Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy, przerywanie i strzały w kolektror 3,0 V6
Autor Wiadomość
grzesix81 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 52
Skąd: Ząbki-Siedlce
Wysłany: 04-11-2017, 17:23   Brak mocy, przerywanie i strzały w kolektror 3,0 V6

Witam,

Otóż problem mojego Miśka wygląda następująco, jakiś czas temu jadąc zauważyłem że auto jakoś dziwnie nie ma mocy, szczególnie przyspieszając z wolnych obrotów, wciskając gaz w podłogę samochód zaczyna się delikatnie krztusić a czasami zdarza mu się strzelić w kolektor, dodam, że objawy krztuszenia są do 3 tys obrotów, powyżej wkręca się normalnie zarówno jadąc jak i gazując w miejscu. Na biegu jałowym wydaje się że pracuje normalnie, z odpalaniem też nie ma problemów, zapala tak jak jak wcześniej.

Pomyślałem że przewody więc wymieniłem, bez zmian, zalałem go lepszym paliwem i dalej to samo...może ktoś to już przerabiał i podpowie gdzie szukać, świece, kopułka, filtr paliwa?

Z góry dzięki,
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 04-11-2017, 19:04   

grzesix81 napisał/a:
może ktoś to już przerabiał i podpowie gdzie szukać, świece, kopułka, filtr paliwa?

Oprócz przewodów WN - świece, kopułka i palec.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
grzesix81 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 52
Skąd: Ząbki-Siedlce
Wysłany: 03-02-2018, 16:35   

A więc tak, świece wymienione, przewody wymienione, kopułka nowa. Objawy nie ustąpiły, przy wciśnięciu pedału gazu do oporu przy ok. 2 tys obrotów ma taką tak jak by czkawkę. Do tego nie ma za bardzo mocy i czasami strzeli.

Pomyślałem że odłączę akumulator na jakiś czas i to pomoże, ale ku mojemu zdziwieniu jest jeszcze gorzej. Po podłączeniu go ponownie Misiek ledwo zapalił i teraz przerywa cały czas, nawet na biegu jałowym nie może się wkręcić na pełne obroty, wcześniej się wkręcał do końca tylko przy połowie tak jak by się dławił.

Sam już nie wiem co to może być, jakieś sugestie?

Z góry dzięki za pomoc,

A orientuje się ktoś czy jest jakiś oddzielny sterownik do układu wtryskowego w tym aucie lub gdzie szukać przyczyny tych objawów?
 
 
tomekr 
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 3.0 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 46
Skąd: Kleszczów (Kraków)
Wysłany: 07-02-2018, 11:19   

Miałem u siebie podobne objawy a problem był z uszkodzoną cewką zapłonową. Możesz spróbować podłączyć auto pod komputer. Jeśli rzeczywiście jest to cewka to od razu dowiesz się która.
 
 
grzesix81 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 52
Skąd: Ząbki-Siedlce
Wysłany: 07-02-2018, 22:07   

Tak, tylko ja mam 12v, tam jest tylko jedna cewka. Zauważyłem, że jak zapinam z powrotem klemę na aku, to w lewym tylnym nadkolu coś pstryka, jest tam jakiś przekaźnik czy coś, może to padło, sam nie wiem gdzie szukać.
 
 
tomekr 
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 3.0 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 46
Skąd: Kleszczów (Kraków)
Wysłany: 08-02-2018, 08:21   

Powinieneś mieć trzy cewki (jeśli rzeczywiście masz silnik v6), jedna cewka przypada na dwa cylindry. Są na samej górze silnika. Jeśli masz taką możliwość to podłącz samochód pod komputer. Będziesz wiedział czy problem jest z zapłonem czy też coś innego nie domaga.
 
 
grzesix81 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 52
Skąd: Ząbki-Siedlce
Wysłany: 08-02-2018, 13:04   

Nie będę się spierał, ale chyba nie masz racji, ja mam V6 ale wersję 150km, tutaj jest jedna cewka + rozdzielacz w sensie kopułka i dalej iskra na świece, zerknę dla pewności wieczorem ale prawie jestem tego pewien.

http://japancars.ru/index...id=1&blk_id=220

nr 14610
 
 
tomekr 
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 3.0 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 46
Skąd: Kleszczów (Kraków)
Wysłany: 09-02-2018, 08:34   

Ok, zgadza się. Nie zwróciłem uwagi, że u Ciebie jest to inaczej rozwiązane.
 
 
grzesix81 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 52
Skąd: Ząbki-Siedlce
Wysłany: 13-02-2018, 08:54   

Podpowie ktoś jakie ciśnienie powinna wytwarzać pompa paliwa w benzyniaku, bo już nie wiem gdzie i czego szukać.

Z góry dzięki,
 
 
xlunaticx 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero P1 i PII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 18
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 10-03-2018, 08:20   

A masz zaplon dobrze ustawiony ???
 
 
cygar79 
Nowy Forumowicz
1234

Auto: Pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2018
Posty: 3
Skąd: Brzesko
Wysłany: 24-04-2018, 08:41   

Może to co u mnie było uwalony czujnik położenia wału oraz brak bolców na koronce co jest na wale co podaje impulsy co skutkowało przekręceniem i cudami związanymi z zapłonem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.