam, że objawy krztuszenia są do 3 tys obrotów, powyżej wkręca się normalnie zarówno jadąc jak i gazując w miejscu. Na biegu jałowym wydaje się że pracuje normalnie, z odpalaniem też nie ma problemów, zapala tak jak jak wcześniej.
Pomyślałem że przewody więc wymieniłem, bez zmian, zalałem go lepszym paliwem i dalej to samo...może ktoś to już przerabiał i podpowie gdzie szukać, świece, kopułka, filtr paliwa?
Z góry dzięki, |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 04-11-2017, 19:04
|
|
|
grzesix81 napisał/a: | może ktoś to już przerabiał i podpowie gdzie szukać, świece, kopułka, filtr paliwa? |
Oprócz przewodów WN - świece, kopułka i palec. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
grzesix81
Forumowicz

Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 52 Skąd: Ząbki-Siedlce
|
Wysłany: 03-02-2018, 16:35
|
|
|
A więc tak, świece wymienione, przewody wymienione, kopułka nowa. Objawy nie ustąpiły, przy wciśnięciu pedału gazu do oporu przy ok. 2 tys obrotów ma taką tak jak by czkawkę. Do tego nie ma za bardzo mocy i czasami strzeli.
Pomyślałem że odłączę akumulator na jakiś czas i to pomoże, ale ku mojemu zdziwieniu jest jeszcze gorzej. Po podłączeniu go ponownie Misiek ledwo zapalił i teraz przerywa cały czas, nawet na biegu jałowym nie może się wkręcić na pełne obroty, wcześniej się wkręcał do końca tylko przy połowie tak jak by się dławił.
Sam już nie wiem co to może być, jakieś sugestie?
Z góry dzięki za pomoc,
A orientuje się ktoś czy jest jakiś oddzielny sterownik do układu wtryskowego w tym aucie lub gdzie szukać przyczyny tych objawów? |
|
|
|
 |
tomekr
Forumowicz
Auto: Pajero Sport 3.0 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 46 Skąd: Kleszczów (Kraków)
|
Wysłany: 07-02-2018, 11:19
|
|
|
Miałem u siebie podobne objawy a problem był z uszkodzoną cewką zapłonową. Możesz spróbować podłączyć auto pod komputer. Jeśli rzeczywiście jest to cewka to od razu dowiesz się która. |
|
|
|
 |
grzesix81
Forumowicz

Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 52 Skąd: Ząbki-Siedlce
|
Wysłany: 07-02-2018, 22:07
|
|
|
Tak, tylko ja mam 12v, tam jest tylko jedna cewka. Zauważyłem, że jak zapinam z powrotem klemę na aku, to w lewym tylnym nadkolu coś pstryka, jest tam jakiś przekaźnik czy coś, może to padło, sam nie wiem gdzie szukać. |
|
|
|
 |
tomekr
Forumowicz
Auto: Pajero Sport 3.0 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 46 Skąd: Kleszczów (Kraków)
|
Wysłany: 08-02-2018, 08:21
|
|
|
Powinieneś mieć trzy cewki (jeśli rzeczywiście masz silnik v6), jedna cewka przypada na dwa cylindry. Są na samej górze silnika. Jeśli masz taką możliwość to podłącz samochód pod komputer. Będziesz wiedział czy problem jest z zapłonem czy też coś innego nie domaga. |
|
|
|
 |
grzesix81
Forumowicz

Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 52 Skąd: Ząbki-Siedlce
|
Wysłany: 08-02-2018, 13:04
|
|
|
Nie będę się spierał, ale chyba nie masz racji, ja mam V6 ale wersję 150km, tutaj jest jedna cewka + rozdzielacz w sensie kopułka i dalej iskra na świece, zerknę dla pewności wieczorem ale prawie jestem tego pewien.
http://japancars.ru/index...id=1&blk_id=220
nr 14610 |
|
|
|
 |
tomekr
Forumowicz
Auto: Pajero Sport 3.0 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 46 Skąd: Kleszczów (Kraków)
|
Wysłany: 09-02-2018, 08:34
|
|
|
Ok, zgadza się. Nie zwróciłem uwagi, że u Ciebie jest to inaczej rozwiązane. |
|
|
|
 |
grzesix81
Forumowicz

Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 52 Skąd: Ząbki-Siedlce
|
Wysłany: 13-02-2018, 08:54
|
|
|
Podpowie ktoś jakie ciśnienie powinna wytwarzać pompa paliwa w benzyniaku, bo już nie wiem gdzie i czego szukać.
Z góry dzięki, |
|
|
|
 |
xlunaticx
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero P1 i PII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2014 Posty: 18 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 10-03-2018, 08:20
|
|
|
A masz zaplon dobrze ustawiony ??? |
|
|
|
 |
cygar79
Nowy Forumowicz 1234
Auto: Pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2018 Posty: 3 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 24-04-2018, 08:41
|
|
|
Może to co u mnie było uwalony czujnik położenia wału oraz brak bolców na koronce co jest na wale co podaje impulsy co skutkowało przekręceniem i cudami związanymi z zapłonem |
|
|
|
 |
|
|