Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Problem z migającymi światłami
Autor Wiadomość
bolec0111 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2003
Kraj/Country: Holland
Dołączył: 09 Maj 2017
Posty: 12
Skąd: Veghel
Wysłany: 24-02-2018, 20:32   [EAx 97-04] Problem z migającymi światłami

Mam problem z prądami w moim Galancie.Dlaczego podczas dodawania gazu moje światła się rozjasniaja,Wiatrak od nagrzewnicy ewidentnie zmienia prędkość.No i muzyka,przy głośniejszym słuchaniu radia mruga prawie wszystko.Musze dodać że kable od masy (-) łączące akumulator z karoserią został zmieniony, alternator został zmieniony,a problem wciąż nie rozwiązany.Czy jest w Galancie jakiś dodatkowy regulator napięcie o którym nie wiem???
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2309
Skąd: Chorzów
Wysłany: 24-02-2018, 20:47   

Spróbuj założyć dodatkowy przewód masowy łączący silnik z karoserią.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-02-2018, 20:51   

Niestety to normalne w tym aucie. ECU silnika na wolnych obrotach odłącza ładowanie akumulatora aby oszczędzać alternator. Wystarczy, że przetniesz cienki czarny kabel z czerwonym paskiem i srebrnymi kropkami w kostce pod skrzynką bezpieczników za akumulatorem i po problemie. Ładowanie będzie cały czas 14,5V i nic nie będzie przygasać, zwalniać itp. Jeżdżę z tym kablem przeciętym już ze 2 albo 3 lata i jest wszystko OK.

W kostce, o której wyżej pisałem są tylko 3 kable, ale UWAGA są 2 kable czarne z czerwonym paskiem, jeden grubszy, drugi cieńszy-przecinasz ten CIEŃSZY! Oczywiście tniesz od strony silnika, tak jak pokazane na drugim foto.

Fotki kostki i kabla:


 
 
bolec0111 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2003
Kraj/Country: Holland
Dołączył: 09 Maj 2017
Posty: 12
Skąd: Veghel
Wysłany: 24-02-2018, 21:02   

Masa dołożona i bez zmian.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-02-2018, 22:14   

Możesz dołożyć 5 km kabli masowych i nic to nie da. Dopiero przecięcie kabla, o którym pisałem wyeliminuje problem.
 
 
bolec0111 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2003
Kraj/Country: Holland
Dołączył: 09 Maj 2017
Posty: 12
Skąd: Veghel
Wysłany: 24-02-2018, 23:15   

Ale u mnie nie ma tego kabla
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.